Eerste helft speelde hij wel aardig hoor, was iig niet minder dan de rest. Tweede helft was het helaas wel weer matig en had ie gewisselt moeten worden. Trouwens wel weer triest dat hij werd uitgefloten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef HomerJ het volgende:
Nooit meer Boukhari opstellen, nooit meer!![]()
Of met 0-1 winnen in de 91ste minuutquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef Max-Westerman het volgende:
*gewoon* met 3-3 gelijk spelen in Milaan zijn we ook door
Snap ik ook niet. Juanfran voor Boukhari leek mij voor de hand liggend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef Gelderland het volgende:
jammer dat Blind Boukari niet wisselde in de 2e helftHij zat er helemaal doorheen
Die 2-2 was gewoon zijn schuld, met 2-1 kon ik wel leven. Maar in plaats dat die stomme kut marrokaan meeloopt gaat hij op de 16 zitten zwaaien. Daarvoor had hij al 4x gevaarlijk balverlies gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Eerste helft speelde hij wel aardig hoor, was iig niet minder dan de rest. Tweede helft was het helaas wel weer matig en had ie gewisselt moeten worden. Trouwens wel weer triest dat hij werd uitgefloten.
lijkt me sterk dat niemand hem wegpikt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Niks is zeker
en hij speelt echt niet altijd goed
hij was op en kon geen gas meer geven manquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die 2-2 was gewoon zijn schuld, met 2-1 kon ik wel leven. Maar in plaats dat die stomme kut marrokaan meeloopt gaat hij op de 16 zitten zwaaien. Daarvoor had hij al 4x gevaarlijk balverlies gehad.
Wel trots op de rest,
En jij durft jezelf Ajacied te noemen als je zo over je eigen spelers praat?quote:
hij stelt zichzelf niet op hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef HomerJ het volgende:
-Boukhari zal een keer dood gaan
wel kwaliteit geen conditie op dat moment en op de verkeerde plekquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij stelt zichzelf niet op hoorkomop, je kan ook te ver gaan. Hij heeft gewoon niet genoeg kwaliteit en dat is duidelijk. Zeker de 2e helft speelde hij slecht. Dan kan hij er zelf niets aan doen maar moet de trainer gewoon ingrijpen....
als Blind dat dus niet doet en het risico neemt krijg je dus deze verdedigende fouten wat Boukari maakt. Tuurlijk speelde Boukari slecht maar hij komt gewoon te kort daar kan hij niets aan doen maar dan moet Blind hem gewoon niet opstellen of wisselen
Ik neem aan dat je de terugwedstrijd bedoeld?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef Nashje het volgende:
Hopelijk de heenwedstrijd met Grygera en Sneijder. Kan nog echt wel leuk worden.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de terugwedstrijd bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |