Ik ben erg benieuwdquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef Tomaz het volgende:
Hulde!
Maar trek volgende keer ff je jas uit
Foto's gewoon ff op je laten inwerkenquote:
Ja! kusjes! Lekker scherp ook die foto's... heb je er lang op gesoept ?!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef Tomaz het volgende:
Hulde!
Maar trek volgende keer ff je jas uit
quote:
Nogal jaquote:Op zondag 12 maart 2006 06:49 schreef Tomaz het volgende:
Intuition party was weer ongekend goed! Heb 's geprobeerd me te vermaken op techtrance, ging prima
Ik weet niet wat het is, maar ik wil ook altijd aan de krulletjes van jackson zitten.quote:
gewoon een keer doen...is aan te raden!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik wil ook altijd aan de krulletjes van jackson zitten..
Ik heb in mn wondere leven al heel wat dingen in mn oogkas gehad, maar een lolly kan ik me niet herinneren? Ik weet wel dat je een keer onwijs hard in mn oor schreeuwde, maar dat is je vergeven.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef DreamAway het volgende:
[..]
owja...meneer swopfile....nogmaals sorry van die lolly in je oogkas...was de bedoeling niet!![]()
Sowpfile? Do xplain ...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef DreamAway het volgende:
[..]
gewoon een keer doen...is aan te raden!![]()
owja...meneer swopfile....nogmaals sorry van die lolly in je oogkas...was de bedoeling niet!![]()
haha! stiekem was ie wel goed gecoördineerd he?!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Swopfile? Do xplain ...
Het kwam wel over als een goed gecoördineerde actie perfect uitgevoerd, maar ik geloof je op je woord vooruit
Ah dat verklaard swopfile, dream verward mij met swop, en weet ik veel dat dat een user is, kom nooit in CTT![]()
Naja zeg.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef DreamAway het volgende:
[..]
heb idd swopfile en jou door elkaar gehaald...excuses!
Inviten mag, daarom zijn ze er ook, FAQ goed doorlezen en dan zal er wel achter komen dat je iets verkeerd gedaan hebtquote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
TT:
[..]
Omdat ik iemand invite, ofzo ?![]()
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/4218/disabled5ce.th.jpg]afbeelding][/URL]
Erop klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |