My first little jointquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
snap ik, die zin bedoelde ik ook anders in me gedachten, maar zette het verkeerd, tja drugs hé![]()
laat maar(dit kwam er ook niet helemaal 100% uit)
Inmiddels in mijn bezit. Erg toffe set moet ik zeggen. Veel eigen werk dat prima pastquote:Op zondag 5 maart 2006 00:21 schreef Ben_Stiller het volgende:
Niklas Harding - BeOKEY Party @ Dopler Club Bratislava-02-03-2006
![]()
![]()
![]()
eigenlijk een btje een rotzooitje..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:41 schreef PirE het volgende:
Wat vinden jullie van deze mashup?
Is een mashup van
Gabriel & Dresden feat. Molly - Tracking Treasure Down vs. Sunlounger - White Sand
quote:Now playing:
Gustavo Santaolalla - The Wings (Theme from Brokeback Mountain) (Gabriel & Dresdens Organized Nature Mix).mp3
valt in het niets bij jou signaturequote:Op woensdag 8 maart 2006 02:08 schreef Tomaz het volgende:
Zeer beroerde mashup zeg...
Ik kan er persoonlijk geen genoeg van krijgen! Heerlijk dromerig sfeertje en de typische G&D sound erbijquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Best leuk. Al denk ik dat ie vrij vlug gaat vervelen.
Eens, klinkt nogal vals enzo. Geluidskwaliteit is ook niet echt puikend te noemen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:08 schreef Tomaz het volgende:
Zeer beroerde mashup zeg...
Share ratio: 0.055quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef DreamAway het volgende:
Heb niks boeiends te melden....alleen:
Lang leve TT!de gig's vliegen de computer in!
![]()
![]()
Wat is TTquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef DreamAway het volgende:
Heb niks boeiends te melden....alleen:
Lang leve TT!de gig's vliegen de computer in!
![]()
![]()
Ooooh zo, ik dacht even dat het een nieuwe manier om gigs aan trance binnen te slepen ofzoquote:
Trancetrafficquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ooooh zo, ik dacht even dat het een nieuwe manier om gigs aan trance binnen te slepen ofzo
Had ik maar Gigs... het liefst in het buitenland graagquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ooooh zo, ik dacht even dat het een nieuwe manier om gigs aan trance binnen te slepen ofzo
Ja inderdaad.... dat gaat lekkerquote:
quote:Sorry, signups are close
Als je heel lief bent en de rookworst van HP22 / MMX eens leg pelt..... misschien krijg je dan wel een TT account van ze. Mijn invites zijn op voor deze maand. Huilen wil ook wel eens helpen trouwensquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je heel lief bent en de rookworst van HP22 / MMX eens leg pelt..... misschien krijg je dan wel een TT account van ze. Mijn invites zijn op voor deze maand. Huilen wil ook wel eens helpen trouwens
Good Luck!
Ik heb een hekel aan jankende (vooral vrouwen) mensen. Astablief HP22 geef die knul eens een account. Oohja SG, zet wel even ergens je mailadres neer waar eventueel iemand die invite naartoe kan sturenquote:
rookworst leegpellen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je heel lief bent en de rookworst van HP22 / MMX eens leg pelt..... misschien krijg je dan wel een TT account van ze. Mijn invites zijn op voor deze maand. Huilen wil ook wel eens helpen trouwens
Good Luck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |