Als je OV hebt kan je natuurlijk vanaf Roosendaal " instappen" . Vanaf Dordrecht/Rotterdam is het trouwens 22 euro voor enkeltje (intercity)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Retourtje Brussel is ook niet goedkoop hoor, ik denk ik zeg het maar even.
Ben ik met je eens. Overigens hoeft Landzaat in deze vorm ook niet te komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:
Gisteren weer eens op Mathijsen gelet en ik vind het toch echt geen aanwinst. Ik heb veel liever dat Vermaelen blijft spelen.
Landzaat was ook meer een hinder dan een toevoeging bij AZ gisteren. En dan heb ik het niet over die gemiste penalty. Perez deed het bij vlagen wel goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:
Gisteren weer eens op Mathijsen gelet en ik vind het toch echt geen aanwinst. Ik heb veel liever dat Vermaelen blijft spelen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als je OV hebt kan je natuurlijk vanaf Roosendaal " instappen" . Vanaf Dordrecht/Rotterdam is het trouwens 22 euro voor enkeltje (intercity)
quote:De jeugd van tegenwoordig...
De redactie van Prive meldt dat een optreden van 'De jeugd van tegenwoordig' (verantwoordelijk voor het nummer 'Watskeburt') gecancelled is. De drie Amsterdammmers zouden gaan optreden voor een groep jonge feyenooit-fans. Maar toen de ouders van de aanhangers echter ter ore kwam dat het Amsterdamse drietal op het podium een keer een feyenooitvlag heeft verbrand staken ze daar een stokje voor...
Ik zit volgende week als Spartaan in 406. Dat is opzich dus wel een rustige tribune waar ik me weinig zorgen hoef te maken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zat gister op 406 (naast de perstribune) opzich redelijke sfeer, maar staan was uit den boze...
Valt toch niks te juichen voor je ;-) Maar wat 406 kan ik niks beloven. Andere vakken hebben ook ogen, als jij als enige in 406 uit je dak gaat als sparta de 0-1 maakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zit volgende week als Spartaan in 406. Dat is opzich dus wel een rustige tribune waar ik me weinig zorgen hoef te maken?
Kan makkelijk ja. Stelletje schapen daar zul je echt weinig last van hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zit volgende week als Spartaan in 406. Dat is opzich dus wel een rustige tribune waar ik me weinig zorgen hoef te maken?
Ach, denk dat weinig Ajacieden iets tegen Sparta hebben dus dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:16 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Valt toch niks te juichen voor je ;-) Maar wat 406 kan ik niks beloven. Andere vakken hebben ook ogen, als jij als enige in 406 uit je dak gaat als sparta de 0-1 maakt.![]()
Ik heb toch niet echt het idee dat er iets te juichen valt. En ik probeer me sowieso in te houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:16 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Valt toch niks te juichen voor je ;-) Maar wat 406 kan ik niks beloven. Andere vakken hebben ook ogen, als jij als enige in 406 uit je dak gaat als sparta de 0-1 maakt.![]()
Ik zit je maar een beetje te netenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb toch niet echt het idee dat er iets te juichen valt. En ik probeer me sowieso in te houden.
Snap ik ook welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:27 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik zit je maar een beetje te neten. Maargoed ik heb rare dingen gezien op de tribune dat wel
Gewoon selecteren, hij heeft 2 centrumspitsen die beter zijn voor zich.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:41 schreef jna het volgende:
Huntelaar niet in oranje![]()
van Basten, wat doe je?!
Hofs is er wel bij![]()
Ik weet het niet hoor, ik heb het idee dat Huntelaar "te goed" voor -21 is, dat ie daar niks meer kan leren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:50 schreef Radegast het volgende:
Lijkt mij beter voor KJH om het EK-21 in Portugal te spelen, beter voor z'n ontwikkeling.
Bij het 'grote' Oranje zou hij toch maar voornamelijk op de bank zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |