Neu dat niet maar hij heeft niets meer of minder te vertellen dan Dijkstra/Snoeks. Bovendien komt hij ook steeds met dezelfde verhalen aan en heeft hij een irritante uitspraakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:31 schreef Riert het volgende:
[..]
Ohw? hoe dat zo? Is me een foutenfestijn ontgaan? (zou me niks verbazen)
Is niet helemaal waar Snoeks deed de 1000 meter en de ploegenachtervolging bij de mannen, volgensmij de 500 meter ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:38 schreef Keijs het volgende:
Dijkstra = mannentoernooi
Snoeks = vrouwentoernooi
Doen wequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, zullen we nog gaan turven hoe veel mensen Hersman 's ochtends bij het ontbijt is tegengekomen?
MH eet gewoon heel veel ontbijtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, zullen we nog gaan turven hoe veel mensen Hersman 's ochtends bij het ontbijt is tegengekomen?
Reacties lezende...ik heb gewoon te weinig schaatsen gezien... ***-tijden ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Riert het volgende:
[..]
Hersman vind ik trouwens ook goed te pruimen
gmtaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou die ook over de openingstijd beginnnen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:01 schreef Hankster het volgende:
ik stel tevens voor dat we gaan turven over hoevaak Martin het over een tussenronde heeft![]()
in dit topic?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef JanJanJan het volgende:
Ik zet trouwens in op 14 keer: "de schaatsbelg"
Zonde van het geld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef JanJanJan het volgende:
meer dan 40 keer: afscheidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef JanJanJan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |