Dat is wettelijk verbodenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als jij iemand op de bek slaat, dat is je ook "een goed recht", maar dat betekent nog niet dat we het leuk vinden.
Ook daar heb je normale trappenquote:V&D, HEMA etc.
Ik begon er dan ook niet meequote:Dan is het ook niet relevant voor dit topic.
Ik denk niet dat er mensen expres midden op die trap gaan staan om mensen te zieken. Het is bijna altijd erg druk op de plaatsen waar ik kom. men staat dan altijd kriskras door elkaar omdat er dan gewoon meer mensen op dat ding kunnen staan. nogal logisch. Als er dan iemand door wilt, zal diegene het egwoon netjes kunnen/moeten vragen anders wacht hij/zij maar lekker 30 seconden. Wat een ramp hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:26 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nou uit of dat kind naast je of voor je staat. Doe gewoon een beetje sociaal en laat wat ruimte over voor anderen.
Als je expres middenop gaat staan om anderen te zieken loop ik je ook expres omver. En dan niet gaan janken hè!
Daar hoef je toch geen trein te halen!!quote:
En als men dat vraagt, is dat gewoon mogelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:31 schreef boskov het volgende:
Het is niet zo dat ze een nier van je vragen, maar gewoon dat je even opzij stapt.
Dan hol je toch lekker de trap op. Mis je ook je metro niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:44 schreef raptorix het volgende:
Idd goede actie, ik mis per maand ongeveer 3 keer de Metro op CS omdat mensen met ze tweeen naast elkaar gaan staan, overigens gaan die roltrappen zowiezo in een pruttempo, ik heb het idee dat ze in andere landen veel harder gaan.
Je kunt je overal haasten om een trein te halen, of het nou bij de snackbar is of in een kledingzaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen trein te halen!!
Ga je nou ontkennen dat er warenhuizen zijn zonder gewone trap naast de roltrap?quote:Trouwens, bij de V&D die hier in Helmond heeft gezeten, was ook een gewone trap naar boven.
Hema heeft hier geen verdieping. (Behalve voor personeel)
Je snapt het punt wel.quote:
Hier niet.quote:Ook daar heb je normale trappen
Eigenlijk niet. Het was appels met peren vergelijken. maar goed, maakt niet uit. Als men het vraagt stap ik opzij, anders sta ik wat voor mij het lekkerst is. Ik ga niet een roltrap op met de gedachte ''ik ga rechts staan want dat is fijner voor de medemens''.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Je snapt het punt wel.
Mensen vinden het niet prettig, zoals in de OP staat. En voor jou is het een kleine moeite.
Ik wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Het was appels met peren vergelijken. maar goed, maakt niet uit. Als men het vraagt stap ik opzij, anders sta ik wat voor mij het lekkerst is. Ik ga niet een roltrap op met de gedachte ''ik ga rechts staan want dat is fijner voor de medemens''.
Ik zal dan wel belangrijkere dingen in mijn hoofd hebbenquote:
V&D in Eindhoven heeft ook een gewone trap.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:10 schreef MrBean het volgende:
[..]
Je kunt je overal haasten om een trein te halen, of het nou bij de snackbar is of in een kledingzaak.
[..]
Ga je nou ontkennen dat er warenhuizen zijn zonder gewone trap naast de roltrap?![]()
Ja, dat is een brandtrap! Maar die liggen vaak helemaal niet centraal in een warenhuis.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:17 schreef Gia het volgende:
[..]
V&D in Eindhoven heeft ook een gewone trap.
Volgens mij heeft ieder warenhuis ook een gewone trap, omdat dat voor de brandveiligheid moet.
Die worden niet vaak gebruikt. Maar er zijn mensen die niet op een roltrap of de lift durven.
Misschien dat jij niet weet waar die trap zich bevindt. Vaak is dat niet in de buurt van de roltrappen.
Misschien toch eens goed kijken?
Dat was al de regeling. Bij koud weer zou er uberhaupt niet gekoppeld worden. Er zouden dus 2 aparte treinen van zwolle naar utrecht rijden, ipv 1 trein met of zonder doorloopkop.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:40 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was dat niet het probleem, bij vertraging werd dat doorlopen ook al niet meer geregeld. Het probleem was vnl. bij het uit elkaar halen van de stellen. Bij koud weer bleven die dingen nogal vaak hangen, waardoor de treinen niet door konden. (Als ik me niet vergis)
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef zoalshetis het volgende:
prima initiatief. rechts op de roltrap en links op de gewone trap.
een rechts persoon zou het eerder "efficiënt" noemen.quote:
Ja, elk gebouw met meerdere verdiepeingen, wat geen woonhuis is (quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:17 schreef Gia het volgende:
[..]
V&D in Eindhoven heeft ook een gewone trap.
Volgens mij heeft ieder warenhuis ook een gewone trap, omdat dat voor de brandveiligheid moet.
Die worden niet vaak gebruikt. Maar er zijn mensen die niet op een roltrap of de lift durven.
Misschien dat jij niet weet waar die trap zich bevindt. Vaak is dat niet in de buurt van de roltrappen.
Misschien toch eens goed kijken?
. Maar naar de tweede etage is alleen een lift en roltrap. Geen trap voor tijdens normale situaties voor klanten
Een rechts persoon zou de roltrap onzin, energieverspillende dingen vinden, als je een trap hebt welke sneller gaan, en gezonder ziijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een rechts persoon zou het eerder "efficiënt" noemen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |