ja want een programma zonder diva kan niet hè....quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Je weet ondertussen toch wel dat alles om die zeug draait.
pfff hij is echt eng.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef kukeleku het volgende:
[..]
je zal dat elke ochtend naast je hebben liggen en als eerste zien als je wakker wordt![]()
okee,daar kan ik niet omheenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas kan ik er niks aan doen maar het is wel beter dan BB5.
quote:
Precies en ze wordt daarin nog ondersteund door Hummie en de redaktie ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja want een programma zonder diva kan niet hè....
En ze is tenslotte al op leeftijd, dus als ze al die halfgevulde glazen heeft leeggedronken opgeruimd... en ze heeft al het overgebleven voedsel op de bordjes gered van de ondergang in de keuken en een schone asbak voor zichzelf verzorgt heeft, dan ben je daar als hoogbejaarde diva inderdaad ook wel te moe om verder nog iets anders te kunnen doen. Behalve dan 98% van de mailtjes af te keuren en de overige 2% met verdraaide zinnen doorgeven als positieve opmerkingen.
Zonder haar hadden ze veel meer geld binnen gehaald.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja want een programma zonder diva kan niet hè....
En ze is tenslotte al op leeftijd, dus als ze al die halfgevulde glazen heeft leeggedronken opgeruimd... en ze heeft al het overgebleven voedsel op de bordjes gered van de ondergang in de keuken en een schone asbak voor zichzelf verzorgt heeft, dan ben je daar als hoogbejaarde diva inderdaad ook wel te moe om verder nog iets anders te kunnen doen. Behalve dan 98% van de mailtjes af te keuren en de overige 2% met verdraaide zinnen doorgeven als positieve opmerkingen.
Pareltjeeeee..... lieverdquote:
Ja ik snap wat je bedoelt. En het dringt niet altijd door dat een moderne wasmachine efficiënter schoonmaakt dan een wasbord met een stukje zeep aan de rand van de rivierquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niets is zo moeilijk om te veranderen dan de oude vertrouwde bedrijfscultuur, je krijgt ook altijd weer dezelfde tegenwerpingen, "zo hebben we het altijjd gedaan en het is altijd goed gegaan, dus ik zou niet weten waarom we het nu opeens zouden moeten veranderen"![]()
Jij leest echt niet terug he. Als je de man die erbij zit ziet weet je het.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
Wie is deze schoonheid?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
In veel bedrijven zijn mensen niet op elkaar ingespeeld, en wordt er niet goed naar elkaar geluisterd
slechte organisatie dus waardoor er vaak dingen mis gaan in een bedrijf, en in
deze tijd kun je, je voorstellen hoe dat dan fout kan gaan.
Ja... ik herkende ze later ja.... de vriend van Flugelquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:22 schreef frizti het volgende:
[..]
Jij leest echt niet terug he. Als je de man die erbij zit ziet weet je het.
Dat is misschien haar buitenechtelijk zus welquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Precies en ze wordt daarin nog ondersteund door Hummie en de redaktie ook.![]()
Heeeeey FB.quote:
Ik denk na vanavond niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... ik herkende ze later ja.... de vriend van Flugel
* geeft gauw even een glas port om weer warm te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
[..]
ik krijg de rillingen van die kerel, oh wat een engerd![]()
Heeeeeeeeeeeeeeej Muerte... ook weer van de partijquote:
Nou inderdaad ja... zij mag er nog wel enigzins zijn... al is ze niet de knapste.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik denk na vanavond niet meer.
Hij is een hele enge vent.![]()
Ja precies er zijn idd een groot gros mensen wat de verantwoording op anderen afschuift, enquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
En daar komt dan bij dat maar weinigen de verantwoording van hun eigen handelen willen nemen dan is het helemaal erg moelijk om iets te bereiken.
Regenwormmmmmmmmmmmmquote:
Ze wil niet met hem trouwen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja... zij mag er nog wel enigzins zijn... al is ze niet de knapste.
Precies, maar ze zullen wel moeten anders ben ik bang dat er een aantal een hele vervelende brief op de mat vind als ze terug komen van hun zomervakantie, maar dat besef begint gelukkig een beetje door te dringen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. En het dringt niet altijd door dat een moderne wasmachine efficiënter schoonmaakt dan een wasbord met een stukje zeep aan de rand van de rivier![]()
Ik zie het ja... gezellig hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo FB
Willem en Marieke in het badje
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* geeft gauw even een glas port om weer warm te worden
ik neem het wel over, maar ik ga niet naar die gekken zitten kijken hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef frizti het volgende:
Kan iemand de SV overnemen?
Ik heb genoeg van die creep in de jacuzzi.
Whahahaha wie wel met zo'n engerd. Ze zijn toch al 5 jaar samen, zeiden ze vorige keer?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze wil niet met hem trouwen.
Heb je effe net gemist![]()
Balen zeg... heeft die een romantische nacht geregeld in het HBB... zegt ze neequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Willem heeft Marietjeten huwelijk gevraagd
maar marietje wil niet
![]()
Ja ze heet Marieke![]()
Zou me niks verbazen als die engerd vanavond nog wil neuken ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Willem heeft Marietjeten huwelijk gevraagd
maar marietje wil niet
![]()
Vind het wel lachen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
ik neem het wel over, maar ik ga niet naar die gekken zitten kijken hoor.![]()
Ze woonde toen al 5 dagen samenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha wie wel met zo'n engerd. Ze zijn toch al 5 jaar samen, zeiden ze vorige keer?
Dat punt is eind vorig jaar bereikt jammer genoeg, dus nu mag ik daar een tijdje meehelpen het tij te keren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies er zijn idd een groot gros mensen wat de verantwoording op anderen afschuift, en
denken " wel zo makkelijk " zodat anderen de hete kolen uit het vuur mogen halen, en dan gaat
het gegarandeerd mis in een bedrijf.
en haar daarna aan haar haren meetrekt naar het altaar???quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die engerd vanavond nog wil neuken ook.
Lijkt me echt zo'n eikel die geen nee accepteerd.
Bedankt moppie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
ik neem het wel over, maar ik ga niet naar die gekken zitten kijken hoor.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, het is dan wel te hopen dat de regie het wegdraaid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Echt zo'n kereltje die in alles zijn zin wil hebben.....quote:
Ik wil het niet zien, ik wil het NIET zienquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al uit je woorden,quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat punt is eind vorig jaar bereikt jammer genoeg, dus nu mag ik daar een tijdje meehelpen het tij te keren.
Nee joh dat wil ik wel eens zienquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, het is dan wel te hopen dat de regie het wegdraaid.
Tja dat soort verpest voor ons "normale" kerels.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat punt is eind vorig jaar bereikt jammer genoeg, dus nu mag ik daar een tijdje meehelpen het tij te keren.
Zielug hèquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Balen zeg... heeft die een romantische nacht geregeld in het HBB... zegt ze nee![]()
Cuall even een vraagje.... werk jij "om de hoek" of meer richting Nijmegen??quote:
Wij zijn toch 'super' kerels?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Tja dat soort verpest voor ons "normale" kerels.![]()
Ja iets als grapje weg wuiven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Echt zo'n kereltje die in alles zijn zin wil hebben.....
Geeft niet geeft niet, en dan zeggen mag ik de huissleutels terug........ Grapje
Ik begrijp jou nick nou veel beter! De ultieme vorm van veranderingsmanagement!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef Muerte het volgende:
[..]
Precies, maar ze zullen wel moeten anders ben ik bang dat er een aantal een hele vervelende brief op de mat vind als ze terug komen van hun zomervakantie, maar dat besef begint gelukkig een beetje door te dringen.
Dan zal die wel Willem Jeroen hetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef MissJ. het volgende:
Op de Talpa site heet die eerst Willem en daarna Jeroen......????
(in de dagboekverhalen)
raar mannentje, heeft ook al 2 namen!![]()
Vergeleken met hem ben ik nog knapquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vergeleken met hem ben ik nog knap![]()
dan gaan we gelijk bellen om deze keer een vrijwillige tuinstream te krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |