Doet ie anders nooitquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:51 schreef Nashje het volgende:
Figo gaat voor de verandering een keer liggen in z'n carriere.
RTFFquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Regelement waarin staat dat alleen voorstanders an Ajax hier mogen posten hier neerzetten graag. Bvd.
Mooi Blind naar Interquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef stefmans het volgende:
probeerde cambiasso nou blind zijn schoenen te kussen.![]()
Dat is echt een doemscenario.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:51 schreef cultheld het volgende:
Ik zie het in ieder geval geen 2-3 meer worden.
2-4 zou inderdaad beter zijnquote:
of cambiasso naar ajax.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel netjes, ik gun het jullie wel na zo'n slechte periode.
Gaat echter niet gebeuren. Bovendien gun ik die kneusjes van Inter dat niet. Fiorentina, AC Milan en Napoli vind ik veel leukere clubs.quote:
Liefquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
2-1 voorWie had dat verwacht!
Veel plezier in de arena.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spank youquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
2-1 voorWie had dat verwacht!
wat ben jij een klein kind zeg, als psv cl voetbalt ben ik ook voor psv. Het is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Maar Feyenoord sommige Feyenoord sups zien dit zker niet.quote:
Ongeveer zo goed?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef -Wolf- het volgende:
stel je voor dat Boukhari vervangen wordt. Dan wordt AJAX NOG beter!
Hahaha.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.
Argentijnse?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Nashje het volgende:
Burdisso je moeder is een .....
Als ajax en psv nog wat vaker winnen kan Feyenoord ook eens Voorronde CL spelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hahaha.Niets zo goed voor het Nederlands voetbal als een verliezend Ajax.
Joepie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als ajax en psv nog wat vaker winnen kan Feyenoord ook eens Voorronde CL spelen.![]()
![]()
AZ bedoel je toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als ajax en psv nog wat vaker winnen kan Feyenoord ook eens Voorronde CL spelen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |