Als hij nu een medaille wint, dan zie ik hem nog wel 4 jaar doorgaan.quote:
15.00.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:15 schreef Keijs het volgende:
Wat brengt Fabris op, daar zou je og wel wat centjes mee kunnen winnen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Als hij nu een medaille wint, dan zie ik hem nog wel 4 jaar doorgaan.![]()
Hersman vind ik trouwens ook goed te pruimenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef Remzz het volgende:
Teletekst geeft trouwens geen uitsluitsel over Dijkstra of Snoeks. Zoals ik eerder zei, dit zijn echt van die dagen waar je naar Snoeks verlangt.
Ik vind hem finaal door de mand gezakt deze spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Riert het volgende:
[..]
Hersman vind ik trouwens ook goed te pruimen
Idd en vergelijkend met de rest van de NOS equipe...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
Hersman vind ik misschien zelfs wel erger dan Dijkstra...Maar hoe slechte dingen ze ook zeggen, ze zijn wel vermakelijk om naar te luisteren. Saaie prestentatoren zijn ook niet alles, deze zijn tenminste nog wat enthousiast.
Ik ben benieuwd of ie er nog een tussenronde van weet te maken op de 10km.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
Hersman vind ik misschien zelfs wel erger dan Dijkstra...Maar hoe slechte dingen ze ook zeggen, ze zijn wel vermakelijk om naar te luisteren. Saaie prestentatoren zijn ook niet alles, deze zijn tenminste nog wat enthousiast.
Ohw? hoe dat zo? Is me een foutenfestijn ontgaan? (zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind hem finaal door de mand gezakt deze spelen
Neu dat niet maar hij heeft niets meer of minder te vertellen dan Dijkstra/Snoeks. Bovendien komt hij ook steeds met dezelfde verhalen aan en heeft hij een irritante uitspraakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:31 schreef Riert het volgende:
[..]
Ohw? hoe dat zo? Is me een foutenfestijn ontgaan? (zou me niks verbazen)
Is niet helemaal waar Snoeks deed de 1000 meter en de ploegenachtervolging bij de mannen, volgensmij de 500 meter ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:38 schreef Keijs het volgende:
Dijkstra = mannentoernooi
Snoeks = vrouwentoernooi
Doen wequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, zullen we nog gaan turven hoe veel mensen Hersman 's ochtends bij het ontbijt is tegengekomen?
MH eet gewoon heel veel ontbijtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, zullen we nog gaan turven hoe veel mensen Hersman 's ochtends bij het ontbijt is tegengekomen?
Reacties lezende...ik heb gewoon te weinig schaatsen gezien... ***-tijden ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Riert het volgende:
[..]
Hersman vind ik trouwens ook goed te pruimen
gmtaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou die ook over de openingstijd beginnnen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:01 schreef Hankster het volgende:
ik stel tevens voor dat we gaan turven over hoevaak Martin het over een tussenronde heeft![]()
in dit topic?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef JanJanJan het volgende:
Ik zet trouwens in op 14 keer: "de schaatsbelg"
Zonde van het geld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef JanJanJan het volgende:
meer dan 40 keer: afscheidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef JanJanJan het volgende:
lekker spannend rondjes meeschrijvenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef werkeend het volgende:
ik niet... kan het niet volgen.. alleen via radiostream, en dat is met de 10k nou niet echt enerverend
En het is vrijdagmiddag. Ik zou een leuke kroeg pakken waar ze schaatsen laten zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef werkeend het volgende:
tis maar 1x in de 4 jaar mikkie... lijkt me geen moeilijke keuze
what up?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:29 schreef Bruce117 het volgende:
O, o, gaat Mart het einde van het toernooi wel halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |