Zou het Hind zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef BVO het volgende:
Even een tussenvraagje dan.
Van welk Idol is dit een jeugdfoto?
[afbeelding]
Ze is bijna niks veranderd, en als het van jou komt is de kans zo groot dat het iets met Hind te maken heeft.quote:
Huh? Zoek je specifieke nummers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:50 schreef WithMe het volgende:
Welke twee nummers werden in verschillende jaren in liveshows gezongen, en door wie?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Zoek je specifieke nummers?.
Door verschillende kandidaten in verschillende jaren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef BVO het volgende:
Twee nummers die ieder twee keer gezongen zijn bedoel je?
Idols 1: Pietje zingt nummer x.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan snap ik de vraag niet. Bedoel je dat er dus twee nnummers waren die twee keer werden gezongen in verschillende jaren?
Volgens mij ben ik echt dom ofzo, dat ik het niet snap
Er zijn twee nummers die in een latere editie van Idols weer gezongen zijn ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan snap ik de vraag niet. Bedoel je dat er dus twee nnummers waren die twee keer werden gezongen in verschillende jaren?
Juist.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols 1: Pietje zingt nummer x.
Idols 3: Marietje zingt liedje x.
Dat is twee keer voorgekomen.
Nee hoor, ik wist wel wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:58 schreef WithMe het volgende:
Is de vraagstelling echt zo moeilijk?![]()
Raffa en David dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:00 schreef WithMe het volgende:
Eentje daarvan is goed.
Bas zong Circle of life.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffa en David dus.
Die ander twijfelde ik.
Volgens mij id die andere juist goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffa en David dus.
Die ander twijfelde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |