Ja, en ik vind RvN een hork, maar ik snap wel dat Bassie ze selecteert...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:51 schreef Badabingea het volgende:
Vennegoor of Hesselink, sorrie, maar ik vind het echt een boutspits.
Kan je beter Huntelaar erbij halen. Die heeft iig meer te bieden van VoH, wat een kutspeler.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en ik vind RvN een hork, maar ik snap wel dat Bassie ze selecteert...
VoH is een breekijzer, die heb je gewoon af en toe nodig. Of wil je Pierre nog meenemen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Kan je beter Huntelaar erbij halen. Die heeft iig meer te bieden van VoH, wat een kutspeler.
VoH zal nooit in de basis staan op het wk (ja als we al doorzijn misschien). Maar ik snap wel dat van Basten hem erbij wilt hebben ook al ben ik ook niet een voorstander.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Kan je beter Huntelaar erbij halen. Die heeft iig meer te bieden van VoH, wat een kutspeler.
Ik wel. Maar niet precies welke wedstrijd het was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft die van nistelrooy uberhaupt wel eens 1 goede wedstrijd gespeelt bij oranje?? Kan het me niet herrineren eigenlijk.
Het is geen 'mooie' verdediger met veel flair zoals ze graag bij Ajax zien. Maar wel een van de beste verdedigers van Nederland, die er altijd staat en onopvallend z'n werk zeer goed doet. Past meer bij PSV of Feyenoord denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:
Gisteren weer eens op Mathijsen gelet en ik vind het toch echt geen aanwinst. Ik heb veel liever dat Vermaelen blijft spelen.
Huntelaar komt voorlopig nog niet in de basis, en je kunt hem moeilijk een rol als pinchhitter/breekijzer geven. De keuze voor Vennegoor of Hesselink is meer dan logisch. Die kan in de laatste minuut de winnende goal erin koppen uit een corner, en ook houdt ie de verdedigers lekker bezig als een soort bliksemafleider.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik zie echt niks in Vennegoor of Hesselink.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Huntelaar komt voorlopig nog niet in de basis, en je kunt hem moeilijk een rol als pinchhitter/breekijzer geven. De keuze voor Vennegoor of Hesselink is meer dan logisch.
daar hoef je ook niets in te zien, die zal toch nooit in de basis starten. Maar het is wel een erg bruikbare speler voor 't Nederlands-elftal als er iets geforceerd moet worden voorin. Als je 0-1 achterstaat en de tegenstander met z'n allen in de 16 hangt kan je hem er in gooien. In de rol die Pierre een paar jaar terug (succesvol) had.... Gewoon ballen hoog erin pompen kan dan wat makkelijkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:05 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik zie echt niks in Vennegoor of Hesselink.
Nederland - Duitsland, paar jaar geleden. Samen met Kluivert destijds.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft die van nistelrooy uberhaupt wel eens 1 goede wedstrijd gespeelt bij oranje?? Kan het me niet herrineren eigenlijk.
Dat is alweer een tijdje geledenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland, paar jaar geleden. Samen met Kluivert destijds.
Hij heeft zich goed laten gelden ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
En terecht
Ik vond het hartverwarmend hoe hij er tegen die italianen inging woensdag. Klein van stuk, maar keihard.
alleen zonde van dat 2e doelpuntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
En terecht
Ik vond het hartverwarmend hoe hij er tegen die italianen inging woensdag. Klein van stuk, maar keihard.
Fok! CBS ??????????????????????????????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |