jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Welkom Boeman
Waarom nu weer bagger, er komt toch altijd een welkomsttopic voor een nieuwe mod?
Ja die zag ik dus niet, meldt dat dan even de volgende keerquote:
gewoon beter oplettenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja die zag ik dus niet, meldt dat dan even de volgende keer
stomme modquote:
Geen dankquote:
quote:
Offtopic + bagger gedoe hebben we hier geen zin in.quote:Op zondag 9 april 2006 00:28 schreef Jajong het volgende:
Messenga, newbie. Dat je mod bent betekent niet dat je ALLE posts die jou niet aanstaan mag verwijderen, doe eens normaal.
Nadat ze afgekoeld zijn proberen we het nog eens denk ik!quote:Op zondag 9 april 2006 02:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn topicStel eikels die alles verbaggeren
![]()
Hij is weer open, nu ontopic blijvenquote:Op zondag 9 april 2006 04:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nadat ze afgekoeld zijn proberen we het nog eens denk ik!
ja, dat eindeloze gebash op de man is wel klaar nuquote:Op maandag 10 april 2006 13:40 schreef VASND het volgende:
PUB SC #855: Vind *hier* een kneus.
Doe eens TT veranderen, dank.
Minder krikken dan maar Fifi?quote:Op zondag 9 april 2006 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Het Grote PUB Associatie Topique #1
kut post opkrik topic, slotje, kusje
Nou heb je 'm helemaal verneukt.quote:Op maandag 10 april 2006 13:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, dat eindeloze gebash op de man is wel klaar nu
Dat deed ikquote:Op maandag 10 april 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou heb je 'm helemaal verneukt.
Als excrew hoor je eigenlijk wel te weten dat dit niet kanquote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef Svensational het volgende:
blablabla, wat heeft mij ex-crewschap hier nou weer mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |