echt nietquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
zullen we er eens stampij van maken??
tammalant is geen goed synoniem voor ophef....deze wel:quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is het nou es uit, met dat trammelant schoppen
dudequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
tammalant is geen goed synoniem voor ophef....deze wel:
bombarie, circus, heisa, omhaal, omslag, poeha, poespas, poppenkast, soesa, stampij, stennis, tamtam
welk gedeelte van de krant??quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef pascalheister het volgende:
heuj
bluezz je staat nog in de gelderlander
Wattuh? Ben net terug van lunchwandelen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef pascalheister het volgende:
heuj
bluezz je staat nog in de gelderlander
contactadvertentie, 0906-GOLFERquote:
3X broodwaardequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef Eilanden het volgende:
lunchwandelen .. mooi woord voor scrabble
Maar wat is het nu:quote:
verkleed als nanaquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wattuh? Ben net terug van lunchwandelen....
Belachelijk dat die andere nog niet dicht is....de MOD's van tegenwoordigquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef Bjoro het volgende:
deze gaat trouwens wel sneller dan die andere
Zitten alleen maar te scrabbelenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef Lionheaad het volgende:
Belachelijk dat die andere nog niet dicht is....de MOD's van tegenwoordig
druk hebben ze het !quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zitten alleen maar te scrabbelen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Lionheaad het volgende:
gastSCHlotje??
BOE BOE BOEquote:
Klachten kunnen op schrift in drievoud gestuurd worden naar het Hoofdkwartier van Fok.quote:
hoofdkwartier@fok.nlquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klachten kunnen op schrift in drievoud gestuurd worden naar het Hoofdkwartier van Fok.
hee verlatenequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:15 schreef DarkShine het volgende:
Hoi!
Wie zegt dat ik verlaten ben?quote:
Vretelquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Sauerbreij, wat een onmeunige prutser zeg, die is echt slecht
Jij hebt haar verlaten?? Of is alles weer goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verlaten ben?
idd met badminton 3 wedstrijden verlorenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Goedmiddag
Wat een deceptie gisteravond
Van de hoeveel partijen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd met badminton 3 wedstrijden verloren
enkel of dubbel??quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd met badminton 3 wedstrijden verloren
Eerste run, tegenstander valt, dus tweede run krijgt Nicolien 1,50 seconde voorsprong. Dat is zeg maar genoeg om 4 vrachtwagens in te parkeren. Op de finish ligt ze 0.03 achterquote:
vrachtwagens op een snowboardhelling parkeer jij echt niet zo snel in hoor vriend ! Of ben je een zoon van Jan de Rooij ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerste run, tegenstander valt, dus tweede run krijgt Nicolien 1,50 seconde voorsprong. Dat is zeg maar genoeg om 4 vrachtwagens in te parkeren. Op de finish ligt ze 0.03 achter
je verwacht gewoon te veel van haarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1.50 seconde is fucking veel, gemiddelde verschil ligt ZONDER VAL op een paar tiende tot een paar honderdste. Dit is echt zo'n wanprestatie van dat wijf
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef Lionheaad het volgende:
Vast verkeerde wax...
dat is het verkeerde spul inderdaadquote:
hij zal wel verliefd zijn op haarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je verwacht gewoon te veel van haar![]()
![]()
What's newquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hij zal wel verliefd zijn op haar![]()
ze lijkt wel op nicolienquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef Lionheaad het volgende:
Wie is die lelijkerd??? mag wel wat kleiner...
Hebben beide besloten om ermee te kappen, maar de kans dat het goed komt is er nog. Twijfel zelf alleen of ik er opnieuw aan wil beginnen. Zolang ik twijfel begin ik in ieder geval niks met haar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jij hebt haar verlaten?? Of is alles weer goed
Nee deze keer een duitser....... ze hoorde pas na de wedstrijd dat hij getrouwd is met haar tegenstanderquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:56 schreef golfer het volgende:
Nicoline had weer een Oostenrijkse wax-man ingeroepen?
gemend of heren dubbelquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
3 dubbelwedstrijden
is het eigenlijk voor de lol of is het echt competitie niveau ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef pascalheister het volgende:
heren, oude lui tegen de jongeren, en later door elkaar gemixt
lekker...doe mij ook maar een biertjequote:
ha ha ha ........ spaatje blauw maar doen dan ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog even geen biertje voor mij hoor...
Lekker, even mn keel smeren haha...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ........ spaatje blauw maar doen dan ?
Het hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker, even mn keel smeren haha...
Vanavond voorzichtig een biertje doen, morgen begint de ellende...
vooral als je nog niet overleden bent !quote:
woensdag is altijd de trainingsavond, momenteel speel ik geen competitie maar dat wil ik wel weer oppakkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is het eigenlijk voor de lol of is het echt competitie niveau ?
De column is leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Even spammen, het is weer donderdag...
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/21699
staat in het schuingedrukte intro, onverlaat !quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef Lionheaad het volgende:
Wat was de voorafgaande vraag???
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat in het schuingedrukte intro, onverlaat !
Geeft niets tis pas de vierde uit een serie en dat is ook voor de lezers wennenquote:
ja best wel redelijk ja. De moeder van mijn baas, maar die woont nog bij de bloemenkwekerij dus daar zit ik al jaren elke zaterdag en in vakanties vaker 2 maal daags koffie te drinken. En ze kwam altijd gewoon op verjaardagen enzo. Ze was fit en 2 weken geleden in de nacht van zaterdag op zondag een hersenbloeding gekregen en een week in coma gelegen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vooral als je nog niet overleden bent !
een echt goede bekende ?
dat zijn inderdaad van die momenten waarvan je denkt.......is het al vrijdag ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef rubbereend het volgende:
ja best wel redelijk ja. De moeder van mijn baas, maar die woont nog bij de bloemenkwekerij dus daar zit ik al jaren elke zaterdag en in vakanties vaker 2 maal daags koffie te drinken. En ze kwam altijd gewoon op verjaardagen enzo. Ze was fit en 2 weken geleden in de nacht van zaterdag op zondag een hersenbloeding gekregen en een week in coma gelegen.
En vooral als dat de kinderen en kleinkinderen wat zeggen in de kerk vind ik dat hartverscheurend. Het was wel een mooie persoonlijke mis, dat was wel bijzonder
lekker schakelen weer ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Klaas Jan.
Auto weer opgehaald, nieuwe bak eronder, veel geld kwijt. Maar goed, hij is er weer.
Gadver het kan ook echt zomaar in een klap afgelopen zijn hequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef rubbereend het volgende:
ja best wel redelijk ja. De moeder van mijn baas, maar die woont nog bij de bloemenkwekerij dus daar zit ik al jaren elke zaterdag en in vakanties vaker 2 maal daags koffie te drinken. En ze kwam altijd gewoon op verjaardagen enzo. Ze was fit en 2 weken geleden in de nacht van zaterdag op zondag een hersenbloeding gekregen en een week in coma gelegen.
En vooral als dat de kinderen en kleinkinderen wat zeggen in de kerk vind ik dat hartverscheurend. Het was wel een mooie persoonlijke mis, dat was wel bijzonder
Dat wel ja, erg licht nu. Maar goed... Eventueel kan ik VW nog een brief schrijven, al zal dat voornamelijk handig zijn voor iemand die na mij een eventuele gelijksoortige situatie mee gaat maken.quote:
dank je, inderdaad was het maar zaterdag, even wat frustratie eruit feestenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad van die momenten waarvan je denkt.......is het al vrijdag ?
Sterkte !
Rondje versnellingsbakolie op kosten van MM!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Klaas Jan.
Auto weer opgehaald, nieuwe bak eronder, veel geld kwijt. Maar goed, hij is er weer.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef rubbereend het volgende:
dank je, inderdaad was het maar zaterdag, even wat frustratie eruit feesten
Johoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee onverlaatje gaat opruimenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef clauwheee het volgende:
Heee stelletje onverlaten, bijna 17 uur! En dan al bijna vrijdag
Ik noteer 29,25 exquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rondje versnellingsbakolie op kosten van MM!
tjonge jonge wat een ophef maak jij er van zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Johoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee onverlaatje gaat opruimen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]CAR-NA-VAL
bijna naar huis trouwens !
Heb ik van Bjoro geleerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Sandman, je bent wel een erge spammer zo.
Ja lekker, met courgette en bosuit en een gele of rode paprika en een beetje creme fraiche of room - met rijst of pasta.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hooooi.
Iemand kooktips met kabeljauw?
Hmm. Dat klinkt wel ok, op de courgette naquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja lekker, met courgette en bosuit en een gele of rode paprika en een beetje creme fraiche of room - met rijst of pasta.
In de oven:quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hooooi.
Iemand kooktips met kabeljauw?
Die kan je gewoon aan je vriendin gevenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm. Dat klinkt wel ok, op de courgette na
Zeg dat dan..quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier was in het in zin van 'om te eten' bedoeld gekkie.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
Van harte met de mamsen!
Was de zee leeg gevist?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kabeljauw hadden ze niet meer
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Vakantie
Straks naar eindhoven Breda en daarna dan feest
gezellie, koopavond.quote:
Nederlanders moeten ook niet aan al die moderne sporten mee doen, dat gaat gewoon niet.quote:
Ja, lijkt me leuk. Moet Noca het alleen nog even in zijn txt bestandje plaatsen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:20 schreef DIGGER het volgende:
Kan HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic misschien opgenomen worden in de OP?
Chinees is op 2 minuten loopafstandquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:37 schreef Suijk het volgende:
Nu al terug?
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef pascalheister het volgende:
doet superspits Robert ook mee?
Bier graagquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef dndiek het volgende:
Tsja, verkeerde topic
Rondje dan maar ??
Sssssssssssssssstquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me ineens af of Sientje ons niet vergeten is.
Had PSV hem beter kunnen houden, had Betis een betere spits op kunnen stellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef pascalheister het volgende:
nou Robert doe je best eens, PSV heeft je niet voor niets gehuurd om az eruit te knikkeren![]()
pas maar op, hij schiet er straks een inquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Had PSV hem beter kunnen houden, had Betis een betere spits op kunnen stellen.
Naar wie is ie vernoemdquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:57 schreef pascalheister het volgende:
Joey Theodorus Heister, mooi toch
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Clauwhee woon je in een ziekenhuis ofzo ?
Ow ik snap het al. Maar ik voel me kiplekker hoor, kan een mens niet gewoon koud zijnquote:
Koud, frigide, koukleumerig, bevroren?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ik snap het al. Maar ik voel me kiplekker hoor, kan een mens niet gewoon koud zijn
Wij waren nog ff de stad in geweest, was erg fris inderdaad. Begon ook nog ff te sneeuwenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Koud, frigide, koukleumerig, bevroren?
Het was vanavond trouwens behoorlijk koudvooral met een scherpe wind
Ik heb soms dat de kou 'in mijn spieren' gaat zitten en dan kom je er bijna niet meer vanaf...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij waren nog ff de stad in geweest, was erg fris inderdaad. Begon ook nog ff te sneeuwenDaarna niet meer warm geweest. Maar volgens Tong kan dat niet blijkbaar
Dan heeft hij een werkende CV ketel blijkbaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Tong thuis is het altijd warm.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dan heeft hij een werkende CV ketel blijkbaar![]()
Ja dat lukte niet met de verlenging. Maar ik ben al wegquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij lag toch al een halfuur in bed?
Schiggie weet echt perfect hoe je vrouwen moet wegjagenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat lukte niet met de verlenging. Maar ik ben al weg
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef tong80 het volgende:
Trusten Clauwhee.Trek je niks van Tong aan hoor
Stervende hoeren kk cv ketelquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:47 schreef Superheld het volgende:
KUT CV KETEL KAPOT![]()
Zit nu in de kou![]()
Jarenlange ervaring. En dan ben ik nog niets eens dronken. Kun je nagaan hoe ik dan ben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Schiggie weet echt perfect hoe je vrouwen moet wegjagen![]()
Ah, naar Turks Fruit geweest?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb de zus van Carice van Houten zien spelen ---> fe-no-me-naal
geen idee, hij leeft iig welquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me ineens af of Sientje ons niet vergeten is.
Ik kom er net vandaan dus ben er nog niet helemaal los van maar ik vond het echt grandioos.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, wil er misschien nog heen gaan.
Caricequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb de zus van Carice van Houten zien spelen ---> fe-no-me-naal
i know, heb al diverse interviews met dr gezien. Maar ik vind Carice leuker, die is wat vreemder. De acteerprestaties kan ik niet beoordelen aangezien ik die alleen van Carice ken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef SCH het volgende:
Dit is haar zusje rubber
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
Middag.
Gratis laptops van het werk zijn ok.
Ik heb er maar twee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]je hebt er nu 12 thuis staan?
ik ga eens even kijken in V&A daar zal je er vast al 8 te koop hebben staan!
een voor je linker hand en een voor je rechter hand?quote:
Doel je nou op het woord lul?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een voor je linker hand en een voor je rechter hand?
ja, waar anders opquote:
quote:
Hoi Homo.quote:
Rent!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik ben het met Golfer eens.
Er zijn volgens mij maar 2 musicals die mij hebben kunnen bekoren. Jesus Christ Superstar en Moulin Rouge (de film)
Right on negro.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een voor je linker hand en een voor je rechter hand?
Enige 2 musicals die ik ooit heb gezien:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef rubbereend het volgende:ik ben het met Golfer eens.
Er zijn volgens mij maar 2 musicals die mij hebben kunnen bekoren. Jesus Christ Superstar en Moulin Rouge (de film)
Vreselijk nummer idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:04 schreef SCH het volgende:
Er zijn 16 miljoen fietsen in Peking.........
* SCH heeft genoten van de slechte recensies van die takkegraftrut
En die Blunt is al zo'n dooie. Wat ergquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:08 schreef SCH het volgende:
[..]
De Volkskrant vond haar concert nog saaier dan dat van James Blunt
aha dat was in de tijd dat jij nog naar Amsterdam en Londen moest om vervolgens een entree kaartje te betalen om übderhaupt naakte mensen te zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Enige 2 musicals die ik ooit heb gezien:
Oh Calcutta in Amsterdam met veel blote mensen en Hair in Londen (ook met blote mensen).
en ik ging daar dus niet voor de muziek naartoe
de Volkskrant schrijft altijd als een stelletje zuurpruimenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:04 schreef SCH het volgende:
Er zijn 16 miljoen fietsen in Peking.........
* SCH heeft genoten van de slechte recensies van die takkegraftrut
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef rubbereend het volgende:
aha dat was in de tijd dat jij nog naar Amsterdam en Londen moest om vervolgens een entree kaartje te betalen om übderhaupt naakte mensen te zien.
hopelijk flikt Carl Chad hetzelfde als een jaar terug, eerst alleen maar er achteraan schaatsen en dan ineens met een 27,8 eronderdoor komen en Chad lozen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:15 schreef popolon het volgende:
Ik zie het net, Carl tegen Chad.
Het kan niet mooier.
Carl is een lul. Chad is een bigmouth.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk flikt Carl Chad hetzelfde als een jaar terug, eerst alleen maar er achteraan schaatsen en dan ineens met een 27,8 eronderdoor komen en Chad lozen!
28.7 was het, maar wel magistraalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk flikt Carl Chad hetzelfde als een jaar terug, eerst alleen maar er achteraan schaatsen en dan ineens met een 27,8 eronderdoor komen en Chad lozen!
Hebben vrouwen ook SCHaamhaar dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
In die tijd was bloot nog niet zo gewoon en had iedereen nog enorme bossen schaamhaar ook.![]()
damn ja dat kloptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
28.7 was het, maar wel magistraal.
COMPLOT COMPLOT COMPLOTquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
damn ja dat klopt
maar wel heel typisch dat Hedrick op de 5 en de 10 eigenlijk vrijwel nooit na de NEderlanders hoefde te rijden en nu zit ineens het hele toernooi gunstig
Ik ken geen Nederlander die op zoveel afstanden zo concurrerend is, dat bewonder ik dan ook in hem.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
damn ja dat klopt
maar wel heel typisch dat Hedrick op de 5 en de 10 eigenlijk vrijwel nooit na de NEderlanders hoefde te rijden en nu zit ineens het hele toernooi gunstig
Ik kan mij in Oh Calcutta nog heel goed die huidige vrouw van Marco Bakker herinneren met een enorme boSCH zwart haar voor haar deurtje.quote:
Ging het deurtje open?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan mij in Oh Calcutta nog heel goed die huidige vrouw van Marco Bakker herinneren met een enorme boSCH zwart haar voor haar deurtje.![]()
Niet voor mij, toen helaaSCH.quote:
ach we hadden vroeger Rintje, en vorige spelen Jochem. Door de grote concurentie in Nederland is het ook veel lastiger om je op al die afstanden te kwalificeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ken geen Nederlander die op zoveel afstanden zo concurrerend is, dat bewonder ik dan ook in hem.
't Is best leuk om die schaatspipo's in dat topic te jennen, lukt aardigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach we hadden vroeger Rintje, en vorige spelen Jochem. Door de grote concurentie in Nederland is het ook veel lastiger om je op al die afstanden te kwalificeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |