Ervan uitgaand dat je het over Idols heb blijven er dus 2 mogelijkheden over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ellen eruit gaat is dat alleen maar voordelig voor die doos van jou hoor.
Juist, 1+1=2!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat je het over Idols heb blijven er dus 2 mogelijkheden over.
Of Angelique of Floortje
Het woord jou slaat erop dat ik enige connectie heb met één van deze dames.
Als ik dan kijk naar de twee namen is de enige connectie die ik heb, is met Floortje want daar ben ik fan van.
Hierdoor denk ik dat je dus Floortje bedoelde
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:33 schreef chansadres het volgende:
Ellen, Rock-Chick!! Ze moet swingende soul maken maar dan niet die hoge vrouwen dingen maar meer de lage mannen dingen maar wel natuurlijk op een vrouwelijke manier
Marlies zong dan ook slecht, Ellen gaat dat natuurlijk niet doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:39 schreef WithMe het volgende:![]()
Helaas viel de vorige rock-chick er in de Big Band ronde uit.![]()
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Alsof er in het Ellen-topic nooit offtopic wordt gegaan![]()
ONZEquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef Jildauu het volgende:
[..]
jaa ze ging zo lief onze (nja jouw) vragen beantwoorden
![]()
Jaa echt veeeel ! Ze hield maar niet opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
ONZEwat eeeeeen schat.. ze zei 7 dingen tegen ons (nja 2 dingen alleen tegen mij ofzo
)
Ellen: Oh daar moet ik ook nog even op antwoorden!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Jaa echt veeeel ! Ze hield maar niet op
Ja ze ging echt precies onze vragen eruit zoeken!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:13 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ellen: Oh daar moet ik ook nog even op antwoorden!
hahaha
Dan zeg je toch mooistequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen heeft de beste ogen van de wereld.
& ik ben er trots opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:16 schreef chansadres het volgende:
Jullie zijn vanaf nu officieel gepromoveerd naar Ellen-stalkers
Hoe spreek je het dan uit?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:30 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ja ze ging echt precies onze vragen eruit zoeken!
EN ZE ZEI MN NAAM GOED![]()
![]()
Zoals t er staat.. niet Djildau of Sjildau ofzo..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |