ik heb in totaal 4 punten....quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:19 schreef chansadres het volgende:
OP
Geen tijd voor te tellen dus mag iemand anders even neerzetten
ik heb in totaal nu 4 punten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Andiyan het volgende:
Tussenstand:
Topic 9:
1. WithMe 3
1. charmed_angel 3
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:34 schreef superhero87 het volgende:
Irma, Meike?
LE-ZEN C_Aquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb in totaal nu 4 punten.
Bij topic 9 was mijn beginstand 1
22-02 +1
22-02 +1
23-02 +1
![]()
ow sorryquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
LE-ZEN C_A![]()
Uitslag topic 9, en overall!
nee...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef superhero87 het volgende:
Robin!
O O! Ik ken hem wel! maar weet zn naam niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Auditieronde 3
Hij heeft een piercig
Ik ken hem ook nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
O O! Ik ken hem wel! maar weet zn naam niet meer![]()
Ja, daar kan ik me vaag wat van herinneren. Ik zou er geen naam bij weten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:20 schreef chansadres het volgende:
Ik weet dat het een jochie was in de voorronde. Die zat echt te trillen op dat stoeltje voordat hij naar binnen mocht. Maar de naam weet ik niet
Dat was die jongen met die bril die allemaal festivalbandjes hadquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken hem ook nogVriend van me nichtje
geen boyfriend..... hij is homo
nope geen brilquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat was die jongen met die bril die allemaal festivalbandjes had
die k-otic nadeed?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mark ofzo? Die naam komt in me op.
Ja, iets met T..tan..quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef chansadres het volgende:
Ach god hij had zo'n moeilijke naam ofzo, daarom weet ik hem niet meer
Ja, dat was het.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
Tristan?
Jamaar Lynx raadde, Sjoem niet, dus geen fraude. Sjoem gaf gewoon een vraagbedervende hint.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef chansadres het volgende:
Ik wist het zeker niet en had het opgezocht!
En daar ston Tristan dus het klopt.
Maar ik geloof nooit dat je van tristan t...tan weet zonder de hele naam.
Fraude denk ik dus![]()
Nah, ik wist dat het op tan eindigde. En de hint was dat het met een T begon.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef chansadres het volgende:
Ik wist het zeker niet en had het opgezocht!
En daar ston Tristan dus het klopt.
Maar ik geloof nooit dat je van tristan t...tan weet zonder de hele naam.
Fraude denk ik dus![]()
Usersurvivalgame-addict!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef chansadres het volgende:
+2 voor lynx
Oepsquote:
Kut, als jij een photoshop gaat maken, lijkt het natuurlijk gewoon een nieuw persoonquote:
Ik had er nog aan gedacht om zoiets te doen jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, als jij een photoshop gaat maken, lijkt het natuurlijk gewoon een nieuw persoon.
Ik wacht wel evenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had er nog aan gedacht om zoiets te doen jamaar nee. Ik broed nog op een ander photoshopje
Ik doe niet aan excelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef Andiyan het volgende:
Zeg lynx, als jij je nou verveelt hè?![]()
Dan kun je misschien een heel mooi exceloverzichtje maken van de winnaars per ronde, punten per ronde en totaalstand. Inclusief veranderingen enzo?
Jij kan dat zo goed.![]()
Mag ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan excel. Ik kan alleen fotosoepen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef WithMe het volgende:
Bas
Esther
Marlies
Zosja
Gabriel
Renske
Brazen, auditie van Marieke.
Ja tis best druk om 1.18quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:17 schreef Lynx666 het volgende:
Vragen maken duurt langer dan dat jullie erop zwoegen
Ja het was geen serieuze gok hoor, ik had m anders bijna van je gejat.quote:
Bas, Zosja, Gabriël en Renske zag ik meteen, dus dan staat er B..zen, weet je dat het Brazen moet zijn en dan ga je de andere namen erbij zoeken. Esther was de enige die ik kon bedenken met een r als laatste letter, en de derde wist ik echt niet dus was gokwerk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja het was geen serieuze gok hoor, ik had m anders bijna van je gejat.![]()
Maar hoe wist je het zo snel.![]()
Juist aan die afzichtelijkheid heb ik hem herkend.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:25 schreef Andiyan het volgende:
Gabriël had ik écht niet herkend. Wat een afzichtelijke mond.
Mijn inspiratie is niet zo groot op dit late uur.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:26 schreef superhero87 het volgende:
WithMe kun je ons nog een keertje vermaken met een nieuwe vraag?![]()
Tof, zal ik nu snel een hele makkelijke vraag stellen dan? (Moet je hem wel meteen beantwoorden!)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:29 schreef Lynx666 het volgende:
Als ik weer een nieuwe vraag maak volg ik Svens raad op; een naadloos nieuw gezicht maken van tal van andere kandidaten.
Dan nog ben ik in staat 'm niet te wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tof, zal ik nu snel een hele makkelijke vraag stellen dan? (Moet je hem wel meteen beantwoorden!)![]()
OK, begrijpelijk. Dan ga ik iets moeilijk(er)s verzinnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan nog ben ik in staat 'm niet te weten
En al raad ik 'm, ik ga nou echt niet meer photoshop induiken
Ben jij ook goed met photoshop?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:36 schreef superhero87 het volgende:
ik kan hem ook nog antwoorden hoor![]()
Thanxquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij werd hij door Jerney een acrobaat genoemd.
Klopt, ik ben zo slecht in namen onthoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god... het ligt echt op het puntje van mijn tong. Volgens mij werd hij door Jerney een acrobaat genoemd
.
Ik vind het echt knap dat je van workshop kandidaten uit Idols 1 nog de naam weet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
JAA Ik weet het weer!!
Sebastiaan!!
![]()
Die kop vind ik zo apart he
Een aantal weet ik nog, maar veel ben ik er ook weer vergeten hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap dat je van workshop kandidaten uit Idols 1 nog de naam weet.
Pure Hulde!
Scherpquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:00 schreef WithMe het volgende:
Ho, wacht, ik teken protest aan!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jerney_Kaagman
Ze wordt dit jaar 59, maar is nu nog 58!
Mij een extra punt geven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een idee hoe we dit charmant op kunnen lossen?![]()
Door mijn fout:quote:
shit, dat was het ja, filmpje te vaak gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Clarissa en Marescha
Damnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Meike, Alice, Sharon ,Fardoe, Lianne, Maud
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit nu workshoppers te bekijken van Idols 1, ik ben ze inderdaad allemaal alweer vergeten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Kwam degene van Idols 1 in de liveshows, of die van Idols 3?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
mannelijke liveshow kandidaat uit Idols 3
Zou het Hind zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef BVO het volgende:
Even een tussenvraagje dan.
Van welk Idol is dit een jeugdfoto?
[afbeelding]
Ze is bijna niks veranderd, en als het van jou komt is de kans zo groot dat het iets met Hind te maken heeft.quote:
Huh? Zoek je specifieke nummers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:50 schreef WithMe het volgende:
Welke twee nummers werden in verschillende jaren in liveshows gezongen, en door wie?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Zoek je specifieke nummers?.
Door verschillende kandidaten in verschillende jaren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef BVO het volgende:
Twee nummers die ieder twee keer gezongen zijn bedoel je?
Idols 1: Pietje zingt nummer x.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan snap ik de vraag niet. Bedoel je dat er dus twee nnummers waren die twee keer werden gezongen in verschillende jaren?
Volgens mij ben ik echt dom ofzo, dat ik het niet snap
Er zijn twee nummers die in een latere editie van Idols weer gezongen zijn ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan snap ik de vraag niet. Bedoel je dat er dus twee nnummers waren die twee keer werden gezongen in verschillende jaren?
Juist.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols 1: Pietje zingt nummer x.
Idols 3: Marietje zingt liedje x.
Dat is twee keer voorgekomen.
Nee hoor, ik wist wel wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:58 schreef WithMe het volgende:
Is de vraagstelling echt zo moeilijk?![]()
Raffa en David dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:00 schreef WithMe het volgende:
Eentje daarvan is goed.
Bas zong Circle of life.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffa en David dus.
Die ander twijfelde ik.
Volgens mij id die andere juist goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffa en David dus.
Die ander twijfelde ik.
Er is vast een kandidaat die zowel een liedje van Dido en van Eric heeft gezongen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef chansadres het volgende:
Geweldig nummer was dat
Nieuwe vraag:
Wat is de idolslink tussen Dido en Eric Clapton?
Dat ze het eerste jaar van een opleiding had gehaald.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:43 schreef sbientje het volgende:
okee nieuwe vraag
waar was raffaela erg trots op in de filmpjes bij hits van deze eeuw?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ze het eerste jaar van een opleiding had gehaald.
-edit-
Verdomme Lynx, deze was voor mij.
Huh? Ik kan me van allebei niet herrineren dat ze dat nummer hebben gezongenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:09 schreef chansadres het volgende:
Eentje die ik weet
Jamai en Floortje: I will always love you
Hij bedoelt Always (van Bon Jovi).quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Huh? Ik kan me van allebei niet herrineren dat ze dat nummer hebben gezongenvan Whitney Houston?
Dus die van mij is wel goedquote:
+1 Svensationalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef Svensational het volgende:
Ariel?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:09 schreef chansadres het volgende:
Eentje die ik weet
Jamai en Floortje: I will always love you
Klopt. En chansadres bedoelde natuurlijk Always.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Na vanvond:
Cant take my eyes of of you, Floortje en JK.
Ik zoek m ff opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef WithMe het volgende:
Heb je de originele foto ook?
Van Bon Jovi?? Heeft Jamai die ook gezongen????quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Klopt. En chansadres bedoelde natuurlijk Always.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Bon Jovi?? Heeft Jamai die ook gezongen????.
We wachten op Svenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:11 schreef .com het volgende:
Wie stelt er een vraag?
Marlies (locomotion)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:14 schreef Svensational het volgende:
Noem drie idols waarbij ooit het geluid/microfoon uit/wegviel
Ja dat klopt ook niet helemaal, het geluid was er toen namelijk wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Svensational het volgende:
Marlies? Dat weet ik niet eens... Ik bedoelde een ander...
Luister maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Svensational het volgende:
Marlies? Dat weet ik niet eens... Ik bedoelde een ander...
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook niet helemaal, het geluid was er toen namelijk wel.
Nou ja eigenlijk klopt het niet, haar microfoon deed het en het geluid ook, maar het begon te laat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan?
Ik bedoelde overigens Joël, daar gebeurde ook iets in de afl. dat hij er uit werd gestuurd.
Maar goed, WithMe +1
Ik zie niet echt wat er fout gaat trouwens???quote:
De muziek begint te vroeg, of te laat ofzo, marlies kan de helft van het eerste couplet niet meezingen daardoor, drama, ze pakt het op, wordt weer gestopt door Reinout, en begint evrvolgens weer opnieuw.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat er fout gaat trouwens???
Ook dat, maar ik zoek iets specifiekers.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:57 schreef chansadres het volgende:
Ze vliegen er alletwee uit in de auditie
Nee en nee (gelukkig).quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef chansadres het volgende:
Is die rechtse niet Sunny.
Is die linkse ook uit de kleren gegaan (jak)
Klopt, maar welk nummer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Zongen ze hetzelfde nummer?
Just guessing
Dát weet ik dus niet meer...quote:
Je zit in de goede richting.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
When you believe van Whitney en Mariah?
Dat is het niet volgens mij![]()
Can't take that away from me?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:30 schreef WithMe het volgende:
Bijna.
Ja!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:44 schreef chansadres het volgende:
Incognito - Don't you worry about a thing
Zelfde als Meike
Ik dacht altijd dat het van stevie wonder was? Maar het nummer is goed, dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:44 schreef chansadres het volgende:
Incognito - Don't you worry about a thing
Meike is Kus kut.quote:Zelfde als Meike
Klopt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef chansadres het volgende:
Nee, Meike zong het in liveshow 1!
Meike was cutequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Chans, nieuwe vraag? Of blijven we discussiëren hoe stom meike was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |