ONZEquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef Jildauu het volgende:
[..]
jaa ze ging zo lief onze (nja jouw) vragen beantwoorden
![]()
Jaa echt veeeel ! Ze hield maar niet opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
ONZEwat eeeeeen schat.. ze zei 7 dingen tegen ons (nja 2 dingen alleen tegen mij ofzo
)
Ellen: Oh daar moet ik ook nog even op antwoorden!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Jaa echt veeeel ! Ze hield maar niet op
Ja ze ging echt precies onze vragen eruit zoeken!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:13 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ellen: Oh daar moet ik ook nog even op antwoorden!
hahaha
Dan zeg je toch mooistequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen heeft de beste ogen van de wereld.
& ik ben er trots opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:16 schreef chansadres het volgende:
Jullie zijn vanaf nu officieel gepromoveerd naar Ellen-stalkers
Hoe spreek je het dan uit?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:30 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ja ze ging echt precies onze vragen eruit zoeken!
EN ZE ZEI MN NAAM GOED![]()
![]()
Zoals t er staat.. niet Djildau of Sjildau ofzo..quote:
*voelt zich ook trots*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
& ik ben er trots opmaar Ellen had ons wel gemist vorige week
![]()
Zo dacht ik het eigenlijk altijd alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:34 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Zoals t er staat.. niet Djildau of Sjildau ofzo..
En dan de klemtoon ook nog op JIL (dan isset perfect)
ben je een van de weinigen haha, maar wel goed hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo dacht ik het eigenlijk altijd al.
Zoals het spel Jill of the junglequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:34 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Zoals t er staat.. niet Djildau of Sjildau ofzo..
En dan de klemtoon ook nog op JIL (dan isset perfect)
Ik heb dat ook nog een tijdje gespeeld!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zoals het spel Jill of the jungle
Oeh voelt zich oud worden
JotJquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zoals het spel Jill of the jungle
Oeh voelt zich oud worden
Ik denk het ook. Wel jammerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik denk dat Ellen er vanavond uitgaat.![]()
Precies, en Marlies was ook wel erg arrogant... Ellen mag best door en Floortje mag nu wel eens weg. Als Raffa maar blijft vind ik echter alles goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marlies zong dan ook slecht, Ellen gaat dat natuurlijk niet doen.
VInd ik ook. Haar beste avond tot nu toe!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Lynx666 het volgende:
Ze was erg goed vandaag idd. Zo mag ze van mij best 2e worden
Geweldig thema voor haar ook. Ze genoot er zelf ook zichtbaar vanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
VInd ik ook. Haar beste avond tot nu toe!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |