Heb je nou al een mac? want er is een centraal iPod topic...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Coole sig. Ik ook van jou lieverd. Ik heb even mijn signature aangepast.
Waarom zou ik moeite doen voor iemand die mij helemaal loopt te bashen, mij de grond instampt, en mijn naam expres verkeerd spelt?quote:
Is dat moeite doen? ff een fotootje postenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:15 schreef Geskon het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite doen voor iemand die mij helemaal loopt te bashen, mij de grond instampt, en mijn naam expres verkeerd spelt?
wie neemt er dan ook zo'n moeilijke username. mijne is nog makkenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite doen voor iemand die mij helemaal loopt te bashen, mij de grond instampt, en mijn naam expres verkeerd spelt?
Jammer dat jij zoveel moeite doet mij hier weg te krijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:15 schreef tonks het volgende:
Nou laten we maar niet offtopic gaan, jammer dat je geen mac hebt en al die moeite doet om hier te blijven posten. maar goed
Nee hoor, ik geef er niks om of jij hier nou wel of niet post. ik bedoel je maakt zelf ook ruzie met iDex en met andere users uit dit topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:16 schreef Geszon het volgende:
[..]
Jammer dat jij zoveel moeite doet mij hier weg te krijgen.
Juist degene die bashen verpesten een slowchat, en ik weet zeker dat jij dat uit ervaring kan vertellen.
Een schaapquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat voor ding is, daar in je avatar?![]()
Een schaap, blinde kip.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat voor ding is, daar in je avatar?![]()
Nou vooruit, dan doe ik die wel weer een keer terug.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Nugget, ik vond je andere icoontje veel leuker.
Ligt er aan. Hoeveel/wat voor mac(s) heb je?quote:
Ik heb 2 Macs. Een Mac mini en een iBook G4.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:23 schreef Nugget het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan doe ik die wel weer een keer terug.
[..]
Ligt er aan. Hoeveel/wat voor mac(s) heb je?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |