Ik blijf het echt een onzekerheid vindenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef keeper het volgende:
En Stekelenburg,
,
.
Ga eens oefenen op hoge ballen man.
Cruz is een kakkerlakquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat die kut-Cruz het einde van deze wedstrijd haalt.
(Als ie al niet in de rust gewisseld wordt)
Wie weet..quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
KJH beter dan Nistelrode![]()
![]()
Wat een dolle hier
![]()
Hoop ik dat hij nog iemand kapotschopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat die kut-Cruz het einde van deze wedstrijd haalt.
(Als ie al niet in de rust gewisseld wordt)
Er tweééé..quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, let op wat ik nu zeg:
KONÉÉÉÉÉÉ![]()
Maar wij hebben....
Met een beetje geluk de trainer...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoop ik dat hij nog iemand kapotschopt.![]()
pssst hij is een kamper uit den boschquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie weet..
Het is nog vroeg in zijn carrière he kakkerlak
Bij Heitinga was ie al goed bezig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jou bijvoorbeeld dikkequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
TerroRobbie een kakkerlak?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie weet..
edit: dit doen we hier niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
pssst hij is een kamper uit den bosch
zoek maar eens op hoeveel goals van nistelrooy heeft gemaakt in oranje, en dit seizoen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
KJH beter dan Nistelrode![]()
![]()
Wat een dolle hier
![]()
Sorry.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef TC03 het volgende:
Bovendien beweerde er iemand dat KJH nu al beter was dan RvN.![]()
kakkerlakquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie weet..
Woar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Bwhehe, frusti kakkerlakken hier.
*RBC is geen Inter*quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, Inter.. pauper ploegje.![]()
In het weekend gewoon weer onderuit tegen Heracles.![]()
Feyenoord sups in en ajax-inter topic terwijl ajax voorstaat staat garant aan ruzies.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef wdn het volgende:
Kunnen we aardig blijven doen tegen elkaar?
Flikker toch op man, wat kan mij die kankerboeren nou schelen, al kwam ie uit emmenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
TerroRobbie een kakkerlak?. Bovendien beweerde er iemand dat KJH nu al beter was dan RvN.
Hoezo hoogheidswaanzin.
Maar hij werkt hard! Inzet! Dat is nu zeker nodig om het zo te houden!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef keeper het volgende:
[..]Boukhari gaat ook nog wel een kaartje pakken trouwens. Hij speelt lekker fanatiek, soms best aardig, maar is momenteel toch wel de zwakste schakel op het veld bij Ajax...
Hij heeft er iig meer dan KJH in oranjequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
zoek maar eens op hoeveel goals van nistelrooy heeft gemaakt in oranje, en dit seizoen.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
*RBC is geen Inter*
Hoorde ik van de week heel vaak
dat is te hopen. 4-0quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
2e helft hopelijk even goed als de 1e
Vind ik niet dat dat meteen tot ruzie moet leiden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Feyenoord sups in en ajax-inter topic terwijl ajax voorstaat staat garant aan ruzies.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Bwhehe, frusti kakkerlakken hier.
Voor een spits wel ja, als je niet constant bent met scoren ben je geen goede spits.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft er iig meer dan KJH in oranje, en net alsof 1 seizoen doorslaggevend is
![]()
Respect.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind ik niet dat dat meteen tot ruzie moet leiden.
Kwestie van respect ....
Schaamteloos onderuit tegen een of ander clubje uit Roemenië. Hoezo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hoe verging het die afbraakploeg uit krotterdam ook alweer in de uefa.. ?![]()
Hahahahaha. God, 2-0 voor en de praatjes komen al weer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Weer over de wedstrijd a.u.b.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Huntelaar véél beter vinden, tsja dan komen we ergensquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef cultheld het volgende:
Ik weet weer waarom ik zo'n gruwelijke hekel heb aan sommige Ajax-fans. Huntelaar beter vinden dan Van Nistelrooy![]()
Doe dan zelf niet zo triest, joh. Stumper.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goh, selectief reageren ouwe kakkerlak?
Is een algemene opmerking kerel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goh, selectief reageren ouwe kakkerlak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |