Of je maakt hem randomquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:23 schreef Nugget het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan doe ik die wel weer een keer terug.
Ik wacht wel tot je moeder de mijne belt om te zeggen dat je ook mee moet spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:20 schreef Geqxon het volgende:
Komop, stop eindelijk eens met dat eindeloze gebash. Laat mij gewoon meelullen, en stop dat vervelende basisschool pesten eens.
Ja hoor, gaat er mee door! Met mijn Powerbook ernaast zullen we vast een leuk gezinnetje vormen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb 2 Macs. Een Mac mini en een iBook G4.
Genoeg voor de bruidsschat?
Men. ik ben al een paar dagen niet op fok geweest door dat gezeik van jou. echt niet normaal meer. ik heb vanmiddag weer een fles drank ingeslagen. terwijl ik juist minder moet gaan drinken. ik zit hellemaal in de stress door al die leugens van jou. en dat puberaal gedrag van jou op msn. ik las dat jij niet kon slapen. nou dan voel je eens hoe kut je eigenlijk bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb alleen voor de grap tegen iDex gezegt dat ik een 19" TFT-scherm gekocht had, waar hij nogal boos over werd. Big deal. Ruzie met andere users van dit topic? Ik maak alleen "ruzie" met mensen waar ik moe van word. En ja, daar val jij ook onder.
Nee Meneer moet zijn zin hebben. want KWEKZONE is de man HIJ Moet in het apple slowchat topic posten.quote:Komop, stop eindelijk eens met dat eindeloze gebash. Laat mij gewoon meelullen, en stop dat vervelende basisschool pesten eens.
Ware liefdequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:26 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat er mee door! Met mijn Powerbook ernaast zullen we vast een leuk gezinnetje vormen.
Klopt, die persoon was mij dierbaarder dan een willekeurig iemand die ik niet ken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:27 schreef iDex het volgende:
Pimp My geqxon topic werd ik mooi ff bedreigd. door een user. ik vroeg op msn of jij die persoon kende. eerst ontkende je dat en de volgende dag zei je dat je hem misschien toch wel kende.
Zielige kneusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, die persoon was mij dierbaarder dan een willekeurig iemand die ik niet ken.
En om eerlijk te zijn vind ik het redelijk triest dat je je laat manipuleren door een online persoon, iemand die je niet kent. Je gaat aan de drank door een paar digitale pixels?
Genoeg hier over.
Ja dat is echt triest! iets aantrekken van iemand online!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, die persoon was mij dierbaarder dan een willekeurig iemand die ik niet ken.
En om eerlijk te zijn vind ik het redelijk triest dat je je laat manipuleren door een online persoon, iemand die je niet kent. Je gaat aan de drank door een paar digitale pixels?
Genoeg hier over.
laat me raden? ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef nietzman het volgende:
Gezien het aantal geestelijk gestoorden in de Apple-slowchat. (De teller staat op twee!) begin ik toch wat punten van de Macbashers in te zien.
Dat is mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Mac mini is zo goed als verkocht!
Ja dat word dus de intel mac voor mij, ik zit te denken... om een 20" te nemen.. maar dat weet ik nog niet.quote:
Aan Geqxon?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Mac mini is zo goed als verkocht!
Over wie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:05 schreef iDex het volgende:
Weetje wat....... Vanaf nu begin ik niet meer over geqxon. Punt klaar basta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |