abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35391879
Staat mijn auto al 3 dagen geparkeerd in een parkeervak op het parkeerterrein bij de flat waar ik woon. Niets openbaars ofzo. Kom ik terug van het werk, kijk eens... nog eens... Zit er een enorme deuk in de auto

Geen briefje, helemaal niets.... Vandaag de taxatie laten doen: "Ja meneer... dat zal rond de ¤1000 gaan kosten"

Welke godsgruwelijke grafzak dit geflikt heeft is nog niet jarig Om dan nog niet te spreken over de vrije uren die ik mag gaan opnemen, de kosten die ik kwijt ben extra en het gedoe om alles bij elkaar te krijgen voor het waarborgfonds om een claim in te dienen

Ik ben heel netjes maar als ik weet wie, dan koop ik voor 50 euro een oude bak en ros die totaal anoniem dwars door zijn / haar auto. Zal m leren hoe het voelt om iemand met de kosten te laten zitten en weg te rijden
pi_35391953
sorry!
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:48:44 #3
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35392268
OMG dude, als ik later een auto heb, zou het me geen reet intresseren als er een deuk in zou zitten, zoveel last hebje er toch niet van ?

Als iemand een kras op me brommer zou zetten zou ik me hier in principe niet druk om kunnen maken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 00:49:16 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_35392283
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
OMG dude, als ik later een auto heb, zou het me geen reet intresseren als er een deuk in zou zitten, zoveel last hebje er toch niet van ?

Als iemand een kras op me brommer zou zetten zou ik me hier in principe niet druk om kunnen maken
* Sebasser komt morgen wel eens langs
pi_35392321
Klotezooi. Laat je het repareren of is ie dat niet waard?
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:51:20 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35392339
quote:

Wacht maar tot je groot bent, en keihard voor die auto heb moeten werken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_35392428
quote:

Grapjas, de inruilwaarde is evenredig ook meteen met 1000 gezakt doordat iemand anders mij schade heeft toegebracht en is weggereden, ik kan mij daar heel druk om maken bij een vrij nieuwe auto

Om even de vergelijking te trekken voor jou: daar kan je 8 van die snertbrommers voor kopen.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Klotezooi. Laat je het repareren of is ie dat niet waard?
Ik heb weinig keus De auto is krap 3 jaar oud.
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:57:15 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35392479
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb er ook voor moeten werken hoor :/
Zolang hij het nog perfect doet enzo zou ik er geen moeite mee hebben omdat ik deze brommer toch op rijd en probeer ik hem voor 300 ofzo te verkopen
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:00:02 #9
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35392570
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik heb er ook voor moeten werken hoor :/
Zolang hij het nog perfect doet enzo zou ik er geen moeite mee hebben omdat ik deze brommer toch op rijd en probeer ik hem voor 300 ofzo te verkopen
Mijn neefje van 7 is ook niet zuinig op zijn step, dat geeft niks.
Een kras op je brompet is ook niet erg.
Maar een auto die goed onderhouden is, brengt dan ook een heel stuk meer op dan 300 euro.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:01:06 #10
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35392598
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mijn neefje van 7 is ook niet zuinig op zijn step, dat geeft niks.
Een kras op je brompet is ook niet erg.
Maar een auto die goed onderhouden is, brengt dan ook een heel stuk meer op dan 300 euro.
Dat ben ik met je eens.

Maar ik wilde ook ff een reactie maken over iets hoe ik erover denk dus
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_35392765
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

Maar ik wilde ook ff een reactie maken over iets hoe ik erover denk dus
Die reactie mocht je best maken... als ik in een oude golf II uit 1980 had rondgetuft. Hell, dan was die nu economisch total loss verklaard . Maar niet iedereen rijdt in een oude golf II uit 1980....

En dan nog, het is gewoon asociaal om weg te rijden bij een ongeval zonder je gegevens achter te laten, of dit een geparkeerde auto betreft of niet
pi_35393144
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef tvdleur het volgende:
het gedoe om alles bij elkaar te krijgen voor het waarborgfonds om een claim in te dienen
Succes, maar vrees dat je t niet terug krijgt...
pi_35393228
Verhuizen?
pi_35395683
quote:

[..]

Inderdaad

Mijn deur zit ook vol met kleine deukjes. Dit doordat er van die lompe sukkels zijn die hun deur niet voorzichtig open kunnen doen en dan een deuk in die van mij rossen. Eeuwig zonde vind ik het
pi_35395796
"wacht maar tot ik hem zie"

Riight, je zal nooit weten wie dit gedaan heeft, en mocht je hem vinden, dan durf je je bek waarschijnlijk niet eens open te trekken. Kom maar even lekker stoer doen hier op Fok! we leven wel met je mee
pi_35395807
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 07:37 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Inderdaad

Mijn deur zit ook vol met kleine deukjes. Dit doordat er van die lompe sukkels zijn die hun deur niet voorzichtig open kunnen doen en dan een deuk in die van mij rossen. Eeuwig zonde vind ik het
Koop een oude Polo.
pi_35395813
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef tvdleur het volgende:
En dan nog, het is gewoon asociaal om weg te rijden bij een ongeval zonder je gegevens achter te laten, of dit een geparkeerde auto betreft of niet
Nou niet overdrijven, er zijn geen gewonden.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 23 februari 2006 @ 08:52:36 #18
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_35396181
Had je voor dit soort gevallen geen waarborgfonds of iets dergelijks?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:02:59 #19
13250 Lod
Sapere aude!
pi_35396325
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou niet overdrijven, er zijn geen gewonden.
Het al dan niet aanwezig zijn van gewonden is niet de definitie van ongeval.
GNU Terry Pratchett
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:13:35 #20
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35396491
quote:

Wacht maar tot je zelf een wagen onder je reet hebt van een euro of 10.000 waar je je het laplazerus voor gewerkt hebt. Dan praat je wel anders.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:14:07 #21
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35396505
quote:

[..]

Dat bedoel ik
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:33:00 #22
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35397987
Hangen er bij je flat geen camera's die op de parkeerplaats kijken, dan kun je even kijken of je op de beveiligingstape een nummerbord oid. kan herkennen.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35399353
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef JosvG het volgende:
Hangen er bij je flat geen camera's die op de parkeerplaats kijken, dan kun je even kijken of je op de beveiligingstape een nummerbord oid. kan herkennen.
Helaas, maar dit is niet het geval. Ik ben aardig genaaid door de situatie, maargoed, inmiddels heb ik 4 getuigenverklaringen van buren die hebben verklaard dat ik mijn auto schadevrij heb neergezet, en er is verbaal opgemaakt door de politie. Nou maar eens bellen met het waarborgfonds...
pi_35399887
quote:
Welke godsgruwelijke grafzak dit geflikt heeft is nog niet jarig Om dan nog niet te spreken over de vrije uren die ik mag gaan opnemen, de kosten die ik kwijt ben extra en het gedoe om alles bij elkaar te krijgen voor het waarborgfonds om een claim in te dienen
Kan zijn, maar de persoon die het gedaan heeft heeft er nu veel minder last van, in een vergelijkbare situatie, als er geen getuigen zijn e.d. zou ik precies hetzelfde doen.
quote:
Ik ben heel netjes maar als ik weet wie, dan koop ik voor 50 euro een oude bak en ros die totaal anoniem dwars door zijn / haar auto. Zal m leren hoe het voelt om iemand met de kosten te laten zitten en weg te rijden
Dan doe jij het dus expres en ben jij veel verkeerder bezig dan de persoon die per ongeluk jouw auto geraakt heeft.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35402322
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:35 schreef 700MB het volgende:

[..]

Kan zijn, maar de persoon die het gedaan heeft heeft er nu veel minder last van, in een vergelijkbare situatie, als er geen getuigen zijn e.d. zou ik precies hetzelfde doen.
[..]

Dan doe jij het dus expres en ben jij veel verkeerder bezig dan de persoon die per ongeluk jouw auto geraakt heeft.
Dus jij bent dusdanig asociaal dat jij iemand met 1000 euro schade laat zitten terwijl het een simpele verzekeringskwestie is van 1 formuliertje invullen? Sorry hoor, dan ben je echt waardeloos asociaal bezig. Dat kost je 15 minuten, en kan je met elkaar in alle redelijkheid alles regelen. Dit heeft mij nu al meer dan een halve dag gekost en dat word er nog wel een stuk of 2 meer. Binnenkort ben ik mn auto voor een paar dagen kwijt...

En per ongeluk: mn auto stond helemaal hoog scheef in de veren, dus die heeft het echt wel gemerkt. Per ongeluk word opzet als je daarna moedwillig wegrijdt...

En stel wat ik zei in woede... dan doe ik het expres... mja, er zijn mensen die het door hun eigen gedrag op zichzelf afroepen dat mensen witheet worden, dus uiteindelijk blijft het eigen schuld...

Ik wil jou weleens horen als dit jezelf overkomt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')