quote:
Ik hoorde 't.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef SCH het volgende:
Die vader Verheijen deugt ook al niet.
Nou idd, dat ben ik dan wel weer met je eens. Wat een enorme eikelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoorde 't.
Wat een verhaal zeg, daar is Hedrick een heilige bij.
We zijn het eindelijk eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou idd, dat ben ik dan wel weer met je eens. Wat een enorme eikel
Ik denk toch echt dat het met Erica te maken heeft, zij wilde ook niet reageren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:47 schreef popolon het volgende:
[..]
We zijn het eindelijk eens.
Wat een joker.Hoe kun je zoiets nou doen?
Voorpagina nieuws.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het met Erica te maken heeft, zij wilde ook niet reageren.
Stond het bij jullie ook in de kranten?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:05 schreef clauwheee het volgende:
Svennetjes zijn leuk.
15.00.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:41 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe laat begint het??
HAP!quote:
Dat kan ik me dan wel voorstellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:11 schreef SCH het volgende:
10 km lang haar is niks---> * SCH gaat zo naar de kapper
Aerodynamisch! Scheelt toch zeker een paar seconden op de 10 kmquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:11 schreef SCH het volgende:
10 km met lang haar is niks---> * SCH gaat zo naar de kapper
Als ik jou was zou ik gewoon die ketel tot tropische temperaturen stokenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:21 schreef Superheld het volgende:
Mogguh.
* Superheld met een nieuwe CV ketel![]()
Heb je in elk geval tijd voor andere dingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver de godver.
Sta ik vroeg op voor college. Gedouched, min of meer ontbeten, jas aan. Oh, nog even kijken waar ik uberhaupt moet zijn. Is er helemaal geen collegeHoerige zooi.
* BliksemSchigt baalt
en ohwee, als die schaatsers het nu af laten weten !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:11 schreef SCH het volgende:
10 km met lang haar is niks---> * SCH gaat zo naar de kapper
Zwaar menselijk dramaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver de godver.
Sta ik vroeg op voor college. Gedouched, min of meer ontbeten, jas aan. Oh, nog even kijken waar ik uberhaupt moet zijn. Is er helemaal geen collegeHoerige zooi.
* BliksemSchigt baalt
Ja, dat kan ik niet zien omdat ons team panddienst heeft bij het voetballen. Al is daar ook wel een tv en bierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:42 schreef dndiek het volgende:BS
Eén voordeel: je bent op tijd wakker voor het schaatsen
Zometeen sinds ruim 2 maanden naar de kapperquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb je in elk geval tijd voor andere dingen
"Always look on the bright sight of life"
Eh, voor een student is onnodig vroeg opstaan het ergste wat er is hoorquote:
Helemaal niet, het ergste voor een student is als het bier op isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eh, voor een student is onnodig vroeg opstaan het ergste wat er is hoor
Daar is honger in Afrika of een oorlog in het midden-Oosten helemaal niks bij
Amenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Helemaal niet, het ergste voor een student is als het bier op is
Maar dat is het nooitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Helemaal niet, het ergste voor een student is als het bier op is
[Tong80 mode on] Koukleum, ziekenhuis, ben je altijd ziek, altijd koud, bla bla bla bla[Tong80 mode off]quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef clauwheee het volgende:
Wow het is echt koud trouwens!
Hyphotetisch bedoelt.....quote:
en stel nou dat het niet hypothetisch is ......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hyphotetisch bedoelt.....
Stel nou dat het bier op is......dan vergaat de wereld toch voor een student??
Het kan mij niet verdommen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[Tong80 mode on] Koukleum, ziekenhuis, ben je altijd ziek, altijd koud, bla bla bla bla[Tong80 mode off]![]()
![]()
Ja...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Mwah. Dan is er altijd nog Barcardi en colaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hebben je ouders inspiratie opgedaan bij de IKEA voor de namen van hun kinderen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:03 schreef Bjoro het volgende:
Mijn broertje heet lekker ook Sven
mogguh
Hij is dus niet geboren, hij was een bouwpakketquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:oi
hup Bob
[..]
hebben je ouders inspiratie opgedaan bij de IKEA voor de namen van hun kinderen?
sterker nog...ze hebben ons bij de IKEA gekocht en thuis in elkaar gezetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:oi
hebben je ouders inspiratie opgedaan bij de IKEA voor de namen van hun kinderen?
dan liggen er ook vast nog ergens een paar schroevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sterker nog...ze hebben ons bij de IKEA gekocht en thuis in elkaar gezet
er ligt in de keukenla nog steeds een hand, die was over
daar zit de zoldertrap mee vast heb ik me laats laten vertellen !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
dan liggen er ook vast nog ergens een paar schroeven
Kom maar langs....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
aha naar de kapper gaan is in vandaag, da's toevallig, ik ga vanavond ook. Voor de Carnaval maar even snel een makkelijke coupe halen!
ZA tje graag voor mammiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:49 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Weer aan het werk en vanmiddag nog even naar een slijterij om een dure fles wijn te halen voor mammie, is morgen jarig.
voor die nieuwe coupe of voor iets anders?quote:
Alle onderzoekskamertjes zijn vrij... dus wat de klant wilquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor die nieuwe coupe of voor iets anders?
Neuh....je kunt toch maar op 2 Noren schaatsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Hebbie nog meer zweedjes thuis?
De noortjes waren dus opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:16 schreef Bjoro het volgende:
Neuh....je kunt toch maar op 2 Noren schaatsen.
wat dat zijn het
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alle onderzoekskamertjes zijn vrij... dus wat de klant wil![]()
SCHvenn ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De noortjes waren dus op
Bij ons was het oud-hollands
Vakantie is niet goed voor de altijd nette poster MM, nog even en je post een stuk tekst met een ziekte als vloek erinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Carl Verheijen, die eindelijk zijn goud gaat pakken. Dood aan dat mietjesrecord van Chad!
Vind je Carl Verheijen zo erg dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vakantie is niet goed voor de altijd nette poster MM, nog even en je post een stuk tekst met een ziekte als vloek erin
tja...daar word je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga er even voor zitten :
Rikcie Corrie Bertus/Berrie Tonnie Trudie
![]()
Nee, maar 'mietjesrecord' uit jouw mond is toch wel redelijk shockerendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind je Carl Verheijen zo erg dan?
Denk dat Carl er wel ff gaat kijken vanavondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Torino speelt trouwens vanavond thuis tegen Bologna, leuke gelegenheid om als je in Turijn zou zijn, ook daar even naar binnen te wippen
Heeeeee JustBijnaVakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:31 schreef just me het volgende:Hools... nog even werken en dan vakantie!!
tijd om even te fokken dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:35 schreef just me het volgende:
Ben aan het invalwerk doen op een andere school, ik hoor 8,5 uur te werken vandaag maar ik ben al bijna door mijn werk heen
quote:
JMquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:35 schreef just me het volgende:
Ben aan het invalwerk doen op een andere school, ik hoor 8,5 uur te werken vandaag maar ik ben al bijna door mijn werk heen
doe jij je pyama-tje maar vast uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
Moet ze niet even mee naar het keldertje, die newbie.
kun je zien hoe je er van wordt....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik schrijf ik word altijd zonder t. Wat jij lionheaad?
Welkom in mijn wereldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:21 schreef Lionheaad het volgende:
Ik wordt gek....
heb m'n oude zorgverzekering opgezegd. netjes een brief gestuurd maar nog geen antwoord.
bel ik ze op (op internet verwachte wachttijd 1.23 minuut) 5 minuten wachten, willen ze een terugbelafspraak maken. zeg ik: "ik wil aleen weten of m'n opzegbrief is aangekomen" Zegt die halve zool aan de lijn: "Daar kunnen wij u op dit moment niet mee helpen...."
wordt ik maandag teruggebeld....
kreeg je weer Ajax-Liverpool-flashbacks ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:36 schreef golfer het volgende:
Dat was een spannende reuzenslalom in de mist.
Mogguh trouwens.
Ow ik heb ook hele dagen dat gezeik aan m'n hoofdquote:
ik wil wel in je wereld komenquote:
ga je dan ook in de Playboy ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:09 schreef Bluezz het volgende:
En tóch ga ik het boek van Heleen lezen
Op vecozo liggen ook heel veel verzekeraars eruitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef clauwheee het volgende:
Ow ik heb ook hele dagen dat gezeik aan m'n hoofdEn probeer voor m'n werk ook verzekeraars te pakken te krijgen enzo
Kansloze missie op het moment.
Via google, picasa, gratis te dlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:13 schreef DeTolk het volgende:
Weet een van jullie een mooi programmatje om een fotopresentatie mee te maken? ( geen Powerpoint dus )
Ja, heb zelfs al boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Was je voor de wekker wakker?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, heb zelfs al boodschappen gedaan
En popcornquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef SCH het volgende:
Jeemig, wat een activiteit.
Shag en een blik erwtensoep?
www.albert.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
je bent weer buiten geweest??? of heb je het via internet gedaan??
voelt als een 10km waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef SCH het volgende:
Jeemig, wat een activiteit.
Shag en een blik erwtensoep?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef SCH het volgende:
Ik ga pistachenootjes eten voor de dweil. Japanse mix na de dweil.
je kunt het maar vast gedaan hebben.....in de dweil zeker nog een keerquote:
Je gaat het met eend doen over een half uurtje??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef clauwheee het volgende:
Ow fuckaduck, 15 uur begint het!
JM zit lekker thuisquote:
quote:
Whehe, staat er nu wel heel raar na zijn opmerking zie ik nu. F*ckaduck is mijn scheldwoordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je gaat het met eend doen over een half uurtje??
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whehe, staat er nu wel heel raar na zijn opmerking zie ik nu. F*ckaduck is mijn scheldwoord
Ik hou het netjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
fuckaduck, dat is toch geen scheldwoord
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je wereld zei hij, dus ik zou maar gauw mijn mond dichtdoen als ik jou was
as usualquote:
ik blijk wel ineens rechts te zijn gewordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:54 schreef SCH het volgende:
Net de stemwijzer ingevuld, toch altijd bang dat ik ineens een rechtse rakker ben geworden.
1. GroenLinks
2.ChristenUnie
Aiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ik blijk wel ineens rechts te zijn geworden
Komt bij mij ineens VVD uit
Scheidsrechter én 'n speler van de tegenpartij schijnen een belastende verklaring te hebben afgelegd, terwijl beide besturen verklaren dat er niet geslagen is maar dat er alleen duw- en trekwerk is geweest. Beide verenigingen hebben 1 punt in mindering gekregen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:34 schreef Lionheaad het volgende:
waarom??
waar naar toe??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:01 schreef DeTolk het volgende:
we zijn onderweg
Vaderskindjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef VoreG het volgende:
Die stemwijzer geeft gewoon het juiste advies, VVD aan
gelukkig doet tie voor het landelijk gedeelte wel wat ik wilquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef VoreG het volgende:
Die stemwijzer geeft gewoon het juiste advies, VVD aan
hier zijn ze het mee eens...ik totaal niet....quote:Geen uitkering voor jongeren tot 25 jaar, zij worden direct aan werk geholpen of gaan terug naar school.
Oei, sterkte DS.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef DarkShine het volgende:
Mijn ma belt net op, me zusje moet per direct het ziekenhuis in. Wou me niet zeggen wat er was...
Shit DS! Sterkte!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef DarkShine het volgende:
Mijn ma belt net op, me zusje moet per direct het ziekenhuis in. Wou me niet zeggen wat er was...
Oei. Das schrikken, DS.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef DarkShine het volgende:
Kon je het weer niet latenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef golfer het volgende:
*dweilen*
Nog 2 uurtjes werken straksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef Lionheaad het volgende:
bijna weekend!!!
Daar komt onze NSB'er ook weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Is 24 feb niet een soort 1 april in Duitsland
Zo klinkt het wel, stelletje zenuwpezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:23 schreef Bjoro het volgende:
volgens radio 1 doet Bobbie het aardig !
Sorry hoor, maar het klinkt allemaal een beetje eh.. vaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar komt onze NSB'er ook weer.
weinig, ik denk dat er wel een podium inzit voor hemquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:33 schreef Lionheaad het volgende:
zal toch nog wel iets te weinig zijn, ben ik bang...
sven gaat het niet halen denk ik (en Jack Sjapel denkt dat ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef pascalheister het volgende:
sven ligt al 7 sec achter op het schema van de jong op 6 km meet
wat loopt hij te schreeuwen he ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef tong80 het volgende:
Jack is vandaag weer geweldig op dreef
Heerlijk maakt het dubbel zo leuk.quote:
de Yankees moeten nogquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef pascalheister het volgende:
bob gaat hem pakken
fabris ook al +8
van 2 walletjes snoepen hequote:
had je nou al getekend voor je huis ?quote:
spannend ! hoewel, wat is daar spaanend aan ? Leuk bedoel ik natuurlijk !quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef popolon het volgende:
Mensen kijken me hier wat vreemd aan met de Radio 1 stream.
Wheheh.
Koptelefoon maar even op.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef popolon het volgende:
Mensen kijken me hier wat vreemd aan met de Radio 1 stream.
Wheheh.
Koptelefoon maar even op.
Ze leren snel, de meeste kunnen al goedemorgen zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Weg met die koptelefoon Popo, deel het me.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef popolon het volgende:
Whooohooo.
Zweden maakt gehakt van Tsjechie.![]()
Red Wings baby.
je gaat bij de shoarmaboer solliciteren?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo de Shoarma zit in de pan, en de pita broodjes in de oven. Straks even een solicitatie brief maken en mailen.
Yep Goud Zilver en Brons.quote:
Vind je? Echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:12 schreef clauwheee het volgende:
Die reclame van Dirk Kuijt blijft leuk
Pardon? Jij denkt dat Chad hier blij mee is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:11 schreef popolon het volgende:
SCH , wat een kleuter ben je toch
Zijn er nog mensen die er wel op ingaan?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:11 schreef popolon het volgende:
Zijn er nog mensen die er wel op ingaan?
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind je? Echt verschrikkelijk
Er worden hier altijd uitslagen gepost dus ik dacht ik meld het even.quote:
Wil je een stukje Oranjekoek?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Er worden hier altijd uitslagen gepost dus ik dacht ik meld het even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |