hele matige remixquote:
Hmm.. ik vind het juist andersom. Gaat niks boven de progressive remix van Revealedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef Xantra het volgende:
[..]
hele matige remix
die remix van hem voor blank & jones is cool![]()
Er komt overigens nog een hoop meer aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Ben_Stiller het volgende:
Dr is weer een zooi van Niklas Harding op promo: Blue circles, Revealed remix en Green Austronaut remix!
uploaden!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Xantra het volgende:
zit met een grote grijns een clippie van 5djs terug tekijken gemaakt door hans![]()
![]()
![]()
mijn remix en een woohooo van tom erdoorheen![]()
![]()
blijft leuk!![]()
rielekst mixiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef m-kay het volgende:
Vanavond even anderhalf uur live in de mix geweest én de boel opgenomen!!!
Enjoy!!!.
Damn, lekker mixje zeg! Vandaag 3 keer helemaal geluisterd! Super!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef m-kay het volgende:
m-kay - winter sessions
Ja mee eens.... ik heb hem bijna helemaal gehoord toen hij gemixed werk. Erg goed te pruimen en behoorlijk puik mixwerk als je bedenkt dat het met Traktor is gedaanquote:Op maandag 27 februari 2006 01:25 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Damn, lekker mixje zeg! Vandaag 3 keer helemaal geluisterd! Super!![]()
Traktor de geksteeee!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja mee eens.... ik heb hem bijna helemaal gehoord toen hij gemixed werk. Erg goed te pruimen en behoorlijk puik mixwerk als je bedenkt dat het met Traktor is gedaan
Andere willen het misschien wel weten.... maar ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Lekkere mix m-kay!
smurf gaat niet naar sensation om allerlei redenen die jullie absoluut niet willen weten, maar veel plezier!![]()
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef da_rippah het volgende:
Is er al een line up?
Wat hij zegt. Voor mij begon het alleen een jaar laterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef Tomaz het volgende:
SensationThe place were it all started! Wij hebben al kaarten jackson!
ik vind het te duur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Andere willen het misschien wel weten.... maar ik niet. Hoop mensen zeuren over commercieel / te duur enzo, dat wilde ik voorkomen
Dikke shitquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef DreamAway het volgende:
mensen: 28 April in de Heineken Music Hall te Amsterdam: Armada night!!!!![]()
Line Up:
Armin van Buuren (4 Hours set)
Markus Schulz
Perry O'Neil
Matthew Dekay
dit wordt tevens de officiele release van A State of Trance 2006!![]()
http://www.perssupport.nl/home/persberichten/actueel?itemId=76158
Op zich stoer maar 4 uur Armin,quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef DreamAway het volgende:
mensen: 28 April in de Heineken Music Hall te Amsterdam: Armada night!!!!![]()
Line Up:
Armin van Buuren (4 Hours set)
Markus Schulz
Perry O'Neil
Matthew Dekay
dit wordt tevens de officiele release van A State of Trance 2006!![]()
http://www.perssupport.nl/home/persberichten/actueel?itemId=76158
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |