Oh, ik dacht dat je alleen voor Ellen ging. Maarja, we zullen vanavond wel zien he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet alleen jou favorieten zijn er uit hoor. Mij favorieten ook. Op Ellen na dan![]()
Jawel hoor, voor jou welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is áltijd tijd voor Floortje
Maar zo bedoelde jij het vast niet.
Ellen heeft wel altijd met stip op 1 bij mij gestaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je alleen voor Ellen ging. Maarja, we zullen vanavond wel zien he.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel hoor, voor jou wel. Wat jij wil.
En wederom erg schreeuwerigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef WithMe het volgende:
Ik vind hem weer vrij onverstaanbaar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat harm daar gewoon de tekst erbij heeft liggen.
Harm klonk ook best okeequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iedereen klinkt beter op de radio dan tijdens de liveshow, lijkt het wel
Dat wordt echt geweldig, denk ik. Sowieso is live begeleiding beter dan zo'n midi-tape.quote:
Ja, die eerste live show vond ik dan ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt echt geweldig, denk ik. Sowieso is live begeleiding beter dan zo'n midi-tape.
Hij heeft gewonnen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu de weddenschap, Harm heeft 5 min gehad om het in z'n hoofd te stampen.
Behalve die achtergrondzangeresjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, die eerste live show vond ik dan ook![]()
Hij flikte het wel...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu de weddenschap, Harm heeft 5 min gehad om het in z'n hoofd te stampen.
Oh mijn radio loopt achter, ik hoorde die zin toen ik dit lasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft gewonnen!![]()
Harm: " het is gewoon een kut nummer "
Hij kon er port mee winnen, logisch dat hij het nu wel weetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hij flikte het wel...
...qua tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |