quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi in elkaar geflanst Nashje.
Met belichting is alles redelijk te maken. Het is gewoon een lelijk stadionquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:47 schreef Onderbroek het volgende:
Die laatste foto uit de OP laat goed zien hoe groot de arena eigenlijk is, ziet er indrukwekkend uit vind ik
Ach er wordt natuurlijk wel gewerkt om het van binnen echt een stadion te maken, en tjah het is geen traditioneel stadion, maar in de toekomst zullen veel stadions zo gaan worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met belichting is alles redelijk te maken. Het is gewoon een lelijk stadion
Dat bedoel ik. Die open hoeken zijn gewoon funest, net als de gracht. En wanneer worden die Admirals eens het stadion uitgetrapt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Als die gracht en hoeken dichtmaken, en nieuwe stoeltjes erin mikken is het best een aardig stadion
Helaas zal alleen het laatste gebeuren
De admirals zijn er al uit volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die open hoeken zijn gewoon funest, net als de gracht. En wanneer worden die Admirals eens het stadion uitgetrapt?
Neuh, die beginnen in maart aan het nieuwe seizoen. Dat wordt dus weer genieten van de grasmat en de 10-yard lijnenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De admirals zijn er al uit volgens mij
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, die beginnen in maart aan het nieuwe seizoen. Dat wordt dus weer genieten van de grasmat en de 10-yard lijnen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
Nou wij zitten dit jaar het langst in europa als PSV niet wint van Lyonwant wij spelen pas een week later hahahaha
Het is maar waar je blij mee bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
Nou wij zitten dit jaar het langst in europa als PSV niet wint van Lyonwant wij spelen pas een week later hahahaha
Wel is gehoord van sarcasmequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij mee bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |