Ik moest verschrikkelijk lachen, puur en alleen omdat de Politie ze nooit te pakken krijgt en die gasten gewoon spelen met de Politiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vetjesjammer dat je geen camera bij de hand had
Je bent gewoon jaloers omdat jij dat niet kan EsDequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grafhekel aan die lui die op één wiel voorbij 'fietsen' .op hun achterwiel.. vaak met een man of 4, pet op, trainingsbroek aan, het iq van 'n garnaal, en door rood rijden... Heel iritant... krijg altijd de neiging om zo'n randdebiel omver te beuken ofzo.. paupers![]()
![]()
![]()
Dan denk je dat je alles gezien hebt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef skiczukie het volgende:
Ik zag vandaag twee gozertjes een quad te duwen.![]()
Wie zegt dat ik geen wheelies kan maken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij dat niet kan EsDe![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Guvnor het volgende:
Wat boeit het nou of ze een traingsbroek aan hebben, heb ik ook altijd aan. heb geen eens andere broeken dan trainingsbroeken.. zijn jullie nu meer dan ons, mogen wij nu niet meer leven, waren wij leiding gevende in de tachtig jarige oorlog? hih
joehoe
Trainingsbroekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Guvnor het volgende:
Wat boeit het nou of ze een traingsbroek aan hebben, heb ik ook altijd aan. heb geen eens andere broeken dan trainingsbroeken.. zijn jullie nu meer dan ons, mogen wij nu niet meer leven, waren wij leiding gevende in de tachtig jarige oorlog? hih
joehoe
ja vet dom he nu zeg ik joehoe en dan b en ik een clown en ik maak ook spelfoutenquote:
Met een trainingsbroekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:37 schreef Guvnor het volgende:
[..]
ja vet dom he nu zeg ik joehoe en dan b en ik een clown en ik maak ook spelfouten
dus nu ben ik maar een domme vmbo clown heh hihi
Je onderbewustzijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef EsDe het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen wheelies kan maken?![]()
waarom stiekem?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik hoop altijd stiekem dat ze vallen.
Vetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest verschrikkelijk lachen, puur en alleen omdat de Politie ze nooit te pakken krijgt en die gasten gewoon spelen met de Politie![]()
Het waren 2 runners waarvan de passagiers achterstevoren zaten, terwijl de Coppers er achteraan zaten![]()
Denk dat ze 100, 110 reden![]()
Zie dit overigens, dagelijks![]()
Zo is datquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je onderbewustzijn![]()
Als je het kon, zou je er trots op zijn en je er niet aan irriteren. Maar EsDe kan het niet, en dus is iedereen die het kan een pauperjosti tog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |