Er is vast een kandidaat die zowel een liedje van Dido en van Eric heeft gezongen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef chansadres het volgende:
Geweldig nummer was dat
Nieuwe vraag:
Wat is de idolslink tussen Dido en Eric Clapton?
Dat ze het eerste jaar van een opleiding had gehaald.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:43 schreef sbientje het volgende:
okee nieuwe vraag
waar was raffaela erg trots op in de filmpjes bij hits van deze eeuw?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ze het eerste jaar van een opleiding had gehaald.
-edit-
Verdomme Lynx, deze was voor mij.
Huh? Ik kan me van allebei niet herrineren dat ze dat nummer hebben gezongenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:09 schreef chansadres het volgende:
Eentje die ik weet
Jamai en Floortje: I will always love you
Hij bedoelt Always (van Bon Jovi).quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Huh? Ik kan me van allebei niet herrineren dat ze dat nummer hebben gezongenvan Whitney Houston?
Dus die van mij is wel goedquote:
+1 Svensationalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef Svensational het volgende:
Ariel?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:09 schreef chansadres het volgende:
Eentje die ik weet
Jamai en Floortje: I will always love you
Klopt. En chansadres bedoelde natuurlijk Always.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Na vanvond:
Cant take my eyes of of you, Floortje en JK.
Ik zoek m ff opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef WithMe het volgende:
Heb je de originele foto ook?
Van Bon Jovi?? Heeft Jamai die ook gezongen????quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Klopt. En chansadres bedoelde natuurlijk Always.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Bon Jovi?? Heeft Jamai die ook gezongen????.
We wachten op Svenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:11 schreef .com het volgende:
Wie stelt er een vraag?
Marlies (locomotion)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:14 schreef Svensational het volgende:
Noem drie idols waarbij ooit het geluid/microfoon uit/wegviel
Ja dat klopt ook niet helemaal, het geluid was er toen namelijk wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Svensational het volgende:
Marlies? Dat weet ik niet eens... Ik bedoelde een ander...
Luister maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Svensational het volgende:
Marlies? Dat weet ik niet eens... Ik bedoelde een ander...
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook niet helemaal, het geluid was er toen namelijk wel.
Nou ja eigenlijk klopt het niet, haar microfoon deed het en het geluid ook, maar het begon te laat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan?
Ik bedoelde overigens Joël, daar gebeurde ook iets in de afl. dat hij er uit werd gestuurd.
Maar goed, WithMe +1
Ik zie niet echt wat er fout gaat trouwens???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |