Dat vind ik knap!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:47 schreef White_Pearl het volgende:
Ze wijst het niet af, maar zegt heel subtiel nee![]()
Hoi parel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
Humpie en Dumpie ztten lekker in bad![]()
en wil ze?
Ach ja, we wonen toch al bijna op hetzelfde adresquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tenzij je er met mij in zou zitten natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Pearlie
Ik dacht eerlijk gezegd in eerste instantie dat het broer en zus waren..............Ze lijken wel een beetje op elkaar vind ik
![]()
Zoiets op televisie zou me helemaal niet blij maken.quote:
kan ik me voorstellen,die dingen stinken verschrikkelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef cuall het volgende:
John en Ferri balen van Viola die in de gang een kruidnagel sigaret zit te roken.
Op dat diner-dansant?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
De gasten die er nu zijn komen ook morgen op het diner
Dat zegt ze tenminste...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef cuall het volgende:
John en Ferri balen van Viola die in de gang een kruidnagel sigaret zit te roken.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
beloofd is beloofd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG...... ehm, nou niet mijn smaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
beloofd is beloofd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die twee in het badje bedoel je???quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:52 schreef White_Pearl het volgende:
Moet erg lachenwant volgens mij zijn ze heel slim
![]()
Knap van haar hoor, ze is tenslotte niet de slimste van de klas.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef cuall het volgende:
Anita heeft haar emails verstuurdwas erg moeilijk voor haar, nou ja zeg
![]()
![]()
pfff,is dat alles?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
beloofd is beloofd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja en?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
die twee in het badje bedoel je???
Zij is pas afgestuurd en is nu Doktorandes
Well Helloooooooooo............Hoebahoebaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
beloofd is beloofd
[afbeelding]
Hoi Parelquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:52 schreef White_Pearl het volgende:
Moet erg lachenwant volgens mij zijn ze heel slim
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Well Helloooooooooo............Hoebahoeba
MissJ. in da housse. Talk swedish to me baby............
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:55 schreef rooie3 het volgende:
Viool weer moe.
Had ik het goed begrepen dat er steeds meer mensen afzeggen voor zaterdag door haar.
Ik zou best 1 of 2 glaasjes lusten op dit moment en daarna lekker slapen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat glas komt niet leeg vanavond![]()
Nou dat ze met die Jodokus in dat bad ligt vind ik anders niet echt slim van haarquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
die twee in het badje bedoel je???
Zij is pas afgestuurd en is nu Doktorandes
Soms wil ik nog wel eens uitschietenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:31 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi die LoveBaar! Waarom ben jij overgestapt van 3 kusjes naar 4 kusjes? Per keer! Dat is de vraag die mij, en zonder twijfel vele anderen, in zijn greep houdt!
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik de Swedish Chef even roepen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Well Helloooooooooo............Hoebahoeba
MissJ. in da housse. Talk swedish to me baby............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |