Geflame tegen Groot Varkenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef Doffy het volgende:
Begin je eigen website maar over je nieuwe religie. Maar niet in WFL, want dat topic is een recept voor een gebrek aan discussie en vooral veel geflame.
En anders bewerk je hem gewoon niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:13 schreef Triggershot het volgende:
--edit: *zucht*
Offtopic? Gaat om Godsbewijzen, hoe kon die vers offtopic zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef Doffy het volgende:
Dus wel, want als ik drie keer verzocht heb om on-topic te gaan, dan is dat al minstens twee keer teveel.
Ik stel voor dat je de OP consulteert, en daarop voortborduurt. En nee, willekeurige stukjes proza zijn géén argument, inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Offtopic? Gaat om Godsbewijzen, hoe kon die vers offtopic zijn
Dat was voor mijn 2e waarschuwing.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Triggershot het volgende:
Geef me daarnaast een goeie reden waarom je
Uitdaging voor gelovigen 2: godsbewijzen wel laat staan en ik hou me mond
Dat was de bedoeling ook, door er achteraf verder op in tegaan als je hem laat zitten krijg ik daar ook een kans voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je de OP consulteert, en daarop voortborduurt. En nee, willekeurige stukjes proza zijn géén argument, inderdaad.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ook, door er achteraf verder op in tegaan als je hem laat zitten krijg ik daar ook een kans voor
Ik vroeg of het ontopic kon. Ik vroeg het nog eens. En ik vroeg het nóg eens. Wie denk je dat ik ben, je baby-sit?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1. Het is offtopic
2. Geflame,
zijn we een beetje partijdig?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
laat hem staan en je komt er achter
Je gaat niet inhoudelijk op mijn reactie in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik vroeg of het ontopic kon. Ik vroeg het nog eens. En ik vroeg het nóg eens. Wie denk je dat ik ben, je baby-sit?
Het is indd geen fraaie post nee, maar er stonden wel meer niet-fraaie posts. Dat was toevallig de laatste niet-fraaie post.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat niet inhoudelijk op mijn reactie in.
En jouw overtuiging om het te laten staan is omdat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is indd geen fraaie post nee, maar er stonden wel meer niet-fraaie posts. Dat was toevallig de laatste niet-fraaie post.
Dat er vanaf nu weer ontopic gepost wordtquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jouw overtuiging om het te laten staan is omdat?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die je 2 maals hebt verwijderdt
Dus ik moet maar zo een flame over me heen laten gaan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat er vanaf nu weer ontopic gepost wordt
Wees eens voor één keer de meest verstandige, en ga er niet op in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus ik moet maar zo een flame over me heen laten gaan?
Ik snap geen hout van jouw antwoorden. Vandaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
creativiteit verloren in je replies?
Ik verzoek rechtvaardigheid.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wees eens voor één keer de meest verstandige, en ga er niet op in.
afijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik snap geen hout van jouw antwoorden. Vandaar.
Oh god, probeer eens een keer niet het laatste woord te hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef Triggershot het volgende:
afijn
Oog om oog, zoiets?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef Triggershot het volgende:
Ik verzoek rechtvaardigheid.
Als ik hier nou op reageer doe ik het weer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh god, probeer eens een keer niet het laatste woord te hebben.
Als jij er van uit gaat rechtvaardig gehandeld te hebben rest er voor mij niet veel om me er bij neer te leggen.quote:
Vind jij overbodig. In tegenstelling tot jouw mening was een overgrote meerderheid wél van mening dat het besteed-je-tijd-en-energie-beter-geloof wel te respecteren is.quote:Op zondag 2 april 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
Enkele redenen om het topic te sluiten:
* Een poll met opties ja/nee is overbodig. Er kan gevraagd worden naar de mening, en op basis daarvan dicsussieren.
Wie is er begonnen met beledigen ?quote:
* Topic is onnodig chargerend en beledigend tegen bepaalde geloven.
Vind jij overbodig. In tegenstelling tot jouw mening was een overgrote meerderheid wél van mening dat het besteed-je-tijd-en-energie-beter-geloof wel te respecteren is.quote:Op zondag 2 april 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
Enkele redenen om het topic te sluiten:
* Een poll met opties ja/nee is overbodig. Er kan gevraagd worden naar de mening, en op basis daarvan dicsussieren.
Wie is er begonnen met beledigen ?quote:
* Topic is onnodig chargerend en beledigend tegen bepaalde geloven.
Wat heeft dat te maken met de toegevoegde waarde van een poll?quote:Op zondag 2 april 2006 12:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vind jij overbodig. In tegenstelling tot jouw mening was een overgrote meerderheid wél van mening dat het besteed-je-tijd-en-energie-beter-geloof wel te respecteren is.
Waarom niet weg laten. Wat voegt het toe?quote:Op zondag 2 april 2006 12:03 schreef Akkersloot het volgende:
Maar ik wil "fascistische varkens" wel veranderen in "fascisten".
Gezien een overgrote meerderheid wél van mening was dat het besteed-je-tijd-en-energie-beter geloof te respecteren is zou je je misschien wat minder arrogant op kunnen stellen.quote:Op zondag 2 april 2006 12:04 schreef Alicey het volgende:
Wat heeft dat te maken met de toegevoegde waarde van een poll?
"de dood verdienen" en "moeten gedood worden" zijn volgens mij gewoon uitspraken van fascisten. Van respectivelijk Paulus en Mohammed.quote:Op zondag 2 april 2006 12:04 schreef Alicey het volgende:
[fascisten]
Waarom niet weg laten. Wat voegt het toe?
Waarom een poll en niet een normaal discussietopic? Dat volg ik nog steeds niet.quote:Op zondag 2 april 2006 12:06 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Gezien een overgrote meerderheid wél van mening was dat het besteed-je-tijd-en-energie-beter geloof te respecteren is zou je je misschien wat minder arrogant op kunnen stellen.
Als het daar om gaat, waarom is het dan nodig om andere geloven te beledigen?quote:Ik wil "fascistische varkens" best veranderen in "fascisten". Overigens heeft één van de betreffende epilepisie patienten (Mohammed) anderen (joden) ook varkens genoemd.
Aangezien mijn geloof ook een geloof is, gaat het er dus ook om ofdat we uberhaupt respect zouden moeten hebben voor "geloven".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |