abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35391879
Staat mijn auto al 3 dagen geparkeerd in een parkeervak op het parkeerterrein bij de flat waar ik woon. Niets openbaars ofzo. Kom ik terug van het werk, kijk eens... nog eens... Zit er een enorme deuk in de auto

Geen briefje, helemaal niets.... Vandaag de taxatie laten doen: "Ja meneer... dat zal rond de ¤1000 gaan kosten"

Welke godsgruwelijke grafzak dit geflikt heeft is nog niet jarig Om dan nog niet te spreken over de vrije uren die ik mag gaan opnemen, de kosten die ik kwijt ben extra en het gedoe om alles bij elkaar te krijgen voor het waarborgfonds om een claim in te dienen

Ik ben heel netjes maar als ik weet wie, dan koop ik voor 50 euro een oude bak en ros die totaal anoniem dwars door zijn / haar auto. Zal m leren hoe het voelt om iemand met de kosten te laten zitten en weg te rijden
pi_35391953
sorry!
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:48:44 #3
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35392268
OMG dude, als ik later een auto heb, zou het me geen reet intresseren als er een deuk in zou zitten, zoveel last hebje er toch niet van ?

Als iemand een kras op me brommer zou zetten zou ik me hier in principe niet druk om kunnen maken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 00:49:16 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_35392283
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
OMG dude, als ik later een auto heb, zou het me geen reet intresseren als er een deuk in zou zitten, zoveel last hebje er toch niet van ?

Als iemand een kras op me brommer zou zetten zou ik me hier in principe niet druk om kunnen maken
* Sebasser komt morgen wel eens langs
pi_35392321
Klotezooi. Laat je het repareren of is ie dat niet waard?
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:51:20 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35392339
quote:

Wacht maar tot je groot bent, en keihard voor die auto heb moeten werken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_35392428
quote:

Grapjas, de inruilwaarde is evenredig ook meteen met 1000 gezakt doordat iemand anders mij schade heeft toegebracht en is weggereden, ik kan mij daar heel druk om maken bij een vrij nieuwe auto

Om even de vergelijking te trekken voor jou: daar kan je 8 van die snertbrommers voor kopen.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Klotezooi. Laat je het repareren of is ie dat niet waard?
Ik heb weinig keus De auto is krap 3 jaar oud.
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:57:15 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35392479
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb er ook voor moeten werken hoor :/
Zolang hij het nog perfect doet enzo zou ik er geen moeite mee hebben omdat ik deze brommer toch op rijd en probeer ik hem voor 300 ofzo te verkopen
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:00:02 #9
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35392570
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Zolang hij het nog perfect doet enzo zou ik er geen moeite mee hebben omdat ik deze brommer toch op rijd en probeer ik hem voor 300 ofzo te verkopen
Mijn neefje van 7 is ook niet zuinig op zijn step, dat geeft niks.
Een kras op je brompet is ook niet erg.
Maar een auto die goed onderhouden is, brengt dan ook een heel stuk meer op dan 300 euro.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:01:06 #10
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35392598
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mijn neefje van 7 is ook niet zuinig op zijn step, dat geeft niks.
Een kras op je brompet is ook niet erg.
Maar een auto die goed onderhouden is, brengt dan ook een heel stuk meer op dan 300 euro.
Dat ben ik met je eens.

Maar ik wilde ook ff een reactie maken over iets hoe ik erover denk dus
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_35392765
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

Maar ik wilde ook ff een reactie maken over iets hoe ik erover denk dus
Die reactie mocht je best maken... als ik in een oude golf II uit 1980 had rondgetuft. Hell, dan was die nu economisch total loss verklaard . Maar niet iedereen rijdt in een oude golf II uit 1980....

En dan nog, het is gewoon asociaal om weg te rijden bij een ongeval zonder je gegevens achter te laten, of dit een geparkeerde auto betreft of niet
pi_35393144
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef tvdleur het volgende:
het gedoe om alles bij elkaar te krijgen voor het waarborgfonds om een claim in te dienen
Succes, maar vrees dat je t niet terug krijgt...
pi_35393228
Verhuizen?
pi_35395683
quote:

[..]

Inderdaad

Mijn deur zit ook vol met kleine deukjes. Dit doordat er van die lompe sukkels zijn die hun deur niet voorzichtig open kunnen doen en dan een deuk in die van mij rossen. Eeuwig zonde vind ik het
pi_35395796
"wacht maar tot ik hem zie"

Riight, je zal nooit weten wie dit gedaan heeft, en mocht je hem vinden, dan durf je je bek waarschijnlijk niet eens open te trekken. Kom maar even lekker stoer doen hier op Fok! we leven wel met je mee
pi_35395807
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 07:37 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Inderdaad

Mijn deur zit ook vol met kleine deukjes. Dit doordat er van die lompe sukkels zijn die hun deur niet voorzichtig open kunnen doen en dan een deuk in die van mij rossen. Eeuwig zonde vind ik het
Koop een oude Polo.
pi_35395813
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef tvdleur het volgende:
En dan nog, het is gewoon asociaal om weg te rijden bij een ongeval zonder je gegevens achter te laten, of dit een geparkeerde auto betreft of niet
Nou niet overdrijven, er zijn geen gewonden.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 23 februari 2006 @ 08:52:36 #18
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_35396181
Had je voor dit soort gevallen geen waarborgfonds of iets dergelijks?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:02:59 #19
13250 Lod
Sapere aude!
pi_35396325
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou niet overdrijven, er zijn geen gewonden.
Het al dan niet aanwezig zijn van gewonden is niet de definitie van ongeval.
GNU Terry Pratchett
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:13:35 #20
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35396491
quote:

Wacht maar tot je zelf een wagen onder je reet hebt van een euro of 10.000 waar je je het laplazerus voor gewerkt hebt. Dan praat je wel anders.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:14:07 #21
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35396505
quote:

[..]

Dat bedoel ik
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:33:00 #22
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35397987
Hangen er bij je flat geen camera's die op de parkeerplaats kijken, dan kun je even kijken of je op de beveiligingstape een nummerbord oid. kan herkennen.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35399353
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef JosvG het volgende:
Hangen er bij je flat geen camera's die op de parkeerplaats kijken, dan kun je even kijken of je op de beveiligingstape een nummerbord oid. kan herkennen.
Helaas, maar dit is niet het geval. Ik ben aardig genaaid door de situatie, maargoed, inmiddels heb ik 4 getuigenverklaringen van buren die hebben verklaard dat ik mijn auto schadevrij heb neergezet, en er is verbaal opgemaakt door de politie. Nou maar eens bellen met het waarborgfonds...
pi_35399887
quote:
Welke godsgruwelijke grafzak dit geflikt heeft is nog niet jarig Om dan nog niet te spreken over de vrije uren die ik mag gaan opnemen, de kosten die ik kwijt ben extra en het gedoe om alles bij elkaar te krijgen voor het waarborgfonds om een claim in te dienen
Kan zijn, maar de persoon die het gedaan heeft heeft er nu veel minder last van, in een vergelijkbare situatie, als er geen getuigen zijn e.d. zou ik precies hetzelfde doen.
quote:
Ik ben heel netjes maar als ik weet wie, dan koop ik voor 50 euro een oude bak en ros die totaal anoniem dwars door zijn / haar auto. Zal m leren hoe het voelt om iemand met de kosten te laten zitten en weg te rijden
Dan doe jij het dus expres en ben jij veel verkeerder bezig dan de persoon die per ongeluk jouw auto geraakt heeft.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35402322
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:35 schreef 700MB het volgende:

[..]

Kan zijn, maar de persoon die het gedaan heeft heeft er nu veel minder last van, in een vergelijkbare situatie, als er geen getuigen zijn e.d. zou ik precies hetzelfde doen.
[..]

Dan doe jij het dus expres en ben jij veel verkeerder bezig dan de persoon die per ongeluk jouw auto geraakt heeft.
Dus jij bent dusdanig asociaal dat jij iemand met 1000 euro schade laat zitten terwijl het een simpele verzekeringskwestie is van 1 formuliertje invullen? Sorry hoor, dan ben je echt waardeloos asociaal bezig. Dat kost je 15 minuten, en kan je met elkaar in alle redelijkheid alles regelen. Dit heeft mij nu al meer dan een halve dag gekost en dat word er nog wel een stuk of 2 meer. Binnenkort ben ik mn auto voor een paar dagen kwijt...

En per ongeluk: mn auto stond helemaal hoog scheef in de veren, dus die heeft het echt wel gemerkt. Per ongeluk word opzet als je daarna moedwillig wegrijdt...

En stel wat ik zei in woede... dan doe ik het expres... mja, er zijn mensen die het door hun eigen gedrag op zichzelf afroepen dat mensen witheet worden, dus uiteindelijk blijft het eigen schuld...

Ik wil jou weleens horen als dit jezelf overkomt...
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:36:38 #26
13250 Lod
Sapere aude!
pi_35404322
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:35 schreef 700MB het volgende:
Ik vind dat een treurige en zorgwekkende morele tekortkoming (en nog laf ook, maar dat terzijde). Ik hoop niet dat jij representatief bent voor de mensheid want dan gaan we een sombere toekomst tegemoet.
GNU Terry Pratchett
pi_35405650
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

dus als ik je uitlaat en tank finaal indeuk vind je het niet erg
jij bent echt dom
─_(º.0)_/─
pi_35413404
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:02 schreef Lod het volgende:

[..]

Het al dan niet aanwezig zijn van gewonden is niet de definitie van ongeval.
Nee, maar om nou een parkeerschade een ongeval te noemen ...
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_35414801
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, maar om nou een parkeerschade een ongeval te noemen ...
Kleine dingetjes niet, maar de deuk zit dusdanig diep dat dit ook met 30 km/u had kunnen gebeuren

donderdag 23 februari 2006 @ 20:35:58 #30
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_35419389
En dat is precies de reden waarom ik (tenzij ik een klein fortuin vergaar, wat me sterk lijkt) nooit een nieuwe of prijzige auto zal kopen... Teveel schooiers op de straat vandaag de dag die een gevaar voor de lak zijn.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_35420794
quote:

Ongelooflijk....jij bent echt niet helemaal fris!

Heb trouwens pas geleden ook zoiets aan de hand gehad....zelfde soort deuk, ook rond de ¤1000 schade. Waarborgfonds heeft bij mij heel snel uitbetaald, ook alleen op een getuigenverklaring dat de auto schadvrij weggezet was, maar dat schijnt vrij uitzonderlijk te zijn. Ik denk dat mijn mazzel is geweest dat het op 30 dec. is gebeurt, de dag dat het zo hard gesneeuwd heeft.
Ik wens je succes met het waarborgfonds!
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:15:29 #32
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_35421074
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:09 schreef eos het volgende:

[..]

Ongelooflijk....jij bent echt niet helemaal fris!
Joh
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_35421140
Héhéhé, leedvermaak... heerlijk.
Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.
pi_35424467
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:17 schreef xrrwr het volgende:
Ik krijg zo'n jeuk van mensen zoals jij... Doe dat ook eens in mn gezicht... deze opmerking maken... Heb toevallig nog ergens een bergje opgekropte woede zitten die er wel uit wil
pi_35424730
Als het alleen een deuk is kun je hem terugduwen. zo aan de foto te zien is dit mogenlijk.
Tenzij er een knik in het metaal zit.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_35424735
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:39 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Ik krijg zo'n jeuk van mensen zoals jij... Doe dat ook eens in mn gezicht... deze opmerking maken... Heb toevallig nog ergens een bergje opgekropte woede zitten die er wel uit wil
Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.
pi_35424750
Bekend probleem. Zelf ook meegemaakt en het is gewoon 3 x kut.

Ik had zelf ook mijn auto neergezet op een parkeerterrein rond 20:30. Daarna gaan werken tot 6:00 (horeca) kwamen we terug bij mijn auto, hadden een paar "stoere gozers" de linkerspiegel eraf getrapt en mijn achterruitenwisser helemaal krom gebogen. Zit je om 6:30 op het politiebureau om aangifte te doen. Dit leuke grapje koste me toen iets van 500 gulden. De krassen van het aftrappen van de spiegel konden ze niet verhelpen.

Daar draai je dan je kloten voor af, om vervolgens een mooie auto te kopen, trots zijn dat je het je eerste auto is en dan gebeurt dit. Om het via de verzekering te doen, kan betaalde ik totaal aan de schade zo'n 3000 gulden (uitgerekend)

Ik weet hoe het is. Het is kut echt kut.
♥ K, N, R en F ♥
pi_35424774
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:47 schreef xrrwr het volgende:

[..]

doe normaal of reageer gewoon niet.
♥ K, N, R en F ♥
pi_35424837
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

doe normaal of reageer gewoon niet.
Hij vroeg d'r om.
pi_35425393
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:47 schreef Sc0rPi0n het volgende:

Ik had zelf ook mijn auto neergezet op een parkeerterrein rond 20:30. Daarna gaan werken tot 6:00 (horeca) kwamen we terug bij mijn auto, hadden een paar "stoere gozers" de linkerspiegel eraf getrapt en mijn achterruitenwisser helemaal krom gebogen. Zit je om 6:30 op het politiebureau om aangifte te doen. Dit leuke grapje koste me toen iets van 500 gulden. De krassen van het aftrappen van de spiegel konden ze niet verhelpen.

Daar draai je dan je kloten voor af, om vervolgens een mooie auto te kopen, trots zijn dat je het je eerste auto is en dan gebeurt dit. Om het via de verzekering te doen, kan betaalde ik totaal aan de schade zo'n 3000 gulden (uitgerekend)

Mensen hebben gewoon geen respect meer voor elkaar en voor elkaars spullen. Mensen zoals Maikuuul die zeggen dat het ze geen reet interesseert: Ben toch heel benieuwd hoe je reageert als een trotse bezitter bent van een mooie auto waar je hard voor hebt gewerkt (en dan bedoel ik niet uitkering trekken en 1 keer per week naar het CWI) en iemand zorgt er even voor dat ze je auto beschadigen en dan niet eens het fatsoen hebben om een briefje achter te laten, gewoon omdat ze zo laf zijn en dat je dan ook nog eens zelf voor de kosten op kan draaien.
En een camera richten op je auto, zodat je kan zien wie er schade aan toe richt, mag ook al niet want dat is dan weer inbreuk op privacy krom tyfus land.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_35425476
Pauper!

Je hebt nieteens een lease-auto! ! ! !
pi_35425515
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:47 schreef longinus het volgende:
Als het alleen een deuk is kun je hem terugduwen. zo aan de foto te zien is dit mogenlijk.
Tenzij er een knik in het metaal zit.
dacht ik ook...totdat ze bij het schadebedrijf meteen maar zeiden dat ik me geen illusie moest maken.... En er zit idd een paar knikken in het blik en ook een scheur in de lak
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:08:07 #43
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_35425520
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mensen hebben gewoon geen respect meer voor elkaar en voor elkaars spullen. Mensen zoals Maikuuul die zeggen dat het ze geen reet interesseert: Ben toch heel benieuwd hoe je reageert als een trotse bezitter bent van een mooie auto waar je hard voor hebt gewerkt (en dan bedoel ik niet uitkering trekken en 1 keer per week naar het CWI) en iemand zorgt er even voor dat ze je auto beschadigen en dan niet eens het fatsoen hebben om een briefje achter te laten, gewoon omdat ze zo laf zijn en dat je dan ook nog eens zelf voor de kosten op kan draaien.
En een camera richten op je auto, zodat je kan zien wie er schade aan toe richt, mag ook al niet want dat is dan weer inbreuk op privacy krom tyfus land.
eens is met Bobby B

sterkte TS hoop dat je de lafbek nog vindt.

ze hebben een jaar terug mijn nissan 100 nx ook getrakteerd op een flinke kras op de deur dus ik ken het gevoel en dat zuigt.
pi_35425657
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:07 schreef Roellio het volgende:
Pauper!

huh? ik kan tenminste zelf een jonge auto betalen. Snap jij de betekenis wel van het woord pauper?
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:47 schreef Sc0rPi0n het volgende:

Het is kut is nogal zwak uitgedrukt, je bent zo witheet van woede... Je kent het gevoel, beetje moeilijk uit te drukken....

[ Bericht 33% gewijzigd door tvdleur op 23-02-2006 23:17:14 ]
pi_35425690
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:07 schreef Roellio het volgende:
Pauper!

doe eens lieV jij!

Doei.
pi_35428898
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:40 schreef tvdleur het volgende:
Dus jij bent dusdanig asociaal dat jij iemand met 1000 euro schade laat zitten terwijl het een simpele verzekeringskwestie is van 1 formuliertje invullen?
Ja.
quote:
Sorry hoor, dan ben je echt waardeloos asociaal bezig. Dat kost je 15 minuten, en kan je met elkaar in alle redelijkheid alles regelen.
Ja, en als ik doorrij kost mij dat geen 15 minuten, geen gedoe met een autoeigenaar die wellicht door het lint gaat om niets, en geen eventueel gedoe met een verzekering die daarna daarover moeilijk gaat doen (al dan niet over mijn premie die daar in de toekomst door beinvloedt wordt).
quote:
Dit heeft mij nu al meer dan een halve dag gekost en dat word er nog wel een stuk of 2 meer. Binnenkort ben ik mn auto voor een paar dagen kwijt...
Dat is verder niet mijn probleem.
En zolang het niet om iemand gaat die ik ken interesseert me dat ook totaal niet.
quote:
En per ongeluk: mn auto stond helemaal hoog scheef in de veren, dus die heeft het echt wel gemerkt. Per ongeluk word opzet als je daarna moedwillig wegrijdt...
Jij was er niet bij dus het is voor jou niet mogelijk om te beoordelen of het wel of niet per ongeluk was. Misschien reedt hij op hetzelfde moment ook wel over een steen(tje) heen en dacht hij dat de knal die hij hoorde/voelde daarvan kwam.
quote:
En stel wat ik zei in woede... dan doe ik het expres... mja, er zijn mensen die het door hun eigen gedrag op zichzelf afroepen dat mensen witheet worden, dus uiteindelijk blijft het eigen schuld...
Als jij iemand slaat, om een voorbeeld te noemen, is dat een actie die jij helemaal zelf hebt uitgevoerd, wat iemand anders wel of niet gedaan heeft is daarvoor totaal niet relevant. Jij kiest er voor om iemand in zijn gezicht te meppen, of op welke plek dan ook, alleen maar omdat jij een oordeel velt over wat iemand anders gedaan heeft. Probeer eens wat vaker je niet achter iemand anders te verschuilen.
quote:
Ik wil jou weleens horen als dit jezelf overkomt...
Ik neem het niemand kwalijk als ze gewoon door zouden rijden hoor, aangezien ik het zelf ook zou doen. Als ik het vervolgens iemand anders in de schoenen zou kunnen schuiven zou ik dat verder ook zeker niet nalaten, aangezien dat alleen maar voordelig is voor mij.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35429118
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Lod het volgende:
Ik vind dat een treurige en zorgwekkende morele tekortkoming (en nog laf ook, maar dat terzijde).
De 'algemene moraal' doet er niet toe, iedereen moet voor zich zijn eigen moraal bepalen. Dat jij iets wel of niet vindt kunnen geeft jou geen recht om dat voor mij ook te kunnen bepalen.

Met laf heeft het verder niets te maken, het is puur een afweging tussen de voordelen (samen te vatten tot: geen gedoe) en de nadelen (samen te vatten tot: als het uitkomt is het probleem wellicht groter). Los daarvan, als je doorrijdt heb je meer kans op meer problemen en neem je dus een groter risico, dus de term laf hanteren klopt sowieso niet.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Lod het volgende:
Ik hoop niet dat jij representatief bent voor de mensheid want dan gaan we een sombere toekomst tegemoet.
Als 100 mensen tegen je zeggen dat ze wel een briefje achter zouden laten dan zitten tussen die 100 mensen 95 die liegen dat ze barsten. De overige 5 zouden wel een briefje achterlaten maar alleen maar omdat ze bang zijn dat er getuigen zijn en ze anders gepakt worden en het probleem dan nog veel groter is.
Ik ben dus wel degelijk representatief al zullen de meeste mensen dat niet toegeven.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:40:20 #48
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_35431547
Als je daar achetr komt, gelijk de politie ter plaatse laten komen. Misschien kom je dan in aanmerking voro een speciaal fonds van de verzekering.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_35431850
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef Faithy het volgende:

[..]

doe eens lieV jij!

pi_35432836
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:14 schreef Roellio het volgende:

[..]

pas op he!
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo