echt nietquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
zullen we er eens stampij van maken??
tammalant is geen goed synoniem voor ophef....deze wel:quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is het nou es uit, met dat trammelant schoppen
dudequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
tammalant is geen goed synoniem voor ophef....deze wel:
bombarie, circus, heisa, omhaal, omslag, poeha, poespas, poppenkast, soesa, stampij, stennis, tamtam
welk gedeelte van de krant??quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef pascalheister het volgende:
heuj
bluezz je staat nog in de gelderlander
Wattuh? Ben net terug van lunchwandelen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef pascalheister het volgende:
heuj
bluezz je staat nog in de gelderlander
contactadvertentie, 0906-GOLFERquote:
3X broodwaardequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef Eilanden het volgende:
lunchwandelen .. mooi woord voor scrabble
Maar wat is het nu:quote:
verkleed als nanaquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wattuh? Ben net terug van lunchwandelen....
Belachelijk dat die andere nog niet dicht is....de MOD's van tegenwoordigquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef Bjoro het volgende:
deze gaat trouwens wel sneller dan die andere
Zitten alleen maar te scrabbelenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef Lionheaad het volgende:
Belachelijk dat die andere nog niet dicht is....de MOD's van tegenwoordig
druk hebben ze het !quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zitten alleen maar te scrabbelen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Lionheaad het volgende:
gastSCHlotje??
BOE BOE BOEquote:
Klachten kunnen op schrift in drievoud gestuurd worden naar het Hoofdkwartier van Fok.quote:
hoofdkwartier@fok.nlquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klachten kunnen op schrift in drievoud gestuurd worden naar het Hoofdkwartier van Fok.
hee verlatenequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:15 schreef DarkShine het volgende:
Hoi!
Wie zegt dat ik verlaten ben?quote:
Vretelquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Sauerbreij, wat een onmeunige prutser zeg, die is echt slecht
Jij hebt haar verlaten?? Of is alles weer goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verlaten ben?
idd met badminton 3 wedstrijden verlorenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Goedmiddag
Wat een deceptie gisteravond
Van de hoeveel partijen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd met badminton 3 wedstrijden verloren
enkel of dubbel??quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd met badminton 3 wedstrijden verloren
Eerste run, tegenstander valt, dus tweede run krijgt Nicolien 1,50 seconde voorsprong. Dat is zeg maar genoeg om 4 vrachtwagens in te parkeren. Op de finish ligt ze 0.03 achterquote:
vrachtwagens op een snowboardhelling parkeer jij echt niet zo snel in hoor vriend ! Of ben je een zoon van Jan de Rooij ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerste run, tegenstander valt, dus tweede run krijgt Nicolien 1,50 seconde voorsprong. Dat is zeg maar genoeg om 4 vrachtwagens in te parkeren. Op de finish ligt ze 0.03 achter
je verwacht gewoon te veel van haarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1.50 seconde is fucking veel, gemiddelde verschil ligt ZONDER VAL op een paar tiende tot een paar honderdste. Dit is echt zo'n wanprestatie van dat wijf
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef Lionheaad het volgende:
Vast verkeerde wax...
dat is het verkeerde spul inderdaadquote:
hij zal wel verliefd zijn op haarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je verwacht gewoon te veel van haar![]()
![]()
What's newquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hij zal wel verliefd zijn op haar![]()
ze lijkt wel op nicolienquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef Lionheaad het volgende:
Wie is die lelijkerd??? mag wel wat kleiner...
Hebben beide besloten om ermee te kappen, maar de kans dat het goed komt is er nog. Twijfel zelf alleen of ik er opnieuw aan wil beginnen. Zolang ik twijfel begin ik in ieder geval niks met haar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jij hebt haar verlaten?? Of is alles weer goed
Nee deze keer een duitser....... ze hoorde pas na de wedstrijd dat hij getrouwd is met haar tegenstanderquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:56 schreef golfer het volgende:
Nicoline had weer een Oostenrijkse wax-man ingeroepen?
gemend of heren dubbelquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
3 dubbelwedstrijden
is het eigenlijk voor de lol of is het echt competitie niveau ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef pascalheister het volgende:
heren, oude lui tegen de jongeren, en later door elkaar gemixt
lekker...doe mij ook maar een biertjequote:
ha ha ha ........ spaatje blauw maar doen dan ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog even geen biertje voor mij hoor...
Lekker, even mn keel smeren haha...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ........ spaatje blauw maar doen dan ?
Het hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker, even mn keel smeren haha...
Vanavond voorzichtig een biertje doen, morgen begint de ellende...
vooral als je nog niet overleden bent !quote:
woensdag is altijd de trainingsavond, momenteel speel ik geen competitie maar dat wil ik wel weer oppakkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is het eigenlijk voor de lol of is het echt competitie niveau ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |