abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35917698
nee
pi_35918802
Wat is der mis met Aad de Mos?
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:55 schreef Beschouw het volgende:
We kunnen misschien gaan lobbyen bij het bestuur
Ben je nu voor AJAX, zoals eerder hiet bewezen, Vitesse of beiden?
pi_35920109
Aad de Mos is een vreemde vent hoor. Rare analyses altijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35920161
Die kerel heeft wel kennis van zaken, ik hoef hem niet per se als trainer ofzo, maar liever dan Sef of Johan iig.
pi_35920179
Hoe gaat het eigenlijk met Michael Jansen?
pi_35920237
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Michael Jansen?
Met Swerts en Blondelle wordt er niets overhaast. Die kerel boekt prima vooruitgang en zou eventueel eind van het seizoen zijn minuten kunnen maken werd er enkele weken geleden gezegd, toen hij wat interviews gaf, maar ik hoop dat ze hem lekker de hele zomer geven zodat hij goed aan zijn herstel kan werken en vooral weer op niveau kan komen. Na de zomer de voorbereiding meemaken en dan hebben en dan vol derop klappen begin van het seizoen.

Als zijnde linksback, of als zijnde vervanger van een eventueel vertrekkende Dingsdag.
pi_35932857
Nou, hopen op een mooie pot voor ons morgen! Ik neem 15 buitenlandse studenten mee naar zuid, ze hebben er allemaal zin in in ieder geval! Moet ze vanmiddag nog wel ff wat liedjes leren
  zaterdag 11 maart 2006 @ 10:13:08 #258
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_35934091
geen studentes ?,
En ohjah, ik neem een arnhemmer mee die stiekem symphatie voor RBC heeft en hij is ook met mij mee naar roosendaal geweest dit jaar... de enigste wedstrijd voor hem van dit jaar, en morgen dus weer.

ontopic: Die Wapenaar heeft altijd mooie praatjes, maar hij geeft nooit kritiek op zichzelf. Altijd zeiken op de spelers en nooit enige zelfreflectie... Hoe is dat mogelijk dan
Als Vitesse niet win dan, tjah, is het een mooi baggerseizoen geweetst..
Maximaal 4 regels
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:29:20 #259
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35936677
Van het forum:

Eric Gerets is op dit moment de meest geschikte kandidaat om Edward Sturing op te volgen bij Vitesse. Dit vind althans de Arnhemse clubleiding die eerder deze week een afwijzing van trainer Johan Neeskens ontving.

Gerets is op dit moment nog werkzaam bij de Turkse topclub Galatassaray. De 51-jarige Belgische trainer overweegt echter een vertrek uit Turkije aangezien hij al maanden geen salaris meer heeft ontvangen van Galatassaray. De Turkse topclub, die dit seizoen in een felle titelstrijd is verwikkeld met Fenerbahce, heeft een schuldenlast van ruim 140 miljoen euro. Ook voor de spelersgroep van Galatassaray is de maat meer dan vol. Enkele spelers ontvingen dit seizoen helemaal nog geen salaris en gingen eerder al in staking.

Gerets is op de hoogte gebracht van de Arnhemse interesse. Binnenkort zullen Vitesse en Gerets om de tafel gaan en bespreken wat de mogelijkheden zijn. Als trainer had Eric Gerets eerder al Club Luik, Lierse SK, Club Brugge, PSV, Kaiserslautern en VFL Wolfsburg onder zijn hoede.

Lijkt me onhaalbaar, maar de moeite waard om te proberen!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_35936703
Eric Gerets. Dan kan Vitesse weer dubieuze deals gaan doen met Obilic. Eric Addo zal vast ook wel komen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35938354
Erik Gerets? Dan heeft Vitesse een seizoenskaarthouder minder. Hij is een van de redenen dat ik PSV destijds haatte met zijn opstellingen. "Ronald, Fredje" Ah męn, waarom Gerets... Gelukkig heeft Eric Addo inderdaad net zijn contract verlengt!
pi_35938732
Ik vond Addo tegen Lyon anders 1 van de betere PSV-ers in de 1e helft .
pi_35948168
Zegt veel over de rest dan, als Addo de beste is.
www.thuisuiteten.nl
pi_35953441
Ik snap ook niet dat die onder Hiddink een contractvelenging heeft gekregen
pi_35966985
Nou ja, loyale reserve natuurlijk. Die zeurt nooit, ook al speelt ie maar 2 duels per seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_35967062
Met zijn contract valt er ook weinig te zeuren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35967163
Gerets naar Vitesse zou ik leuk vinden, een ouder iemand zal deze ploeg goed doen.
That's all folks!
pi_35968637
Die is disciplinair niet zo sterk geloof ik en ook geen jongen die reserves tevreden kan houden.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 12 maart 2006 @ 17:08:01 #269
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35969422
Nou, aardige wedstrijd gezien! Wel enorm knake dat de deksel weer erop zat...
pi_35969636
Er werd veel te nonchalant gespeeld en met de kansen omgesprongen. Bij 2-0 voor probeerde Theo met de hak te scoren, terwijl er twee man voor de goal stonden om 'm in te tikken. Dat is leuk als je 5-0 voorstaat en geweldig in de wedstrijd zit, maar niet op dat moment. Verder ook weer behoorlijk wat onnodig balverlies...

Ik vrees dat elke andere ploeg er wel meer had gescoord dan eentje. Maargoed, 5-1 gewonnen, dus wel tevreden naar huis natuurlijk
pi_35970287
Zaten paar leuke combo's tussen, jammer dat de score nie thoger was uitgevallen, kansen zat zeg! Ook wel teleurstellend vond ik de sfeer. Maar we hebben nu nieuwe fans erbij want de internationale studenten vonden het in ieder geval erg leuk/geweldig om er bij te zijn!
  zondag 12 maart 2006 @ 20:46:59 #272
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35971352
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:38 schreef Smeich het volgende:
Zaten paar leuke combo's tussen, jammer dat de score nie thoger was uitgevallen, kansen zat zeg! Ook wel teleurstellend vond ik de sfeer. Maar we hebben nu nieuwe fans erbij want de internationale studenten vonden het in ieder geval erg leuk/geweldig om er bij te zijn!
Goed gedaan, beetje Vitesse promoten in het buitenland, deed ik ook altijd in Mexico

Maareh, laten we eens gaan genieten van de winst, want het is geen moment "spannend" geweest en de 3 punten zijn binnen. Ik kon dat hakje van Theo wel waarderen, als hij erin ging was hij de held, nu iets minder... Bovendien, Hersi's assist op Knopper was ook een hakkie.
De uitblinkers: Hersi, Junker, Kaya, Dingsdag.

Leuke dag zo
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_35976681
Volgens Henk Spaan staat Co Adriaanse bovenaan de lijst.
pi_35977099
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Henk Spaan staat Co Adriaanse bovenaan de lijst.

Dat zou wel tof zijn!
pi_35978770
Co lijkt me wat stug, maar zou geen verkeerde zijn!

Volgende week Johan Neeskens bij studio voetbal, eens kijken waar hij zich momenteel mee bezig houdt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')