dat komt zeker vanwege haar konijnen tandenquote:
Ze heeft 2 ijzersterke punten die haar leuk maken zekerquote:
Komt er wel eens een zin uit je mond waar het woord 'buijs' niet in voorkomt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef clauwheee het volgende:
Straks op de buijs!
Die staan hier inderdaad niet verkeerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ze heeft 2 ijzersterke punten die haar leuk maken zeker![]()
Als ik m'n best doe kan ik dat heus wel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Komt er wel eens een zin uit je mond waar het woord 'buijs' niet in voorkomt?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt zeker vanwege haar konijnen tanden
Nee, wie weet zorgt ze ervoor dat Smit mag starten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt zeker vanwege haar konijnen tanden
Ik stond toch al vet in de plus?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef DIGGER het volgende:
Clauwheee heeft bij mij net een hele dikke vette min gescoord
Min x min maakt weer plus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef DIGGER het volgende:
Clauwheee heeft bij mij net een hele dikke vette min gescoord
Ja zou ik ook vinden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Jammer als Anni de 5.000 meter laat schieten.
Nou die opmerking was ook wel een héééle vette minquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik stond toch al vet in de plus?
Kan ik het zondag goedmaken?
Verliezen, dan maak je m'n vrouw happyquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik stond toch al vet in de plus?
Kan ik het zondag goedmaken?
Ja precies, dat zit er nu wel in.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, wie weet zorgt ze ervoor dat Smit mag starten.
Verliezen..euh..euh...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verliezen, dan maak je m'n vrouw happy
Je hebt het denk ik niet door, maar jij bent ook hard op weg naar een dozijn minpunten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Eilanden het volgende:
Dan hoop ik dat Digger zijn vrouw komend weekend happy is![]()
Maak ik het weer goed als ik mijn Danny Buijs-string aantrek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik niet door, maar jij bent ook hard op weg naar een dozijn minpunten.
OMGquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maak ik het weer goed als ik mijn Danny Buijs-string aantrek?![]()
![]()
Staat je schattig, zo'n veter in je reet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Franky, nog wat, die wedstrijden op Sporza zijn sowieso van betere kwaliteit, er doen namelijk geen Nederlandse teams aan meequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG komt ook weer eens binnenlopen!
Ben erachter gekomen dat de CL wedstrijden op Sporza veel beter beeld geven op mijn teeveetje dan die van Ned2/3.
True!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Franky, nog wat, die wedstrijden op Sporza zijn sowieso van betere kwaliteit, er doen namelijk geen Nederlandse teams aan mee
De Belg heeft tien jaar lang de wedstrijden van Ajax laten zien.En na deze ronde pakken ze de draad weer op.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Franky, nog wat, die wedstrijden op Sporza zijn sowieso van betere kwaliteit, er doen namelijk geen Nederlandse teams aan mee
Kent ik er al uit meneer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Eilanden het volgende:
Kan jij niet effe lekker gaan paoldanse ofso?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Nu ben ik een beetje misselijk door die string van Eilanden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef clauwheee het volgende:
Golfertje ik denk toch echt dat het van die string komt
Je moet ook naar mij kijken, grapjas. Bluezzie kijkt dan wel richting Eilandjequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje misselijk door die string van Eilanden.![]()
![]()
Das waar, die van jou is leuker:quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef clauwheee het volgende:
Je moet ook naar mij kijken, grapjas.
Tis een Duitser he?quote:
Ja ik was er albang voorquote:
En ik baal toch omdat we met 2-0 voor stonden.quote:
Vertelde clautje al, das dan jammer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik baal toch omdat we met 2-0 voor stonden.
Gewonnen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef pascalheister het volgende:
goede avond, zo lekker gespeeld
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een mooie CL ronde,winst voor Arsenal,verlies van Chelsea en ajax wat een 2-0 weggeeft,Baco graag
Hoezo had je daar voor getekend.Hallo wij zijn AJAX. Lul niet zo provinciaals.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef golfer het volgende:
Vooraf had ik getekend voor 2-2, nu gezien het scoreverloop toch een beetje de pest er in.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo had je daar voor getekend.Hallo wij zijn AJAX. Lul niet zo provinciaals.
Ik ging uit van en ruime overwinning. Beat me.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op voorhand was elke jood daarbij blij meegweest maar uiteindelijk heeft Inter zich alsnog naar de 2e ronde heeft geschoten.
niet slecht voor een suptopper in nl om gelijk te spelen tegen Interquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo had je daar voor getekend.Hallo wij zijn AJAX. Lul niet zo provinciaals.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeker weten? Alles wordt gebounced
beide natuurlijk, maar ligt er net aan hoeveel mensen er spelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Dubbel je alleen? Of speel je ook singles?
Naief danquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging uit van en ruime overwinning. Beat me.
zullen we eens gaan testen vandaagquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]eilanden apestaartje fok.nl werkt (net nog getest!)
2e rondequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Op voorhand was elke jood daarbij blij meegweest maar uiteindelijk heeft Inter zich alsnog naar de 2e ronde heeft geschoten.
Ligt eraan hoe groot de dubbelpartner van PH isquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Dubbelen op zo'n veldje, dan loop je elkaar alleen maar in de weg man!
Oja,kwartfinale moet het zijn,maar goed,je weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
2e ronde
Volgens mij moet er nog een return worden gespeeld in de 8-ste finale hoor.
als je het goed doet nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Dubbelen op zo'n veldje, dan loop je elkaar alleen maar in de weg man!
Multie ?quote:
Werkstuk over...?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:05 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen nog ff een werkstukje maken voor morgen...
Reflectie, max een half uurtje. Alleen wat vragen invullen en alles ff netjes opvolgorde zetten enzo.quote:
Dat interview van 40 jaar geledenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
Zo, nog even genieten van wat te zware kunstrijdsters in Café Torino.
Nou succes!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Reflectie, max een half uurtje. Alleen wat vragen invullen en alles ff netjes opvolgorde zetten enzo.
Ze zijn wel allemaal favoriet onderhand.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef popolon het volgende:
Canada vind ik wel leuk, die grote favoriet.
Wel AZ maar je hebt gelijkquote:
Bind je houtjes dan lekker zelf om.quote:
snowboarden, Nicolienquote:
Je hebt hier best goede tenten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef SCH het volgende:
Houwe zo popo, eten kunnen ze niet in de steets.
Alles uit het buitenland dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Je hebt hier best goede tenten.
Mexicaans en Mongools is lekker.
Ja tuurlijk, Amerikanen bestaan niet.quote:
als ik jou was zou ik toch redelijk blij zijn met het resultaat, als Inter vaanaf minuut in gas had gegeven en "normaal" had gespeeld had het een drama geworden.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik toch redelijk blij zijn met het resultaat, als Inter vaanaf minuut in gas had gegeven en "normaal" had gespeeld had het een drama geworden.
Ach,troost je,er zijn ergere dingen,winnen bij Real bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al, Inter kon geen gas geven. Ajax was gewoon heer en meester die 1e helft. Dat Blind dan niet ingrijpt zodra Ajax inkakt, tjah.
Winnen van Real is oké.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,troost je,er zijn ergere dingen,winnen bij Real bijvoorbeeld
ja gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal van Real gewonnen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Meerdere mensen,heb van verschillende FOKkers smsjes gekregen na de wedstrijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gefeliciteerdik moest aan jou denken toen ik de uitslag hoorde gisteravond
quote:
Nope,dat was een tegenvallertje.quote:
Dat bedoel ik, volgende keer beter.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,dat was een tegenvallertje.
Had zeker wel een puntje of 40 van Henry verwacht.
Vind ik ook en wedstrijden zoals gisteren zijn natuurlijk de krenten in de pap.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef popolon het volgende:
Maar naar wedstrijden gaan, ik krijg hier de smaak weer te pakken, is super.
Ga je met mij mee naar http://www.hetdolhuys.nl/ ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:03 schreef SCH het volgende:
er is schaatsen op TV+de huldiging van Verheijen, de Jong en Kramerquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
We hebben opeens a.s. zaterdag een eetafspraak bij ons thuis die heeft afgezegd.
Wat zullen we gaan doen?
Lekker samen cocoonen of toch maar weer eens ergens uit eten gaan?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef rubbereend het volgende:
en wtf is cocoonen? Yuppietaal voor bankhangen?
Smack that ass old manquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
Laatste drankje naar binnen werkt en dan achter die beruchte billen aan gaat liggen.
omdat jij met kleine lettertjes "hup Ajax" schreef hielden ze het maar 1 helft volquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:02 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
omdat jij met kleine lettertjes "hup Ajax" schreef hielden ze het maar 1 helft vol
Mogguh
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
omdat jij met kleine lettertjes "hup Ajax" schreef hielden ze het maar 1 helft vol
Mogguh
Trek het je niet zo aan, meid....quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En ik bedoelde het zo goed...![]()
Zeg berg jij dat verkeerde been ff gauw opquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef Bjoro het volgende:
en weer zo'n klote ex-kakkerlak in italiaanse dienst die je in de slotfase de das omdoetquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:14 schreef Lionheaad het volgende:
Die eerste had er nooit ingemogen
![]()
ja joh we zijn toch pas om 22:00 u klaar met trainen, douchen, biertje dus om een uurtje of half 11 beginnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:52 schreef Lionheaad het volgende:
quiz-avond tijden Uefa-cup voetbal
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan, meid....
hij is gewoon chagreinig.....
Thee??
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg berg jij dat verkeerde been ff gauw op
1 groene thee voor clau'tjequote:Op donderdag 23 februari 2006 09:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee beteutert kijkt...
Moet je espresso nemen met een goede schep suiker. Je staat direct strak van het suikershotquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:13 schreef VoreG het volgende:
Ik zit al vanaf half 9 aan de koffie alleen het wakker worden wil niet lukken
Waarom zit je me de hele ochtend al dwarsquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef Bjoro het volgende:
*ff de vier op een rij van Clautje verstoord
Onverlatenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Waarom zit je me de hele ochtend al dwars
Tis mn dag nog niet. Toen ik vanochtend naar het werk fietste, waren er een stel onverlaten (studenten) die van een balkon bier naar beneden gooiden...drie keer raden wie daar net fietsteOm half negen! Stelletje zuiplappen.
*weer liev doetquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis mn dag nog niet. Toen ik vanochtend naar het werk fietste, waren er een stel onverlaten (studenten) die van een balkon bier naar beneden gooiden...drie keer raden wie daar net fietsteOm half negen! Stelletje zuiplappen.
Heb net een espresso op, maar helemaal niksquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet je espresso nemen met een goede schep suiker. Je staat direct strak van het suikershot
Om half negen 's ochtends al naar bier ruikenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je bent in Lloret??quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Salauquote:
ach ja....af en toe ben ik net een echt mensquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:35 schreef clauwheee het volgende:
Onverlaten, is toch geen gek woord?![]()
Bjoor goezzo
Dat is niet al te vaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja....af en toe ben ik net een echt mens
klopt....maar dit is dan ook geen echte kroegquote:
Schorrie-Morriequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:42 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Wat een vlegels daar in Grunn
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt....maar dit is dan ook geen echte kroeg
OISquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:39 schreef Lionheaad het volgende:
Groeten terug.....
Wat voor een les (of college) is het en waar gaat het over??
die hebben toch ook die hits gehad "in de schaduw", "hoe het voelt" en Voltooid verleden tijd" ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef DarkShine het volgende:
OIS
Was dat niet Is Ook Schitterend?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die hebben toch ook die hits gehad "in de schaduw", "hoe het voelt" en Voltooid verleden tijd" ?
Wie koopt er nu een sjaal met iets van een stel nep-duitsers eropquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:50 schreef DarkShine het volgende:
Roda en Ajax brengen een halve bekerfinale sjal uit in beperkte oplage... Gore sjaal!
Wie koopt er nu een sjaal met iets van de neuzen erop...
IOS stond er toch ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Was dat niet Is Ook Schitterend?
Een Duitse joden sjaal?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie koopt er nu een sjaal met iets van een stel nep-duitsers erop
stond er wel maar nu niet meerquote:
diep van binnen wil iedereen wel iets van ajax hebben !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:00 schreef DarkShine het volgende:
Heb thuis nog een Scheiss Ajax sjaal liggen, eens gekocht van een Duitser die sjaaltjes kwam verkopen in het PLS.
Ja, was een tiepvaud.quote:
Vandaar dat ik allergisch ben voor poetsmiddelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
diep van binnen wil iedereen wel iets van ajax hebben !
al is het een schoonmaakmiddel of een brandblusser !
ik denk al, wat ruik ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:04 schreef DarkShine het volgende:
Vandaar dat ik allergisch ben voor poetsmiddelen.
Je bovenlipquote:
etensresten in mijn snor bedoel je ?quote:
Als die in bad gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Bjoro wast zn eigen met ajax schoonmaakmiddel?![]()
zn eigenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Bjoro wast zn eigen met ajax schoonmaakmiddel?![]()
juist.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zn eigenis dat Oeteldonks voor "zichzelf"?
quote:
af en toe best handig als je je talen spreektquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef borisz het volgende:
strax naar school voor 3 uurtjes economie
morge een kort dagje en dan...
Vakantie![]()
straks 2 uurtjes strafprocesrecht en 2 uurtjes training sociale vaardigheden en dan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef borisz het volgende:
strax naar school voor 3 uurtjes economie
morge een kort dagje en dan...
Vakantie![]()
quote:
*kopt hem inquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
2 uurtjes training sociale vaardigheden en dan...
Vakantie![]()
Behalve Darkshine dan....die is toch pas door zijn vriendin verlaten ?quote:
Die was te verwachten inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*kopt hem in
niet echt een vak waarbij jij oplet zeker ?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Behalve Darkshine dan....die is toch pas door zijn vriendin verlaten ?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Die was te verwachten inderdaad
Nee, daarom heb ik ook training nodig![]()
![]()
Nee, maar het is verplichte aanwezigheid.. dusjah...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die heeft toch geen zin als je toch niet oplet ???
als je er toch bent, kun je er toch beter proberen wat op te steken behalve een paar Marlborootjes ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, maar het is verplichte aanwezigheid.. dusjah...![]()
Dat is ook weer zo, ik zal vandaag extra goed oplettenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je er toch bent, kun je er toch beter proberen wat op te steken behalve een paar Marlborootjes ?
breng na afloop ff verslag uit....misschien is het voor mij ook wel leerzaamquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, ik zal vandaag extra goed opletten![]()
hee onverlaten eilandjequote:
Ja ik snap de ophef ook niet SCHat...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik steun je juist, omdat ik het een volstrekt normaal woord vind dat ik vaak gebruik.
Ophef vind ik wel een raar woordquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik snap de ophef ook niet SCHat...
Een homo en oude wijven woord dus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik steun je juist, omdat ik het een volstrekt normaal woord vind dat ik vaak gebruik.
Het is alweer een tijd geleden, maat ik haal 'em toch weer van stal:quote:
is ook een contaminatie volgens mij .... het is toch OF optillen OF heffen ?quote:
al nieuws van je moppie ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden, maat ik haal 'em toch weer van stal:Bjorooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
'quote:
Dat waren wij beide eigenlijk, al wilt zij het nu anders zien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, is een goed nederlands woordquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is ook een contaminatie volgens mij .... het is toch OF optillen OF heffen ?
quote:op·hef (de ~ (m.))
1 overdreven, onterechte drukte => bombarie, circus, heisa, omhaal, omslag, poeha, poespas, poppenkast, soesa, stampij, stennis, tamtam
1 collega keek me wat vreemd aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef clauwheee het volgende:En toen? Lag de hele afdeling in een deuk? Mijn collega's zeggen dat het een heul normaal woord is
dus best wel goede berichten eigenlijk !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Eilanden het volgende:
Het gaat weer ietsjes beter en ze mag, sterker nog: moet, meer eten en ook meer vast voedsel. Vandaag is ze weer aan het werk gegaan, dus ik hoop dat het herstel zich doorzet
of bombarie of stampijquote:
lijkt wel een drumbandquote:
wel opletten hequote:
in ach...wat is dat voor lariekoek ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef SCH het volgende:
Het laat mij niet onverlet dit gesprek met enige distantie in ach te nemen.
Ik ga lunsjen en naar de film
Brunchpauze danquote:
lariebiscuit bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in ach...wat is dat voor lariekoek ?
zoiets bekant !quote:
Onderwijs is zoooo 1977quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar eens onderwijs volgen
ken je het vak geschiedenis ?quote:
tis wel afgezakt he ?quote:
Heeft u wel zo'n groot kopje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef JaWi het volgende:
Heeft u voor mij een liter koffie?
wel een meter, ook goed ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef JaWi het volgende:
thermoskannetje doen dan maar....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef JaWi het volgende:
ist weer nodig ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |