abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:40:02 #26
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35406618
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:37 schreef feiten het volgende:

[..]

Als het kind van is dan is het iemand die destijds zeer intensief contact heeft gehad met Gert.

<Misschien een artiest. misschien is het wel een van de kindersterretjes van toen. Je weet nooit wat hij daarmee heeft gedaan.....
Ho hoh ho Alsjeblieft, trek wel ergens een grens. Dit kun je niet zomaar beweren.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_35406630
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:38 schreef teamlead het volgende:

[..]

Bovenin staat de optie "profiel wijzigen", daar kun je dat aangeven.

Het is uiteraard je eigen keuze, maar denk er even over na of je dat echt wel openbaar wilt maken op een forum als Fok...
Lijkt mij ook niet echt verstandig Mensen die zich echt bij je willen melden weten je wel te vinden.
pi_35406648
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:28 schreef Timmerhout het volgende:
Zonder mij in deel 7, ik meld me ook niet bij Francis, ben er compleet doorheen, jullie zoeken het maar uit, ik heb het helemaal gehad. Ik leef wel verder met de feiten, dat gaat toch al jaren zo .... Adios ...
Timmerhout ben jij het slachtoffer (lichamelijk) van Gert geweest vroeger?
Mocht dit zo zijn dan begrijp ik volkomen dat je er doorheen zit, ik denk alleen dat je dan op dit forum niet op de goede plaats zit.
Hier vind je niet de hulp die je nodig zou hebben en soms is het ook beter om iets te laten rusten.
Sterkte in ieder geval....
waar is die kutkip??
pi_35406662
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef milagro het volgende:

[..]

je wilt toch rust? daarom reageerde je toch niet?
althans dat zei jij uuuuh Francis eerst

waarom zoek je een forum op met compleet onbekenden, die er totaal niet toe zouden moeten doen voor je, wat die wel of niet vinden of geloven, en gaat die dan proberen te overtuigen om dan vervolgens verdriet te krijgen als dat niet lukt?

welk een vreemde zelfkastijding.
Ik ben geen masochist. De kastijding komt van buitenaf.
Ik doe al mijn leven lang m'n ogen dicht voor alles wat is gebeurd en uit welk nest ik kom. Psychologisch gezien helpt mij dat niet meer....Ik ben inderdaad geen digibeet en lees ook overal over ons. Het gaat me VRESELIJK aan, snapt nou niemand dat??
Ik weet soms niet meer wat ik moet doen, stil blijven en daarmee de sterkste lijken, terwijl alles me zo raakt, of toch praten, waardoor ik dit allemaal krijg?
Je doet 't in Nederland nooit goed, joh.. Ik doe wat ik voel, en dat lijkt mij het beste. Ben nu volwassen en sterk, nu kan ik dat! :-)

[ Bericht 1% gewijzigd door teamlead op 23-02-2006 14:43:22 ]
pi_35406671
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:40 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ho hoh ho Alsjeblieft, trek wel ergens een grens. Dit kun je niet zomaar beweren.
Beweren? Was maar een suggestie ik probeer ook na te denken wie dat kan zijn. Of ik moet net wel heel dicht bij het vuur hebben gestaan.....
pi_35406713
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef sheilatimmerman het volgende:

[..]
Ik snap jou wel. Maar dat doe ik al een tijdje. jammer dat veel anderen er een grapje van maken
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 14:42:31 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35406714
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef Gert het volgende:
Nou , dit topic is eindelijk ontdekt hoor, door de oudgediende Fok-haviken met in hun kielzog wat minder getalenteerde wannabe's. Ik ben zelf ook niet vies van een relletje, en kritische kanttekeningen plaatsen bij deze topicreeks is zeker op zijn plaats. Maar de manier waarop dit door wat mensen die zichzelf een enorme smartass vinden wordt aangegrepen om eens lekker in te hakken op de hoofdrolspelers hier, vind ik een beetje goedkoop. De een is nog lolliger dan de ander, en dat er dan grenzen van elementair respect worden overschreden, doet er blijkbaar niet meer toe.

Tenzij... er meer informatie achter de schermen bekend is. Dan snap ik het sarcasme en het openlijke plezier wat beter waarmee er geprobeerd wordt om mensen te kakken te zetten die duidelijk met grote verwerkingsproblemen kampen.
Gooi het dan meteen maar in dit topic, want daar is het zo langzamerhand wel tijd voor lijkt me. (Yvonne:) Heeft user SheilaTimmerman hetzelfde IP-nr of session-ID als bijv. een als FrancisC of Timmerhout?
Kom, kom, men registreert zich om allerlei beschuldigingen te komen doen, en daar mag een ander best uitleg over vragen, simpel zat.
Als je dan toch een megaforum uitzoekt voor je uitlatingen, ben dan ook niet beducht voor tegengas.
Jij vindt het totaal niet vreemd dat men een groot podium opzoekt voor alle beschuldigingen?
Ik wel en vraag om duidelijkheid, die ik nog steeds niet gekregen heb.

Verder is er totaal geen informatie achter de schermen bekend, en zou ik die al hebben geef ik die absoluut niet prijs.

Het kan maar zo ZIJN dat.... schrijfstijlen..... OPVALLEN....
Als je ziet wat ik bedoel.

Als iemand met verwerkingsproblemen kampt zoek je inderdaad de grootste site van Nederland uit ja.

De een vraagt rust en de ander doet z'n best juist alles te openbaren..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35406745
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:38 schreef teamlead het volgende:

[..]

Bovenin staat de optie "profiel wijzigen", daar kun je dat aangeven.

Het is uiteraard je eigen keuze, maar denk er even over na of je dat echt wel openbaar wilt maken op een forum als Fok...
Doe ook maar niet dan... you're so right...
Ingewikkelde toestanden.... bah!
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 14:43:56 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35406763
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef feiten het volgende:

[..]

Pubers schatje alleen maar pubers
Kap eens met dat puber-gedoe, JIJ zoekt FOK! toch uit?
En nee, waar je hier tegen praat zijn geen pubers, maar wel mensen die niet snel dingen geloven.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_35406764
quote:

[..]

Als het kind van is dan is het iemand die destijds zeer intensief contact heeft gehad met Gert.

<Misschien een artiest. misschien is het wel een van de kindersterretjes van toen. Je weet nooit wat hij daarmee heeft gedaan.....
Kijk en dit kun je nooit zo zeggen. En zes topics zitten al vol met insinuaties, roddel en achterklap.
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 14:44:40 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35406790
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

ah.. de ongelovigen zijn rommel
>>>TRU

donderdag 23 februari 2006 @ 14:44:42 #37
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35406791
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:43 schreef sheilatimmerman het volgende:

[..]

Doe ook maar niet dan... you're so right...
Ingewikkelde toestanden.... bah!
Zeker in jouw situatie lijkt het me handiger als jij mensen mailt die je wilt benaderen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Voormalig Sport Koningin donderdag 23 februari 2006 @ 14:45:26 #38
35237 Nuongirl
pi_35406824
tvp
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_35406839
quote:

Ik ben geen masochist. De kastijding komt van buitenaf.
Ik doe al mijn leven lang m'n ogen dicht voor alles wat is gebeurd en uit welk nest ik kom. Psychologisch gezien helpt mij dat niet meer....Ik ben inderdaad geen digibeet en lees ook overal over ons. Het gaat me VRESELIJK aan, snapt nou niemand dat??
Ik weet soms niet meer wat ik moet doen, stil blijven en daarmee de sterkste lijken, terwijl alles me zo raakt, of toch praten, waardoor ik dit allemaal krijg?
Je doet 't in Nederland nooit goed, joh.. Ik doe wat ik voel, en dat lijkt mij het beste. Ben nu volwassen en sterk, nu kan ik dat! :-)
Als je er zelf maar voor de volle 100% achter staat, dan doe je in ieder geval het juiste voor jezelf. Wat een ander daarvan vindt moeten ze dan maar zelf weten. Het gaat tenslotte om jou en om je eigen familie.
Realiseer je alleen wel dat je zegt rust te willen en dat bereik je niet op deze manier, tenminste voorlopig niet in ieder geval. Het recht zegeviert maar weinig in NL en je zal dus een hoop ellende over je heen gaan krijgen, is dat het je allemaal waard?
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35406868
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef feiten het volgende:

[..]

Beweren? Was maar een suggestie ik probeer ook na te denken wie dat kan zijn. Of ik moet net wel heel dicht bij het vuur hebben gestaan.....
Dat was niet "maar" een suggestie.
pi_35406870
quote:

[..]
dus jullie struinen het hele internet af, op zoek naar sites en fora waar er positief gepost wordt over Gert Timmerman, en gaan dan langzaamaan informatie spuien, door halve insinuaties, en niet 1,2,3 na te trekken beweringen?

waarom komen jullie naar Fok?
wat doet het er toe als een stelletje BB of HBB "fans" Gert wel okay vinden?
Heb jij daar last van, maken wij deel uit van jouw leven, word jij dagelijks geconfronteerd met onze mening over Gert ?

Je zoekt het zélf op hier.
Als jij rust wil, wie jij ook moge zijn, dan ga je niet het internet afstruinen op zoek naar dingen die je zouden kunnen kwetsen.

Erg vreemd gedrag.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 14:46:59 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35406892
quote:

[..]

En heren APK en Gert, dit soort speculaties moeten gewoon kunnen

pi_35406937
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kap eens met dat puber-gedoe, JIJ zoekt FOK! toch uit?
En nee, waar je hier tegen praat zijn geen pubers, maar wel mensen die niet snel dingen geloven.
Net als ieder ander in dir FOK mag ik toch ook zeggen wat ik denk en de reacties van velen geven mij niet het gevoel dat ik met volwassenen communiceer. Waarom moet ik netjes zijn in een forum waarin anderen dat niet zijn. trouwens ik ben gewoon netjes geef gewoon aan wat ik denk
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:48:15 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35406945
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef milagro het volgende:

[..]

dus jullie struinen het hele internet af, op zoek naar sites en fora waar er positief gepost wordt over Gert Timmerman, en gaan dan langzaamaan informatie spuien, door halve insinuaties, en niet 1,2,3 na te trekken beweringen?

Heb jij daar last van, maken wij deel uit van jouw leven, word jij dagelijks geconfronteerd met onze mening over Gert ?

Als jij rust wil, wie jij ook moge zijn, dan ga je niet het internet afstruinen op zoek naar dingen die je zouden kunnen kwetsen.

Erg vreemd gedrag.
nahja.. als Sheila inderdaad Sheila is, gaat het niet alleen over een aantal pijnlijke ervaringen uit haar jeugd, maar ook over haar vader die toch regelmatig in de publiciteit komt. Als je dat allemaal wil blokken heb je een dagtaak lijkt me
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 14:48:33 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35406954
quote:

[..]

Erg vreemd gedrag.
Simpel, FOK! is op dit moment het grootste podium waar ze ongestoord kunnen spuien...

Kut, begin ik ook al met dat .... gedoe

pi_35406977
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

En heren APK en Gert, dit soort speculaties moeten gewoon kunnen
Dank je
pi_35407014
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:35 schreef Mike1964 het volgende:
Nou zit ik al weken mee te lezen hier, moet je niet vlak voor de (vermeende) ontknoping er vandoor gaan natuurlijk.
Mocht je toch wegblijven dan één welgemeend advies: Laat het verleden rusten en ga door met je leven, zonde om je hele leven te laten verzieken door een aantal gebeurtenissen die al geweest zijn.
Goed advies!
Gewoon vergeten wat je maar niet loslaat?
Wel eens van verwerken gehoord?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_35407043
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:48 schreef teamlead het volgende:

nahja.. als Sheila inderdaad Sheila is, gaat het niet alleen over een aantal pijnlijke ervaringen uit haar jeugd, maar ook over haar vader die toch regelmatig in de publiciteit komt. Als je dat allemaal wil blokken heb je een dagtaak lijkt me
Klopt en daarom kan ze niet verder met haar leven, althans niet makkelijk. Dus is het ook goed wat hier gebeurt. Zoals ik al eens eerder zei, Gewoon weg in een schuurtje met zijn sax.
pi_35407051
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:49 schreef feiten het volgende:

[..]

Dank je
De koekoek? Jij moet beter lezen.
pi_35407080
quote:

[..]

Erg vreemd gedrag.
Ik ben juist erg trots op de vrouw die ik ben geworden ONDANKS mijn achtergrond etc.
Ik vertoon geen vreemd gedrag, er is geen gedragscode voor kinderen van mensen als mijn ouders. Oftewel: mijn ouders. Er zijn denk ik geen mensen als zij.
Zeg jij maar hoe jij ermee om zou gaan als jij mij was? Wees maar blij dat je dat NIET bent! :-(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')