ja... dat had ik wel doorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:19 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ze heeft alcohol gedronken.. laten we het daar maar op houden![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef Kirstenn het volgende:
TIMMAI JE LULT![]()
[23:05:04] Tim: ik zat dus te denken
[23:05:11] Tim: doe je nog wat uit of hoe zit t
[23:05:13] Tim:
[23:05:21] Tim:
[23:05:47] Kirsten: neeeee
[23:05:58] Tim: oooh
[23:06:17] Tim:
[23:06:19] Tim: ah toe
[23:06:36] Tim:
[23:06:40] Kirsten: neuh
[23:06:47] Tim:
[23:06:48] Kirsten: zo bezopen benk nou ook weer niet
[23:06:59] Je hebt het kijken via de webcam van Tim gestopt.
[23:06:59] Tim: ga nog eens wat zuipen dan DL
Eerste fokstalker gesignaleerdquote:
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:11 schreef chansadres het volgende:
It's oh so quiet is veel te hoog voor Ellen. Ze kan die noten nooit halen!
Wil je Ellen er soms uit hebben?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel..
Ik wil gewoon dat It's Oh So Quiet wordt gezongen en Floortje mag het niet van mij..
Ik ben wel voor een sms-actie, Ellen is één van de twee die ik zeker wil zien op 4 maart.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:22 schreef Promiss het volgende:
Nou ik vrees dat er wel erg veel mensen Ellen eruit willen hebben... (niet dat ik dat vind hoor, vind haar erg goed). Mits er een gigantische sms actie komt morgenavond, ligt zij er zeker uit!! Maarre zijn de nummers al bekend die ze gaan zingen?
Spam!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:30 schreef Kirstenn het volgende:
Allemaal smsen dus voor ELLEN morgen!!!!
Spreekt voor zich héquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:30 schreef Kirstenn het volgende:
Allemaal smsen dus voor ELLEN morgen!!!!
Dan roep ik hierbij iedereen op om te stemmen op Raffaëla, Floortje en Angelique. Ellen heeft haar beste Idols-tijd nu wel gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:30 schreef Kirstenn het volgende:
Allemaal smsen dus voor tegen ELLEN morgen!!!!
Ik dacht al, sinds wanneer kun je tegen stemmenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan roep ik hierbij iedereen op om te stemmen op Raffaëla, Floortje en Angelique. Ellen heeft haar beste Idols-tijd nu wel gehad.
En dan vooral op Raffaela!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan roep ik hierbij iedereen op om te stemmen op Raffaëla, Floortje en Angelique. Ellen heeft haar beste Idols-tijd nu wel gehad.
Als ellen eruit gaat is dat alleen maar voordelig voor die doos van jou hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:34 schreef chansadres het volgende:
Ze proberen zieltjes hier te strikken voor een andere idol, pfff
Alsof er in het Ellen-topic nooit offtopic wordt gegaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:17 schreef Woelli het volgende:
Helaas voor jou shiNinG_staR je zit in de verkeerde topic![]()
Liever een doos met engelenzang dan een een vel karton, wat nergens naar klinktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ellen eruit gaat is dat alleen maar voordelig voor die doos van jou hoor.
Liever een vel karton emt mooie kleuren dan een saaie grijze doosquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Liever een doos met engelenzang dan een een vel karton, wat nergens naar klinkt
Wel apart dat juist Tha_Erik zelfs in een Ellen topic het onderwerp naar Floortje weet te verschuiven. Heel apart...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:57 schreef chansadres het volgende:
Ik denk niet dat we het eens worden vandaag
Ook apart dat ik geen namen heb genoemd, slechts het woord doos heb gebruikt, en dat jij ervan uitgaat dat er Floortje bedoeld wordtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wel apart dat juist Tha_Erik zelfs in een Ellen topic het onderwerp naar Floortje weet te verschuiven. Heel apart...
Zou ie misschien tóch...??
We weten onderhand glashelder hoe jij over wie denkt. En dan is een duidelijke conclusie trekken niet moeilijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook apart dat ik geen namen heb genoemd, slechts het woord doos heb gebruikt, en dat jij ervan uitgaat dat er Floortje bedoeld wordt.
Ervan uitgaand dat je het over Idols heb blijven er dus 2 mogelijkheden over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ellen eruit gaat is dat alleen maar voordelig voor die doos van jou hoor.
Juist, 1+1=2!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat je het over Idols heb blijven er dus 2 mogelijkheden over.
Of Angelique of Floortje
Het woord jou slaat erop dat ik enige connectie heb met één van deze dames.
Als ik dan kijk naar de twee namen is de enige connectie die ik heb, is met Floortje want daar ben ik fan van.
Hierdoor denk ik dat je dus Floortje bedoelde
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:33 schreef chansadres het volgende:
Ellen, Rock-Chick!! Ze moet swingende soul maken maar dan niet die hoge vrouwen dingen maar meer de lage mannen dingen maar wel natuurlijk op een vrouwelijke manier
Marlies zong dan ook slecht, Ellen gaat dat natuurlijk niet doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:39 schreef WithMe het volgende:![]()
Helaas viel de vorige rock-chick er in de Big Band ronde uit.![]()
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Alsof er in het Ellen-topic nooit offtopic wordt gegaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |