nee die worden nog 4de.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
BOukhari heeft z'n beste tijd gehad. Wissel.
Verassenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef stefmans het volgende:
en het publiek keert zich tegen Boukhari
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom tieft Blind 'm er niet uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef Nashje het volgende:
KOM OP BOUKHARI ga een niet pingelen.
Ging vrij aardig in de 1e helft, niet verneuken nu
Alleen Feijenoord interesseert me, de rest niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat ben jij een klein kind zeg, als psv cl voetbalt ben ik ook voor psv. Het is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Maar Feyenoord sommige Feyenoord sups zien dit zker niet.
graag. wie erin komt maakt niet uit. voor mijn part Vonkquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
Dat zou echt kut zijn nadat ze 2-0 voor zijn gekomenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef Domenica het volgende:
Martins is maar een prutser, maar ik zie inter dit nog wel winnen
Waarom reageer je hier dan steeds?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alleen Feijenoord interesseert me, de rest niet.
nu wel Adriano gaat eruit.quote:
pwnt? Is dat computertaal of zo?quote:
Ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
pwnt? Is dat computertaal of zo?
Dat zeker, maar inter wordt steeds sterker en gevaarlijkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat zou echt kut zijn nadat ze 2-0 voor zijn gekomen
Volgens mij hebben wij vorig jaar op een haar na de finale van de CL gemist en AZ de finale van de Uefa cup.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef kamagurka het volgende:
Zoals ik al jaren zeg: er is in Nederland echt maar één ploeg in staat te stunten! Het is al zo vaak gebleken![]()
Ja, dat zal de paniek wel drukkenquote:
Gewoon blij man.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef anoukforza het volgende:
Zozo, die Huntelaar ineens van ''check mij check mij, laat je horen'' juigen na z'n goal
Heeft ie echt nog nooit gedaan
Ja, maar hij vindt dat voor PSV natuurlijk geen stunt, maar normaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij vorig jaar op een haar na de finale van de CL gemist en AZ de finale van de Uefa cup.
Omdat ik daar zin in heb.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier dan steeds?
Sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Doe dat eens even nietik wil de samenvatting zien.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |