Precies wat ik vind...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Nashje het volgende:
NETJES gespeeld. Jammer dat het nog gelijk is geworden maar de 1e helft was ge-weldig.
Iets zegt me dat hij zich vanavond in de kijker wilde spelen bij een toekomstige club.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef StarGazer het volgende:
Trots op m'n cluppie. Met sowieso Jaap Stam en Kenneth Perez dr bij volgend jaar, komt het helemaal goed
Jammer dat Trabelsi vertrekt. Man wat was hij super vandaag.
Trabelsi is zoals hij vandaag speelde gewoon wereldtop.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:47 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij zich vanavond in de kijker wilde spelen bij een toekomstige club.
Of heeft hij die al? Dan heb ik niks gezegd namelijk![]()
Trabelsi is altijd goed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef Tomhoog het volgende:
Trabelsi verbaasde me aardig. In goede zin
Eerste helft speelde hij wel aardig hoor, was iig niet minder dan de rest. Tweede helft was het helaas wel weer matig en had ie gewisselt moeten worden. Trouwens wel weer triest dat hij werd uitgefloten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef HomerJ het volgende:
Nooit meer Boukhari opstellen, nooit meer!![]()
Of met 0-1 winnen in de 91ste minuutquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef Max-Westerman het volgende:
*gewoon* met 3-3 gelijk spelen in Milaan zijn we ook door
Snap ik ook niet. Juanfran voor Boukhari leek mij voor de hand liggend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef Gelderland het volgende:
jammer dat Blind Boukari niet wisselde in de 2e helftHij zat er helemaal doorheen
Die 2-2 was gewoon zijn schuld, met 2-1 kon ik wel leven. Maar in plaats dat die stomme kut marrokaan meeloopt gaat hij op de 16 zitten zwaaien. Daarvoor had hij al 4x gevaarlijk balverlies gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Eerste helft speelde hij wel aardig hoor, was iig niet minder dan de rest. Tweede helft was het helaas wel weer matig en had ie gewisselt moeten worden. Trouwens wel weer triest dat hij werd uitgefloten.
lijkt me sterk dat niemand hem wegpikt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Niks is zeker
en hij speelt echt niet altijd goed
hij was op en kon geen gas meer geven manquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die 2-2 was gewoon zijn schuld, met 2-1 kon ik wel leven. Maar in plaats dat die stomme kut marrokaan meeloopt gaat hij op de 16 zitten zwaaien. Daarvoor had hij al 4x gevaarlijk balverlies gehad.
Wel trots op de rest,
En jij durft jezelf Ajacied te noemen als je zo over je eigen spelers praat?quote:
hij stelt zichzelf niet op hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef HomerJ het volgende:
-Boukhari zal een keer dood gaan
wel kwaliteit geen conditie op dat moment en op de verkeerde plekquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij stelt zichzelf niet op hoorkomop, je kan ook te ver gaan. Hij heeft gewoon niet genoeg kwaliteit en dat is duidelijk. Zeker de 2e helft speelde hij slecht. Dan kan hij er zelf niets aan doen maar moet de trainer gewoon ingrijpen....
als Blind dat dus niet doet en het risico neemt krijg je dus deze verdedigende fouten wat Boukari maakt. Tuurlijk speelde Boukari slecht maar hij komt gewoon te kort daar kan hij niets aan doen maar dan moet Blind hem gewoon niet opstellen of wisselen
Ik neem aan dat je de terugwedstrijd bedoeld?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef Nashje het volgende:
Hopelijk de heenwedstrijd met Grygera en Sneijder. Kan nog echt wel leuk worden.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de terugwedstrijd bedoeld?
Lindenbergh ging ook zeker niet vrijuit, maar Nourdin moet dan die man overnemen. Liet 'ie na.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef Jasza het volgende:
Ik hoorde dat die 2-2, Cambiasso is de man van Lindenbergh dus die moet op ze man letten
Zelfdequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:49 schreef Nashje het volgende:
Was geen elleboog. Een hand in Heitinga z'n gezicht ofzo.
Teken ik voor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
Internazionale 0-1 Ajax
'94 + 1' Cruz (e.d.)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef keijz het volgende:
Typisch Ajax weer zoals ze de 2e helft ingingen, zó jammer gewoon
Hmz ok, twas gewoon een kutgoal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lindenbergh ging ook zeker niet vrijuit, maar Nourdin moet dan die man overnemen. Liet 'ie na.
Dat lag zeker wel aan Ajax, helaas kwamen ze de tweede helft fysiek tekort en met die jonkies op de bank kon er weinig met wissel worden opgelost.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef Fok_you het volgende:
[..]
jongen, eerlijk is eerlijk 2-2 is een nette uitslag en er is niet slecht gespeeld, maar Inter is gewoon een klasse groter, alleen lieten ze dat pas in de tweede helft zien... dat lag niet aan ajax maar aan inter dus
Ben ik het wel mee eens. Vooraf was iedereen al blij met een 0-1. Nou toen we met 2-0 voorkwamen kon m'n avond al niet meer stuk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef Fok_you het volgende:
[..]
jongen, eerlijk is eerlijk 2-2 is een nette uitslag en er is niet slecht gespeeld, maar Inter is gewoon een klasse groter, alleen lieten ze dat pas in de tweede helft zien... dat lag niet aan ajax maar aan inter dus
Schitterende goal van Klaas Janquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Goals/Skills/Extra clips:
1 - 0 Klaas Jan Huntelaar (6mb)
Download
ja zo kan je natuurlijk altijd zeggen dat het aan je club ligt; als fc den bosch met 21-1 van barca verliest is dat ook een gebrek aan kwaliteit van den bosch. maar zonder dat ajax slecht speelde was inter in de tweede helft gewoon beter, klaar, zo simpel en hard is het. En daarbij; fe bank van feyenoord/psv is niet beter... hebben wel meer clubs last van, het is niet voor niets de bank...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat lag zeker wel aan Ajax, helaas kwamen ze de tweede helft fysiek tekort en met die jonkies op de bank kon er weinig met wissel worden opgelost.
Adriano speelde passief en ongemotiveerd. Zo moeilijk was het niet voor Heitie vandaag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Jasza het volgende:
Zeg Fok_You, Heitinga speelde gewoon sterk tegen Adriano. Het ligt natuurlijk altijd aan Adriano
Kaartje zal misschien niet zo'n probleem zijn maar reis regelen etc. vind ik altijd zo kut (en duur)quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef J.P. het volgende:
Mixed feelings inderdaad...
De eerste helft was ZO lekker, ik werd helemaal gek gewoon. De sfeer was ook echt geweldig.
Jammer van de tweede helft, de 2-1 viel gewoon te vroeg.
Ik ga waarschijnlijk proberen of ik naar Milaan kan over 3 weken. Het lijkt me toch niet dat die 4500 kaarten weg zijn voordat ik aan de beurt ben (SCC)?
Nou hooguit 10 minuten. Tegen een gemotiveerd Inter hadden jullie dat exact 0 minuten kunnen laten zien. Flink krachtsverschil toen ze eindelijk begonnen te voetballen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef jna het volgende:
We hebben wel even laten zien dat we wel degelijk kunnen voetballen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
Gewoon stom van Blind en wederom een fout om Boukhari niet te wisselen in de tweede helft of om iig op het middenveld in te grijpen. Je zag het gewoon mis gaan, terwijl ie het de 1e helft prima deed. Dan hoort de trainer op tijd in te grijpen.
Lindenbergh vond ik ook maar matig, veel foutjes en balverlies. Voor de rest heeft iedereen erg goed gespeeld (dus ook Boukhari de 1e helft) al had Stekelenburg weer bijna een goal tegen gehad door zijn fout (die 2x op de lat bal).
Heitinga en Vermaelen deden het voor een wedstrijd als deze erg goed. Maar de echte uitblinkers waren toch wel Urby, Trabelsi en natuurlijk Huntelaar. En Rosales ook erg netjes gespeeld!
Ik ben even goed wel trots op de prestatie van vandaag, ookal zie ik de return in Milaan niet echt met heel veel vertrouwen tegemoet.
Eerste helft zat Inter gewoon al bij de volgende pot in de Serie Aquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nou hooguit 10 minuten. Tegen een gemotiveerd Inter hadden jullie dat exact 0 minuten kunnen laten zien. Flink krachtsverschil toen ze eindelijk begonnen te voetballen.
Hij stond ook verdedigend prima zijn mannetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Urby is geen back. Hij was aanvallend zeer nuttig vandaag vond ik.
Hij bleef ook goed overeind tegen Figo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Urby is geen back. Hij was aanvallend zeer nuttig vandaag vond ik.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nou hooguit 10 minuten. Tegen een gemotiveerd Inter hadden jullie dat exact 0 minuten kunnen laten zien. Flink krachtsverschil toen ze eindelijk begonnen te voetballen.
Urby in Oranjequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij bleef ook goed overeind tegen Figo.
Tuurlijk joh, als dit tegen PSV ofzo zo was gegaan was het geweest:quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerste helft zat Inter gewoon al bij de volgende pot in de Serie A
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuke eerste helft, bij die 2-0 voelde het alsof Ajax Inter geheel ging wegspelen, en toen ging de rem erop...
Nee hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, als dit tegen PSV ofzo zo was gegaan was het geweest:
PSV geweldig zeg![]()
![]()
Je moet toegeven dat Kone die bal mooi er niet in kreeg. Oja, psv bedankt voor Huntelaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, als dit tegen PSV ofzo zo was gegaan was het geweest:
PSV geweldig zeg![]()
![]()
Ze konden niet?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
En die domme PSV'ers die hier lullen dat Inter slap zou speelde, dat was dus gewoon niet zo ze KONDEN gewoon niet. Zeker de eerste helft.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Toen begon Inter te voetballen ja. En niet eens heel fantastisch, gewoon iets scherper en sneller. Gelijk Ajax nergens meer te bekennen.
Iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gast Ajax liet zich gewoon inzakken, met name het Middenveld. Die zater er gewoon niet op, was dat wel gebeurd hadden we gewoon gewonnen.
Heb iig de eerste helft weer kunnen genieten van Ajax.
Omdat dat het middenveld er niet opzat, en ALS Boukhari het niet nodig had gevonden om alles mooi te doen was het mss wel 3-1 of 4-1 geworden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze konden niet?!
Je hebt toch gezien dat ze het konden! Of heb je de tweede helft zitten pitten joh.
Slimme actie van Ajax dan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gast Ajax liet zich gewoon inzakken, met name het Middenveld. Die zater er gewoon niet op, was dat wel gebeurd hadden we gewoon gewonnen.
Heb iig de eerste helft weer kunnen genieten van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |