quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:45 schreef jna het volgende:
http://www.footygoal.net/details.php?image_id=121&sessionid=d39af4126d9ffa73f3f0864f180ffba9
Geen overtreding maar toch even Hose in actie

Hilarische misser.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:45 schreef jna het volgende:
http://www.footygoal.net/details.php?image_id=121&sessionid=d39af4126d9ffa73f3f0864f180ffba9
Geen overtreding maar toch even Hose in actie

Dat je dat nog weet, het klopt ook nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hilarische misser.![]()
Volgens mij scoorde hij die wedstrijd later wel trouwens...

Nou, ik vind hem defensief toch ook kwetsbaar hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het is geen 'mooie' verdediger met veel flair zoals ze graag bij Ajax zien. Maar wel een van de beste verdedigers van Nederland, die er altijd staat en onopvallend z'n werk zeer goed doet. Past meer bij PSV of Feyenoord denk ik.

quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef Radegast het volgende:
Ja, mm heeft gelijk, Hosé gaat richting zandbak..
quote:Brutil Hosé mogelijk aan de slag in Qatar
24/2/2006 18:56
Brutil Hosé heeft een trainingsstage afgelegd in Qatar en kan mogelijk aan de slag in het oliestaatje, zo meldt het Algemeen Dagblad.
De 26-jarige aanvaller is dit seizoen actief voor de amateurs van Haaglandia. De club in Qatar, waar de naam nog niet van bekend is, moet er rekening mee houden dat Hosé niet direct inzetbaar is. De spits wacht een schorsing na een rode kaart.
Hosé speelde voor het laatst betaald voetbal in het seizoen 2003/04 voor FC Dordrecht. Op jonge leeftijd werd hij gezien als een van grootste talenten van Ajax, maar tot een echte doorbraak is het nooit gekomen.

Understatement van de dag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef Tvduijn het volgende:
in zijn positie best logisch

Waar hij toch weer Rood had gekregen, vanwege het ko slaan van zijn directe tegenstanderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Hij speelde mee bij Haaglandia, van John de Wolf. Maar nu kan hij naar Qatar dus, centen pakken.

Hoe bedoelt je Swa?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Waar hij toch weer Rood had gekregen, vanwege het ko slaan van zijn directe tegenstander

Max, welke ring / vak zat jij nou tegen Inter?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand misschien een ongeveer een idee hoeveel kaarten er voor Ajax - PSV al verkocht zijn?

Nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Max, welke ring / vak zat jij nou tegen Inter?

Denk ik wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oh, foutje, sorry.
Je hebt wat gemist.

Ik denk dat ze het hier gebruiken als een verwijzing naar "AFCA CBS", wat weer onstaan is doordat er een paar van de "oude garde" van CBS , ook bekende zijn bij Ajax en dan met name Zuid ( de oorspronkelijke mannen van F en M). Ik noem alleen maar Sven...de man van (bijna) alle AFCA merchandising (een hoop dingen met die man meegemaakt en als je hem dan nu ziet , met vrouw en kinderen op de tribune...best humor) en zo kan ik er nog wel een paar noemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat die afkorting betekent weet ik ook wel. Maar wat is het voor iets triest om dat op Fok! over te nemen terwijl ik echt mijn twijfels heb of iemand hier maar ook enige echte band heeft de originele CBS (met de user --Hoollie-- als uitzondering waarvan ik weet dat-ie als sinds het begin van de CBS die gasten kent)

Oh dat weet ik niet, zondag hoofdklasse volg ik niet zo intensief. Maar het zal me niks verbazen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Waar hij toch weer Rood had gekregen, vanwege het ko slaan van zijn directe tegenstander

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |