quote:
Ik hoorde 't.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef SCH het volgende:
Die vader Verheijen deugt ook al niet.
Nou idd, dat ben ik dan wel weer met je eens. Wat een enorme eikelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoorde 't.
Wat een verhaal zeg, daar is Hedrick een heilige bij.
We zijn het eindelijk eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou idd, dat ben ik dan wel weer met je eens. Wat een enorme eikel
Ik denk toch echt dat het met Erica te maken heeft, zij wilde ook niet reageren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:47 schreef popolon het volgende:
[..]
We zijn het eindelijk eens.
Wat een joker.Hoe kun je zoiets nou doen?
Voorpagina nieuws.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het met Erica te maken heeft, zij wilde ook niet reageren.
Stond het bij jullie ook in de kranten?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:05 schreef clauwheee het volgende:
Svennetjes zijn leuk.
15.00.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:41 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe laat begint het??
HAP!quote:
Dat kan ik me dan wel voorstellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:11 schreef SCH het volgende:
10 km lang haar is niks---> * SCH gaat zo naar de kapper
Aerodynamisch! Scheelt toch zeker een paar seconden op de 10 kmquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:11 schreef SCH het volgende:
10 km met lang haar is niks---> * SCH gaat zo naar de kapper
Als ik jou was zou ik gewoon die ketel tot tropische temperaturen stokenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:21 schreef Superheld het volgende:
Mogguh.
* Superheld met een nieuwe CV ketel![]()
Heb je in elk geval tijd voor andere dingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver de godver.
Sta ik vroeg op voor college. Gedouched, min of meer ontbeten, jas aan. Oh, nog even kijken waar ik uberhaupt moet zijn. Is er helemaal geen collegeHoerige zooi.
* BliksemSchigt baalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |