volges mij nu nog steeds niet.... of zie ik dat verkeerd? t staat nog nergens op de id&t site of ticketonline...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef Veersesmurf het volgende:
Sensation White is nog niet uitverkocht. Vorig jaar was het toch binnen anderhalf uur uitverkocht?
Vorig jaar duurde het geloof ik iets van tien uur, niet veel later werden niet betaalde kaarten de verkoop in gegooid. En toen de line-up alsnog bekend werd gemaakt kwamen er nog meer kaarten beschikbaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:05 schreef DreamAway het volgende:
[..]
volges mij nu nog steeds niet.... of zie ik dat verkeerd? t staat nog nergens op de id&t site of ticketonline...
Playground komt vaker voorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:29 schreef Xantra het volgende:
Gene Farris presenteert Playground in club Rain
Vanaf zaterdag 1 april start ‘Playground’ in de Amsterdamse club Rain. Playground is een nieuwe clubavond gehost door Chicago’s dj/producer Gene Farris en Extrema Music met iedere eerste zaterdag van de maand een bijzonder tweeluik; de dj-contest enerzijds en een kwalitatief hoogstaande, serieuze stapavond met Gene Farris en gast-dj’s anderzijds.
hehe 2x playground dus
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Airwave - When Things Go Wrong
Waarom heb ik die nooit eerder gehoord ?![]()
![]()
Ja, luistert lekker weg idd!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:51 schreef DreamAway het volgende:
Tri-State
![]()
heb em net geluisterd... wat een supermooi album is dit zeg! echt...kben gewoon![]()
Dankje, hoef ik em zelf niet te rippen...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dj Shah Pres. Sounlounger - White Sand
Melodie![]()
![]()
![]()
setrip:
http://rapidshare.de/file(...)SOT238_RIP_.wma.html
Phynn is tof. Tot 8 April maar dan hehquote:Op zondag 5 maart 2006 16:26 schreef Malebolgia het volgende:
Nou, gisteren ons topic-onderwerp in de Asta mogen aasnchouwen.
Voor mij was hij de held van de avond! Heb meer van de warming-up set van Phynn genoten dan van de 'hoofdset' van Cor Fijneman en Mark Norman. Phynn begon heerlijk relaxt, en bouwde op naar een fijne electro-trance knaller aan het einde. Zichtbaar genietend van zijn gig, tof om te zien. Daarna 1,5 uur Fijneman en dat was ook goed te doen, wat stevigere platen. Maar toen begon Mark Norman ons te vervelen met de ene na de andere saaie tech-trancer. Wie Armin de laatste tijd inspiratieloos getech vind, had gisteren Norman moeten horen. Uiteindelijk zijn we 3 kwartier voor het einde weggegaan.
Bas Mooy en Vincent de Wit zijn wel rielekste techno-djs, jongen uit mijn klas zit bij het label van Bas en boekings agency van hemquote:Op zondag 5 maart 2006 16:56 schreef jackson het volgende:
We hebben daar nog volgas staan knallen op echt extreem vette techno.
Kun je mij even mailen ofzo hoe ik aan deze set kan komenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:21 schreef Ben_Stiller het volgende:
Niklas Harding - BeOKEY Party @ Dopler Club Bratislava-02-03-2006
staat dat setje online?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef m-kay het volgende:
Gister even 2 uur serieus in de mix geweest, waarna ik nog een half uurtje troep heb gedraaid speciaal voor hp22 (Kim Kay - li la li, gemixt met Flora en dat soort bagger)..
Hier het serieuze gedeelte:
[afbeelding]
check deze: Miltos T - Double Helix (RPO Remix) is vet!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:17 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Trouwens jongens, bedankt voor de mooie progressive tips, i love it! awesome!![]()
'quote:Op zondag 5 maart 2006 16:56 schreef jackson het volgende:
Ik ben gister samen met Fok! usert Tomaz in de Poema beland met een schandalig dronken hoofd (beide... iedereen zeg maar, we waren met meer menschen). We hebben daar nog volgas staan knallen op echt extreem vette techno. Zo prachtig om geen 1 plaat te kennen! Heerlijke basslijnen en aparte deuntjes
Ik ben op dit moment dan ook echt de rotheid zelve !
Uitspraak van Tomaz
Ja, hoe was dat feest?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:42 schreef da_rippah het volgende:
[..]
'
Ik had zon beetje hetzelfde bij Pixel in Arnhem, de hele avond vette minimalIs ook leuk op zn tijd
Haha, die 'koter' is dus Ion Ludwig (heet eigenlijk Koos). Vond hem de vorige keer supervet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef da_rippah het volgende:
Zon koter die van 2.00 - 3.30 met zn laptop en een hoop extra kastjes zwaar spacy muziek aan het draaien was![]()
Now playingquote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Messenga het volgende:
VA - In Trance We Trust Volume 11 (Mixed by DJ Phynn
01. Leon Bolier Presents Supresa - Back in the Days (Intro Mix
02. Vincent De Moor - Mystique Colors
03. Airbase - For the Fallen
04. A Boy Called Joni - Green Astronauts
05. Kay Stone - Alone
06. Estuera - Flow
07. Phynn - Close Encounter
08. Ozone - Q
09. Wippenberg - Earth
10. First State - First State
11. Thomas Bronzwaer - Shadow World
12. Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again
(Galen Behr Remix
13. Mode Hookers - Breathe (Sander Van Doorn Remix
14. Mark Norman - Brasilia
15. Astrails - Solar Flare
16. Purple Haze - Rush
Die gast schijnt ook ergens in Utrecht te draaien 8 aprilquote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Messenga het volgende:
Het bewijs dat ik de laatste tijd (te) weinig bezig ben met trance: ik ken alleen #1 en #13quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Messenga het volgende:
05. Kay Stone - Alone
06. Estuera - Flow
08. Ozone - Q
09. Wippenberg - Earth
(Galen Behr Remix
16. Purple Haze - Rush
het zijn wel hitjes hoor die erop staanquote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Het bewijs dat ik de laatste tijd (te) weinig bezig ben met trance: ik ken alleen #1 en #13![]()
Tracklistquote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef star_gazer het volgende:
OMG OMG OMG mensen ik word gek! Ik MOET heten hoe die plaat heet die rond de 75e minuut begint in Trance Around the World (TATW) #102 28-02-2006.... Wat een wereldplaat zeg
Jaaah DANKU wat een bomb zeg die plaatquote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef Tomaz het volgende:
F16 bedoel je!
Geef mij maar Pacifier, een kwartiertje later!
Ik kom met elk nieuws een dag te laat hequote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Messenga het volgende:
05. Kay Stone - Alone
06. Estuera - Flow
08. Ozone - Q
09. Wippenberg - Earth
(Galen Behr Remix
16. Purple Haze - Rush
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef Omkron het volgende:
Er staat helemaal geen tiesto op die cd man.. wat een ruk cd..
ruk cdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef Omkron het volgende:
Er staat helemaal geen tiesto op die cd man.. wat een ruk cd..
Daarom juist... die hoor je toch van buiten te kennenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Xantra het volgende:
[..]
het zijn wel hitjes hoor die erop staan![]()
snap ik, die zin bedoelde ik ook anders in me gedachten, maar zette het verkeerd, tja drugs héquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:28 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Daarom juist... die hoor je toch van buiten te kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |