Ja idd, alleen jammer dat de zaal zo leeg was op dat moment bij Judge Jules, maar goed...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:09 schreef Xantra het volgende:
[..]
vond ik de 2 na beste set van de avond
leeg...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:29 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja idd, alleen jammer dat de zaal zo leeg was op dat moment bij Judge Jules, maar goed...
Ene kant wel relaxedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja.... ik ben niet zo goed met internetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:05 schreef Xantra het volgende:
is yousendit ineens ontdekt ofzo...
edit: niet meer nodig, via via aan een account gekomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mind Eye Feat. Emphased Reality - Shimmer (Ljungqvist Remix)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb trouwens 3 TT accounts over.
Ik teer nog op mijn ratio uit mijn goede ouwe 100mbit tijdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef star_gazer het volgende:
Hoe kom je bij TT op een beetje goeie ratio? Echt ongelooflijk veel files hebben idioot veel seeders, waardoor je nooit aan bod komt met uploadenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na ASOT of GDJB er direct bij zijn! Werkt prima!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef star_gazer het volgende:
Hoe kom je bij TT op een beetje goeie ratio? Echt ongelooflijk veel files hebben idioot veel seeders, waardoor je nooit aan bod komt met uploadenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nou bijvoorbeeld Silence CDM (900/1100Kbps) van 300mb met een ratio van 2.800quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef star_gazer het volgende:
ik accepteer de cookies.
Je kunt ook een van die TTpacks downloaden, die zijn gigantisch, als je je uploads aan laat staan, en mensen downloaden die weer, krijg jij mooi wat erbij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef star_gazer het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef m-kay het volgende:
Kan die Messenga niet in z'n eigen forumpje gaan spelen ofzo?
vertel!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 06:49 schreef Tomaz het volgende:
Intuition party was weer ongekend goed! Heb 's geprobeerd me te vermaken op techtrance, ging primaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En jawel, eindelijk weer een CTT-relatie! Dacht dat ik de enige zou blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ikkequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef m-kay het volgende:
Kan die Messenga niet in z'n eigen forumpje gaan spelen ofzo?
Trouwens, ik heb ook nog twee invites over, waarvan ééntje gereserveerd. Iemand?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, werkt inderdaad prima. Soms gewoon wat nieuwe trance releases downen en dan seeden gaat ook prima. En 100 torrents hebben om te uppen en je pc een paar dagen aan laten staan is ook een optie. Er zijn altijd mensen die oudere platen nog willen... maar nieuwe platen seeden werkt beterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Na ASOT of GDJB er direct bij zijn! Werkt prima!
quote:Op zondag 12 maart 2006 06:49 schreef Tomaz het volgende:
Intuition party was weer ongekend goed! Heb 's geprobeerd me te vermaken op techtrance, ging primaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En jawel, eindelijk weer een CTT-relatie! Dacht dat ik de enige zou blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:vertel!!!
Jackson de casaquote:
foto's volgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop