Dat punt is eind vorig jaar bereikt jammer genoeg, dus nu mag ik daar een tijdje meehelpen het tij te keren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies er zijn idd een groot gros mensen wat de verantwoording op anderen afschuift, en
denken " wel zo makkelijk " zodat anderen de hete kolen uit het vuur mogen halen, en dan gaat
het gegarandeerd mis in een bedrijf.
en haar daarna aan haar haren meetrekt naar het altaar???quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die engerd vanavond nog wil neuken ook.
Lijkt me echt zo'n eikel die geen nee accepteerd.
Bedankt moppie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
ik neem het wel over, maar ik ga niet naar die gekken zitten kijken hoor.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, het is dan wel te hopen dat de regie het wegdraaid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Echt zo'n kereltje die in alles zijn zin wil hebben.....quote:
Ik wil het niet zien, ik wil het NIET zienquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al uit je woorden,quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat punt is eind vorig jaar bereikt jammer genoeg, dus nu mag ik daar een tijdje meehelpen het tij te keren.
Nee joh dat wil ik wel eens zienquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, het is dan wel te hopen dat de regie het wegdraaid.
Tja dat soort verpest voor ons "normale" kerels.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat punt is eind vorig jaar bereikt jammer genoeg, dus nu mag ik daar een tijdje meehelpen het tij te keren.
Zielug hèquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Balen zeg... heeft die een romantische nacht geregeld in het HBB... zegt ze nee![]()
Cuall even een vraagje.... werk jij "om de hoek" of meer richting Nijmegen??quote:
Wij zijn toch 'super' kerels?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Tja dat soort verpest voor ons "normale" kerels.![]()
Ja iets als grapje weg wuiven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Echt zo'n kereltje die in alles zijn zin wil hebben.....
Geeft niet geeft niet, en dan zeggen mag ik de huissleutels terug........ Grapje
Ik begrijp jou nick nou veel beter! De ultieme vorm van veranderingsmanagement!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef Muerte het volgende:
[..]
Precies, maar ze zullen wel moeten anders ben ik bang dat er een aantal een hele vervelende brief op de mat vind als ze terug komen van hun zomervakantie, maar dat besef begint gelukkig een beetje door te dringen.
Dan zal die wel Willem Jeroen hetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef MissJ. het volgende:
Op de Talpa site heet die eerst Willem en daarna Jeroen......????
(in de dagboekverhalen)
raar mannentje, heeft ook al 2 namen!![]()
Vergeleken met hem ben ik nog knapquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vergeleken met hem ben ik nog knap![]()
dan gaan we gelijk bellen om deze keer een vrijwillige tuinstream te krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vergeleken met hem ben ik nog knap![]()
Jaaaaa, iedere keer komt hij er op terug als een verwent kindquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja iets als grapje weg wuiven.
Maar zag je die kop.
zal voor t eerst zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan gaan we gelijk bellen om deze keer een vrijwillige tuinstream te krijgen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan gaan we gelijk bellen om deze keer een vrijwillige tuinstream te krijgen![]()
En zonder hem vergeleken ook?quote:
Jeroen Willem von Wippensteinquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef MissJ. het volgende:
Op de Talpa site heet die eerst Willem en daarna Jeroen......????
(in de dagboekverhalen)
raar mannentje, heeft ook al 2 namen!![]()
Tjaquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef frizti het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zonder hem vergeleken ook?![]()
![]()
quote:
Moet er wel om lachen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaaa, iedere keer komt hij er op terug als een verwent kind![]()
Is hetzelfde als de seks van Holtquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien, ik wil het NIET zien![]()
![]()
Jullie vallen gewoon onder de Spermannen!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij zijn toch 'super' kerels?
Oh ja, ik zal daar zeker de populariteitsprijs niet krijgen, maar dat deert me niet echt, ben er van overtuigd dat als ze resultaten zien dat ze wel bijdraaien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al uit je woorden,en had al eens zoiets gelezen, best wel een verantwoordelijke Job, denk dat er best weleens tegen je aangeschopt zal woorden en daar moet je wel tegen opgewassen zijn
![]()
Zulke kerels dat zijn de ergstequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Echt zo'n kereltje die in alles zijn zin wil hebben.....
Geeft niet geeft niet, en dan zeggen mag ik de huissleutels terug........ Grapje
Whahahahahaha gekkiequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jullie vallen gewoon onder de Spermannen!!!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is hetzelfde als de seks van Holt
Ik wil het niet zien, ik wil het NIET zien![]()
![]()
Hè... wat jammer nouquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
De gasten gaan zo de bubbelunit weer uit
Of als de dames vanavond goed opletten komen we er nog beter uit dan we nu al doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |