Ratio: 1.451quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef DreamAway het volgende:
[..]
rookworst leegpellen?![]()
inmiddels...ratio 0.091 heur... schiet echt op...![]()
maja je moet ergens beginnen...![]()
john.haan@chello.nlquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan jankende (vooral vrouwen) mensen. Astablief HP22 geef die knul eens een account. Oohja SG, zet wel even ergens je mailadres neer waar eventueel iemand die invite naartoe kan sturen
Done...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
john.haan@chello.nl
Uw pogingen worden op prijs gesteld
quote:
rookworst pellen en mannen die van elkaar houden....quote:
Ja tis niet wederzijds hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
rookworst pellen en mannen die van elkaar houden....![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:55 schreef swopfile het volgende:
Maareh, wie gaan er nou allemaal naar de asta zaterdag? Van Hans weet ik het iig zeker, want die moet ik babysitten todat zn trein komt.![]()
Ik heb het wel in de lijn der verwachting liggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:55 schreef swopfile het volgende:
Maareh, wie gaan er nou allemaal naar de asta zaterdag?
present!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:55 schreef swopfile het volgende:
Maareh, wie gaan er nou allemaal naar de asta zaterdag?
Dan kan je mij mooi bedanken voor het TT accountquote:
als jij zorgt dat je er bent...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan kan je mij mooi bedanken voor het TT account![]()
Zijn MSN moet je als insider op fok! wel snappen toch ?!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef Messenga het volgende:
Jeffrey // Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus! // zegt:
trance is voor homo's![]()
En dan zo'n MSN naam hebben hé.
Ik ga mijn best doenquote:
Ik begrijp em ook wel. Dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn MSN moet je als insider op fok! wel snappen toch ?!
Hakken is zooooo overrated tegenwoordigquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:02 schreef Veersesmurf het volgende:
niets mis met hardstyle![]()
op hardstyle kan je hakken, op trance kan je zweven. Ik doe bijde(op verschillende feesten wel te verstaan)
Eens.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Hakken is zooooo overrated tegenwoordig
En ga eens PI's gebruiken iedereen![]()
vond ik de 2 na beste set van de avondquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:07 schreef superhaagie het volgende:
Judge JuleS @ Trance Energy is ook een heerlijk setje, weinig vocals maar wel heerlijke trance klassiekers die je meenemen naar de goeie ouwe tijdmaar hij weet toch in de moderne trance te blijven... super
quote:Now playing:
Kay Stone - Alone (Mind One's Edged Beat Mix).mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |