Lekker slaapquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:57 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zou best 1 of 2 glaasjes lusten op dit moment en daarna lekker slapen.
Hia MissJ. gudenoavundquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Well Helloooooooooo............Hoebahoeba
MissJ. in da housse. Talk swedish to me baby............
ja morgen drukke dag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef frizti het volgende:
Viool is bekaf, ze moet naar bed anders stort ze in.
Hou haar wakker... hou haar wakker ... hou haar wakkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef frizti het volgende:
Viool is bekaf, ze moet naar bed anders stort ze in.
Hoi hoi Aquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hou haar wakker... hou haar wakker ... hou haar wakker![]()
![]()
![]()
Ojah hallo allemaal
![]()
![]()
Halloquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ojah hallo allemaal
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Lekker slaapje
en dan met de vrieskou niet in de jaccuzi maar warm in bedje
Ja, ze is niet bijster enthousiast. Ik hoorde haar ook zeggen, dat ze heel veel klussen niet meer zou doen, dat moet Bonnie morgen maar doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ja morgen drukke dag.
Hoor ze alleen maar klagen over morgen.
Nooit eens goh wat leuk een bruiloft hier in huis.
Is toch bijzonder en levert geld op.
Hoi M-en-A .quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ojah hallo allemaal
![]()
![]()
Veel viola's op je werk?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach het is morgen alweer vrijdag en dan heb ik weer 2 dagen om energie op te doen, komt best wel goed maar aan het eind van de week ben ik meestal bekaf en helemaal suf geluld.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef Bluezz het volgende:
AAAarrrggghhhhhhhhh ik kijk de streams *ril*
Ja de afwasmachine leeghalen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ze is niet bijster enthousiast. Ik hoorde haar ook zeggen, dat ze heel veel klussen niet meer zou doen, dat moet Bonnie morgen maar doen![]()
Hoi Aquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ojah hallo allemaal
![]()
![]()
Waar is de kip ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef demins het volgende:
Voor Miss J. Leef je uit!
[afbeelding]
Ja dat geloof ik best, dan ben je idd aan het eind van de week wel aan je weekendje toe, nou nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach het is morgen alweer vrijdag en dan heb ik weer 2 dagen om energie op te doen, komt best wel goed maar aan het eind van de week ben ik meestal bekaf en helemaal suf geluld.
Dan mag Bonnie zeker ook nog alles lopen versjouwen voor de styling, de asbakken op tafel gaan zetten en de glazen versjouwen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ze is niet bijster enthousiast. Ik hoorde haar ook zeggen, dat ze heel veel klussen niet meer zou doen, dat moet Bonnie morgen maar doen![]()
hoi beertje.... verder nog bezoek gehad na vanmiddag?quote:
Nee hoor, zijn allemaal hard werkende mensen met de beste bedoelingen, maar helaas de tijden zijn veranderd en ze zullen zich moeten aanpassen en anders gaan werken, want zoals het tot nu toe ging zou wel eens heel vervelende gevolgen kunnen hebben voor hun baan.quote:
8 uur 's avonds zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja de afwasmachine leeghalen.
Doet ze morgen om 8 uur wel.
Heb ik haar vaker horen zeggen![]()
Nope gelukkig nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi beertje.... verder nog bezoek gehad na vanmiddag?
Hahahaha, die is leuk!!!!!!! Ik heb trouwens nog een filmpje als jullie even willen lachen tenminste. Die duurt wat langer maar is hilarisch ook???quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef demins het volgende:
Voor Miss J. Leef je uit!
[afbeelding]
Ja vastgeroeste gewoontes binnen een bedrijf zijn niet zo snel opgelost met een fles cola.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn allemaal hard werkende mensen met de beste bedoelingen, maar helaas de tijden zijn veranderd en ze zullen zich moeten aanpassen en anders gaan werken, want zoals het tot nu toe ging zou wel eens heel vervelende gevolgen kunnen hebben voor hun baan.
quote:
Je weet ondertussen toch wel dat alles om die zeug draait.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan mag Bonnie zeker ook nog alles lopen versjouwen voor de styling, de asbakken op tafel gaan zetten en de glazen versjouwen.![]()
En dan gaat Violala alleen nog maar de glazen legen, de asbakken vullen en wandelingetjes in de keuken maken. En niet te vergeten tegen alle gasten zeggen dat zij de styling anders gedaan zou hebben, maar ja deze keer heeft ze het maar eens aan een ander overgelaten, maar die bakt er dus echt niks van.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
rustig aan kukeleku nog een paar heren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
thanx worm,maarru...word er niet enthousiast van![]()
[afbeelding]
In veel bedrijven zijn mensen niet op elkaar ingespeeld, en wordt er niet goed naar elkaar geluisterdquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn allemaal hard werkende mensen met de beste bedoelingen, maar helaas de tijden zijn veranderd en ze zullen zich moeten aanpassen en anders gaan werken, want zoals het tot nu toe ging zou wel eens heel vervelende gevolgen kunnen hebben voor hun baan.
quote:
Zijn niet mis daarquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
rustig aan kukeleku nog een paar heren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niets is zo moeilijk om te veranderen dan de oude vertrouwde bedrijfscultuur, je krijgt ook altijd weer dezelfde tegenwerpingen, "zo hebben we het altijjd gedaan en het is altijd goed gegaan, dus ik zou niet weten waarom we het nu opeens zouden moeten veranderen"quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja vastgeroeste gewoontes binnen een bedrijf zijn niet zo snel opgelost met een fles cola.
je zal dat elke ochtend naast je hebben liggen en als eerste zien als je wakker wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |