En wat nu als ze dat met een brommer doen? Of hendig sjiek slippen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grafhekel aan die lui die op één wiel voorbij 'fietsen' .op hun achterwiel.. vaak met een man of 4, pet op, trainingsbroek aan, het iq van 'n garnaal, en door rood rijden... Heel iritant... krijg altijd de neiging om zo'n randdebiel omver te beuken ofzo.. paupers![]()
![]()
![]()
Idd. Ik zag een keer een gast die een wheelie op z'n scooter wilde maken, maar die scooter schoot onder hem weg en vloog een stuk door de lucht. Daarna waren bijna al z'n kappen beschadigd en gaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik vind wheelies best vet, vooral wanneer het misgaat.
Door rood rijden is idd gaar :/ ik rijd nooit door rood
Zo ben ik een keer keihard op mijn bek gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef PrinceLu het volgende:Gooi die wielen in de lucht!
Ik doe het wel eens op m'n fiets als er iemand achterop zit. Hilarisch.
Dat hoop ik meer met Sjonnies en lantaarnpalen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:26 schreef T3rr0r het volgende:
Ik hoop altijd zo erg dat die mongolen onderuit gaan..
Het gaat nooit mis en dat vind ik best jammerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik vind wheelies best vet, vooral wanneer het misgaat.
Mag ik vragen in welke ghetto je leeft ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grafhekel aan die lui die op één wiel voorbij 'fietsen' .op hun achterwiel.. vaak met een man of 4, pet op, trainingsbroek aan, het iq van 'n garnaal, en door rood rijden... Heel iritant... krijg altijd de neiging om zo'n randdebiel omver te beuken ofzo.. paupers![]()
![]()
![]()
Ik vind em wel vetquote:
Hijs wel vet, maar die kleding, of beter gezegd, gebrek aan... (beschermende)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind em wel vetzo goed kan hij dat
110, 120, 130 geen enkel probleeeem
Je moest eens weten...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:20 schreef Gstyles het volgende:
hahaha heb je daar paupers????
Ik kan het nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is weer eens wat anders dan met 10.000 man op 1 trein.quote:
Verkapt 'ik-kan-niet-op-één-wiel-fietsen-en-ik-ben-jaloers'-topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het wachten op het moment tot die scooterjostis zich met die 4 chocoladerepen achterop tegen een boom aanreed.... Maar niks hoorquote:
Toch wel, een tijdje terug nog zo'n 14-jarig kereltje van z'n fiets af zien tyfen. Plat op de rugquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat nooit mis en dat vind ik best jammer![]()
man die site heb ik een tijd terug gekeken is echt niet normaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hijs wel vet, maar die kleding, of beter gezegd, gebrek aan... (beschermende)
Geen helm en shizzle... Respect voor die behendigheid maar de manier waarop...![]()
![]()
hahaha idd, en gister werden ze alle 4 dus bijna daadwerkelijk aangereden door 'n auto... op één wiel, door rood, pet op... was me toch een mooi spectakel geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef Molluck het volgende:
En als ze je dan voorbij komen dan kijken ze altijd zo stoer opzij van "boh gek, mijn fiets heeft twee wielen maar ik gebruik er maar één, lollers!"
Ik heb dan altijd zoiets van, Tyf op man, als je straks omvalt dan neem je mij mee in je val
Jawel, als je de hele dag niks beters te doen hebt!!!quote:
Daar woon ik 500 meter vandaanquote:
wat een scooter-jostie'squote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef Maisnon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_ZllAMpTdaI&search=wheely%20180cc%20motorscooter%20kanaleneiland%20burnout
Kanaleneiland Power to the King Kong!
Vetjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar woon ik 500 meter vandaan![]()
Die gasten doen het goed![]()
Zit gisteren op de bank, hoor ik sirenes.
Kijk ik naar buiten, komen er 2 motorrunners op hun achterwiel voorbij rijden, terwijl er 2 politieauto's achteraan zitten![]()
Ja, je maakt wat mee in Utrecht![]()
Ik moest verschrikkelijk lachen, puur en alleen omdat de Politie ze nooit te pakken krijgt en die gasten gewoon spelen met de Politiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vetjesjammer dat je geen camera bij de hand had
Je bent gewoon jaloers omdat jij dat niet kan EsDequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan denk je dat je alles gezien hebt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef skiczukie het volgende:
Ik zag vandaag twee gozertjes een quad te duwen.![]()
Wie zegt dat ik geen wheelies kan maken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij dat niet kan EsDe![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Guvnor het volgende:
Wat boeit het nou of ze een traingsbroek aan hebben, heb ik ook altijd aan. heb geen eens andere broeken dan trainingsbroeken.. zijn jullie nu meer dan ons, mogen wij nu niet meer leven, waren wij leiding gevende in de tachtig jarige oorlog? hih
joehoe
Trainingsbroekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Guvnor het volgende:
Wat boeit het nou of ze een traingsbroek aan hebben, heb ik ook altijd aan. heb geen eens andere broeken dan trainingsbroeken.. zijn jullie nu meer dan ons, mogen wij nu niet meer leven, waren wij leiding gevende in de tachtig jarige oorlog? hih
joehoe
ja vet dom he nu zeg ik joehoe en dan b en ik een clown en ik maak ook spelfoutenquote:
Met een trainingsbroekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:37 schreef Guvnor het volgende:
[..]
ja vet dom he nu zeg ik joehoe en dan b en ik een clown en ik maak ook spelfouten
dus nu ben ik maar een domme vmbo clown heh hihi
Je onderbewustzijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef EsDe het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen wheelies kan maken?![]()
waarom stiekem?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik hoop altijd stiekem dat ze vallen.
Vetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest verschrikkelijk lachen, puur en alleen omdat de Politie ze nooit te pakken krijgt en die gasten gewoon spelen met de Politie![]()
Het waren 2 runners waarvan de passagiers achterstevoren zaten, terwijl de Coppers er achteraan zaten![]()
Denk dat ze 100, 110 reden![]()
Zie dit overigens, dagelijks![]()
Zo is datquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je onderbewustzijn![]()
Als je het kon, zou je er trots op zijn en je er niet aan irriteren. Maar EsDe kan het niet, en dus is iedereen die het kan een pauperjosti tog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |