Schaamteloos ctrl+c > ctrl+v
![]()
Bepaalde visie over opelrijders..
Opa rijd een opel admiraal.hij was toen der tijd helemaal de man in het dorp.
Dikke 14 inch sloffen er onder. hij heeft er vast en zeker nog foto's van. hij heeft
op zolder nog een foto liggen van dit hok. arm in arm met oma die toen al zo lelijk
als de nacht was. zelfs een hond zou er nog voor weg rennen.
Zijn zoon kocht een opel commodore: vosse staart aan de antenne, dobbel stenen
aan de binnen spiegel,achter verhoogt,zo groot mogelijke mistlampen op de bumper,
lekker fout tijgerprint interieurtje erin. het liefst na het stappen niet de deur gebruiken
maar via het open gedraaide raampje naar binnen wurmen,net als de dukes. kijk nou
naar james bond of naar de knight rider. dat waren pas bikkels. die gingen gewoon
via het dak naar buiten. hahaha.ken je die clip nog van david hasselhoff tussen die
boompje: "i' v bin looking for freedom,sinds i left my home town" hahaha trieste gek.
Maar we wijken af van ons onderwerp..
vader en zoon rijden vandaag de dag een maal per jaar naar de rai in amsterdam.
"pap,pakken we jou astra of gaan we met mijn vectra". Na 2 koppen koffie met buisman
vertrekken de 2 in de astra. oma staat ze uit te zwaaien op de stoep tot de 2 uit het zicht zijn.
bij het eerste stoplicht staan er nog 2 astra's achter hun. ze rijden de a2 op waar ze
worden ingehaald door een astra. al snel komen ze in een file te staan waar het de moord
stikt van de astra's. Voor de rai zijn ze aan het wachten op een kaartje om de auto te kunnen
parkeren.het wachten is nu op die man voor hun wederom in een astra tot dat hij zijn kaartje
heeft gepakt. vader en zoon parkeren hun auto en gaan in de meters lange rij staan om
binnen te komen.voor hun staan een stuk of 40 man.waarschijnlijk rijden ze allemaal een
astra.eenmaal binnen is het regelrecht naar de opel stand om de nieuwe astra te bewonderen.
daar staan ze dan tussen de gepensioneerde oude vellen.je kan zo zien wie nog een oud
model astra heeft.hun kledinglijn is ook blijven steken in 1989,
Wat ik er mee wil zeggen is dat opel,volkswagen en mercedes rijders allemaal het zelfde zijn.
"ER WORDT GEZEGT DAT HET GOEDE WAGENS ZIJN DUS KOOP IK ER MAAR EEN".
maar dat ze al 30 jaar lang auto's maken die in de achter spatborden weg rotten wordt geen woord over gerept.
Een jaar geleden kwam er een kerel bij ons op de zaak die aan mijn vroeg of ik een opel monteur was.
Nee sorry meneer.mijn collega plamuurt en spuit auto's.ik denk dat u die moet hebben.hahahahaha onder de gordel...!!!