quote:model 1286cc TI
max speed 102 mph
0-60mph 12.1 sec
standing ¼ mile 18.5 sec
standing km 34.8 sec
weight 838kg
Bijl lenen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die Friezen waren anders ook bloeddorstig heur
toch Alexxxx?![]()
AK-47 toch?quote:
En ik me gisteren maar inhouden mbt grappen onder de gordelquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
ik was overigens na de Baf! underground meet, nog even door heel Bijlmer en Zuid-Oost gereden maar nergens die minderjarige straathoeren gezien hoor![]()
leugenaars![]()
ik had geen zin, en waar ik nog een grotere hekel aan heb is als je er dan 1 aan het maken bent dat er net wanneer je op "Invoeren" wilt drukken er net eentje al weer staatquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maak er zelf dan 1
Ik was rustig aan het bijlezen
volgedne keer je matten met duct tape uit het raam laten wapperenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
ik was overigens na de Baf! underground meet, nog even door heel Bijlmer en Zuid-Oost gereden maar nergens die minderjarige straathoeren gezien hoor![]()
leugenaars![]()
GOOGLE is your friendquote:
M5, lipje en TF lijken er niet te zijn, en ik had gezegd er niet een ta mekn wat had je kunnen gebeuiren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had geen zin, en waar ik nog een grotere hekel aan heb is als je er dan 1 aan het maken bent dat er net wanneer je op "Invoeren" wilt drukken er net eentje al weer staat![]()
ik heb altijd wel zin in van die lange road tripsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
Bojo ik rij wel met jou mee naar noorwegen dude ik heb geen zin om zover te rijden
de kans dat het had kunnen gebeuren was genoegquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
M5, lipje en TF lijken er niet te zijn, en ik had gezegd er niet een ta mekn wat had je kunnen gebeuiren?
Afgelopen zomer: tank leeg: "Goh, het is al 10 uur, goh we rijden al bijna 6u nonstopquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb altijd wel zin in van die lange road trips![]()
ja met die Jeep was helemaal een eitjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afgelopen zomer: tank leeg: "Goh, het is al 10 uur, goh we rijden al bijna 6u nonstop"
Mja als je met 2e ofzo in auto zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb altijd wel zin in van die lange road trips![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |