hele matige remixquote:
Hmm.. ik vind het juist andersom. Gaat niks boven de progressive remix van Revealedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef Xantra het volgende:
[..]
hele matige remix
die remix van hem voor blank & jones is cool![]()
Er komt overigens nog een hoop meer aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Ben_Stiller het volgende:
Dr is weer een zooi van Niklas Harding op promo: Blue circles, Revealed remix en Green Austronaut remix!
uploaden!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Xantra het volgende:
zit met een grote grijns een clippie van 5djs terug tekijken gemaakt door hans![]()
![]()
![]()
mijn remix en een woohooo van tom erdoorheen![]()
![]()
blijft leuk!![]()
rielekst mixiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef m-kay het volgende:
Vanavond even anderhalf uur live in de mix geweest én de boel opgenomen!!!
Enjoy!!!.
Damn, lekker mixje zeg! Vandaag 3 keer helemaal geluisterd! Super!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef m-kay het volgende:
m-kay - winter sessions
Ja mee eens.... ik heb hem bijna helemaal gehoord toen hij gemixed werk. Erg goed te pruimen en behoorlijk puik mixwerk als je bedenkt dat het met Traktor is gedaanquote:Op maandag 27 februari 2006 01:25 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Damn, lekker mixje zeg! Vandaag 3 keer helemaal geluisterd! Super!![]()
Traktor de geksteeee!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja mee eens.... ik heb hem bijna helemaal gehoord toen hij gemixed werk. Erg goed te pruimen en behoorlijk puik mixwerk als je bedenkt dat het met Traktor is gedaan
Andere willen het misschien wel weten.... maar ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Lekkere mix m-kay!
smurf gaat niet naar sensation om allerlei redenen die jullie absoluut niet willen weten, maar veel plezier!![]()
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef da_rippah het volgende:
Is er al een line up?
Wat hij zegt. Voor mij begon het alleen een jaar laterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef Tomaz het volgende:
SensationThe place were it all started! Wij hebben al kaarten jackson!
ik vind het te duur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Andere willen het misschien wel weten.... maar ik niet. Hoop mensen zeuren over commercieel / te duur enzo, dat wilde ik voorkomen
Dikke shitquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef DreamAway het volgende:
mensen: 28 April in de Heineken Music Hall te Amsterdam: Armada night!!!!![]()
Line Up:
Armin van Buuren (4 Hours set)
Markus Schulz
Perry O'Neil
Matthew Dekay
dit wordt tevens de officiele release van A State of Trance 2006!![]()
http://www.perssupport.nl/home/persberichten/actueel?itemId=76158
Op zich stoer maar 4 uur Armin,quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef DreamAway het volgende:
Line Up:
Markus Schulz
Perry O'Neil
Matthew Dekay
dan zet je je daar maar een keer overheenquote:
Ik ga gewoon nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dan zet je je daar maar een keer overheen![]()
Leuk, ik ga niet. Ga geen 32,50 betalen voor een extra lange aflevering van A State of Techtrance. Alhoewel Markus en Perry natuurlijk wel tof zijn, maar ach.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef DreamAway het volgende:
Line Up:
Markus Schulz
Perry O'Neil
Matthew Dekay
Pfffffffff..... *user Tomaz aankijkt.... geven we heer van Buuren een kans?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef DreamAway het volgende:
Line Up:
Markus Schulz
Perry O'Neil
Matthew Dekay
terecht.quote:
was lachen geweestquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef DreamAway het volgende:
Line Up:
Armin van Buuren (21.00-22.00)
Markus Schulz (22.00-0.00)
Perry O'Neil (0.00.-2.00)
Matthew Dekay (2.00-7.00)
Jah... dan draait die armin voor de bardamesch en herenquote:
Arminquote:
Als Armin 2 uur zou draaien zou ik er wel heen gaan, maar 4 uur vind ik teveel, en aangezien ik hem de laatste kans heb gegeven op TE...of ze moeten de prijs naar beneden halenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Armin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... hmm zoiets...
kom nou toch gewoon allemaal... als je naar een Armada night gaat kom je toch niet onder Armin uit...en wie weet...misschien verrast ie wel aangenaam...![]()
en zo niet, dan ist jammer...maar heb je wel genoten van Perry, Matthew en Markus...
Hoe goed wil je je koninginnedag beginnen?!![]()
ik ben er in ieder geval...
Ja, ben ik het wel redelijk mee eens. Maar de HMH is wel super kwa:quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:51 schreef hp22 het volgende:
[..]
Als Armin 2 uur zou draaien zou ik er wel heen gaan, maar 4 uur vind ik teveel, en aangezien ik hem de laatste kans heb gegeven op TE...of ze moeten de prijs naar beneden halen
De locatie is natuurlijk geweldig maar ik heb geen zin om me 4 uur te gaan staan ergeren, en die kans is helaas vrij groot. Daar betaal ik geen 35 euro voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ben ik het wel redelijk mee eens. Maar de HMH is wel super kwa:
geluid
wc's
drank halen
munten systeem werkt prima
je kan er eten toch ?! (zelf doe ik dat nagenoeg nooit maar tijdens armin een goeie optie)
Het is een lastige keuze vind ik
En geld speelt geen rol natuurlijk![]()
Je kent het gevoel met je zeggen na Armin onlyquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:58 schreef hp22 het volgende:
[..]
De locatie is natuurlijk geweldig maar ik heb geen zin om me 4 uur te gaan staan ergeren, en die kans is helaas vrij groot. Daar betaal ik geen 35 euro voor
Tsja, AO, ik dacht dat we de oude Armin zouden horen, maar goed, daar hebben we het al genoeg over gehadquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kent het gevoel met je zeggen na Armin only
Ik hoop stiekem elk weekend weer op Tiesto in de HMH. Echt heilig....quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:57 schreef marciemarcs het volgende:
Ik denk het niet. Armada night feestjes zijn zo immens populair geworden dat de capaciteit van de Ocean Diva niet voldoende is. Ze zoeken daarom naar grotere locaties. Op zich wel slim want het laatste Ocean Diva feestje was het echt té druk.
Misschien dat ik wel naar HMH ga want ben dat weekend toch in Amsterdam en de HMH is gewoon vet. Bovendien heb ik TE moeten missen en wil Matthew Dekay en Markus Schulz wel weer aan het werk zien.
Had eigk wel stiekem gehoopt op een ISOS 5 releaseparty op koninginnenacht maar helaas
Ja dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:57 schreef marciemarcs het volgende:
Had eigk wel stiekem gehoopt op een ISOS 5 releaseparty op koninginnenacht maar helaas
Ga hem nu ff luisterenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef marciemarcs het volgende:
Een nieuwe Nick Warren set staat al dagenlang bij mij op repeat en daarom wil ik die graag met jullie delen![]()
knip
Het is wel niet echt trance maar denk dat sommige dit wel zeer oke vinden
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
link: http://rapidshare.de/file(...)acterio-bac.mp3.html
owja sommige overgangen zijn niet om aan te horen maar dat mag de pret niet drukken![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:37 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ga hem nu ff luisteren
Damn, in April heb ik nu elk weekend wel een feestjeVan groot tot klein, van Hardcore naar Trance. O, ja 8 april kan ik nu toch wel. Feestje wat ik eerst had is verplaatst, moet nu alleen nog zorgen dat ik m'n tentamens voor die tijd een beetje ken
![]()
Anders vragen we hier even aan Armin himself of ie een beetje normaal gaat draaien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef hp22 het volgende:
[..]
Tsja, AO, ik dacht dat we de oude Armin zouden horen, maar goed, daar hebben we het al genoeg over gehad![]()
tracklist ziet er niet goddelijk uit ofzo, maar ga hem ff downlquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef marciemarcs het volgende:
Een nieuwe Nick Warren set staat al dagenlang bij mij op repeat en daarom wil ik die graag met jullie delen![]()
owja sommige overgangen zijn niet om aan te horen maar dat mag de pret niet drukken![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem elk weekend weer op Tiesto in de HMH. Echt heilig....
TMF presents 'Armada Night'. Nou, dat was het dan, het concept 'Armada Night' is nu definitief om zeep geholpen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef DreamAway het volgende:
Line Up:
Markus Schulz
Perry O'Neil
Matthew Dekay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |