Ik vind em wel vetquote:
Hijs wel vet, maar die kleding, of beter gezegd, gebrek aan... (beschermende)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind em wel vetzo goed kan hij dat
110, 120, 130 geen enkel probleeeem
Je moest eens weten...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:20 schreef Gstyles het volgende:
hahaha heb je daar paupers????
Ik kan het nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grafhekel aan die lui die op één wiel voorbij 'fietsen' .op hun achterwiel.. vaak met een man of 4, pet op, trainingsbroek aan, het iq van 'n garnaal, en door rood rijden... Heel iritant... krijg altijd de neiging om zo'n randdebiel omver te beuken ofzo.. paupers![]()
![]()
![]()
Dat is weer eens wat anders dan met 10.000 man op 1 trein.quote:
Verkapt 'ik-kan-niet-op-één-wiel-fietsen-en-ik-ben-jaloers'-topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grafhekel aan die lui die op één wiel voorbij 'fietsen' .op hun achterwiel.. vaak met een man of 4, pet op, trainingsbroek aan, het iq van 'n garnaal, en door rood rijden... Heel iritant... krijg altijd de neiging om zo'n randdebiel omver te beuken ofzo.. paupers![]()
![]()
![]()
Ik was aan het wachten op het moment tot die scooterjostis zich met die 4 chocoladerepen achterop tegen een boom aanreed.... Maar niks hoorquote:
Toch wel, een tijdje terug nog zo'n 14-jarig kereltje van z'n fiets af zien tyfen. Plat op de rugquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat nooit mis en dat vind ik best jammer![]()
man die site heb ik een tijd terug gekeken is echt niet normaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hijs wel vet, maar die kleding, of beter gezegd, gebrek aan... (beschermende)
Geen helm en shizzle... Respect voor die behendigheid maar de manier waarop...![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |