O nee tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk missen..
Alhoewel de kans groot is dat ik toch een stukje kan zien, ik heb een verjaardag vanavond waar 99% van de aanwezigen homo is. Hm.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:09 schreef Svensational het volgende:. Alsof alleen homo's Idols kijken.
. En alsof homo's het leuk vinden om naar vier vrouwen te kijken
.
Ik ook, en de uitslag mis ik sowiesoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk missen..
Zo doe ik het meestal ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker op de bank kijken, dan ga ik in de reclames wel even forummen.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo doe ik het meestal ook.
Alleen twijfel ik vandaag of ik dat wel moet doen.
OMdat ik bang ben voor mijn postaantalquote:
Niet tijdens de uitzending FOK!ken, scheelt zo weer een heel aantal postsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:31 schreef WithMe het volgende:
Aha. En dus?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet tijdens de uitzending FOK!ken, scheelt zo weer een heel aantal posts. Maar ik weet niet of het gaat lukken
.
Daar ben ik juist bang voor. De vorige keer was ik meteen het mikpunt van alle ellendequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef WithMe het volgende:
Maar waarom zou je bang zijn voor je postaantal? Er gaat toch niemand overheen.![]()
Niet alleen jij hoor, maar ik kan geen topic binnenkomen zonder dat het over de postaantallen gaat.quote:
Ik heb je nummer toch nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:23 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook iemand die me de uitslag smst.
Wil je het echt doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je nummer toch niet.
Als ik je nummer heb, why notquote:
Liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik je nummer heb, why not? Ik bedoel, het is maar een sms-je hoor
!
Wil jij soms klappen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gun het de Ellenfans weldat pijnlijke moment dan, he
Superhero?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef PeRi het volgende:
*S-H bitchslapt*
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:10 schreef Svensational het volgende:. Dat was om Bupatih te pesten
.
IK gun het zelfde voor jouquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK gun het zelfde voor jou
Met 1 verschil... jou gun ik het dubbele![]()
Ik erger me aan mensen die 'ik irriteer me aan' zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Wat bedoel je?
Ik lig er niet wakker van als één van de overgebleven kandidaten eruit gaat hoor, ik irriteer me alleen aan Ellen, dus zij moet er maar uit
Voor de rest is m'n spelling en taalgebruik perfect, dus zeur nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die 'ik irriteer me aan' zeggen.
Ik houd nog steeds van je, hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Voor de rest is m'n spelling en taalgebruik perfect, dus zeur niet.
Wie zal vanavond Idols moeten verlaten?? Ik gok op Ellen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef WithMe het volgende:
Vanavond wordt het pijnlijk voor een aantal van ons. Iemand die hier een grote groep fans heeft zal vanavond de strijd moeten verlaten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe kán je het zeggen?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een haat-liefde hier zeg.
OT: Ik zit even oude workshops te kijen, en het valt me op dat de workshops van Idols II qua begeleiding nog het best zijn.
Ik houd wel van die akoestische begeleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |