dat komt zeker vanwege haar konijnen tandenquote:
Ze heeft 2 ijzersterke punten die haar leuk maken zekerquote:
Komt er wel eens een zin uit je mond waar het woord 'buijs' niet in voorkomt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef clauwheee het volgende:
Straks op de buijs!
Die staan hier inderdaad niet verkeerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ze heeft 2 ijzersterke punten die haar leuk maken zeker![]()
Als ik m'n best doe kan ik dat heus wel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Komt er wel eens een zin uit je mond waar het woord 'buijs' niet in voorkomt?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt zeker vanwege haar konijnen tanden
Nee, wie weet zorgt ze ervoor dat Smit mag starten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt zeker vanwege haar konijnen tanden
Ik stond toch al vet in de plus?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef DIGGER het volgende:
Clauwheee heeft bij mij net een hele dikke vette min gescoord
Min x min maakt weer plus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef DIGGER het volgende:
Clauwheee heeft bij mij net een hele dikke vette min gescoord
Ja zou ik ook vinden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Jammer als Anni de 5.000 meter laat schieten.
Nou die opmerking was ook wel een héééle vette minquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik stond toch al vet in de plus?
Kan ik het zondag goedmaken?
Verliezen, dan maak je m'n vrouw happyquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik stond toch al vet in de plus?
Kan ik het zondag goedmaken?
Ja precies, dat zit er nu wel in.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, wie weet zorgt ze ervoor dat Smit mag starten.
Verliezen..euh..euh...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verliezen, dan maak je m'n vrouw happy
Je hebt het denk ik niet door, maar jij bent ook hard op weg naar een dozijn minpunten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Eilanden het volgende:
Dan hoop ik dat Digger zijn vrouw komend weekend happy is![]()
Maak ik het weer goed als ik mijn Danny Buijs-string aantrek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik niet door, maar jij bent ook hard op weg naar een dozijn minpunten.
OMGquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maak ik het weer goed als ik mijn Danny Buijs-string aantrek?![]()
![]()
Staat je schattig, zo'n veter in je reet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Franky, nog wat, die wedstrijden op Sporza zijn sowieso van betere kwaliteit, er doen namelijk geen Nederlandse teams aan meequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG komt ook weer eens binnenlopen!
Ben erachter gekomen dat de CL wedstrijden op Sporza veel beter beeld geven op mijn teeveetje dan die van Ned2/3.
True!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Franky, nog wat, die wedstrijden op Sporza zijn sowieso van betere kwaliteit, er doen namelijk geen Nederlandse teams aan mee
De Belg heeft tien jaar lang de wedstrijden van Ajax laten zien.En na deze ronde pakken ze de draad weer op.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Franky, nog wat, die wedstrijden op Sporza zijn sowieso van betere kwaliteit, er doen namelijk geen Nederlandse teams aan mee
Kent ik er al uit meneer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Eilanden het volgende:
Kan jij niet effe lekker gaan paoldanse ofso?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Nu ben ik een beetje misselijk door die string van Eilanden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef clauwheee het volgende:
Golfertje ik denk toch echt dat het van die string komt
Je moet ook naar mij kijken, grapjas. Bluezzie kijkt dan wel richting Eilandjequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje misselijk door die string van Eilanden.![]()
![]()
Das waar, die van jou is leuker:quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef clauwheee het volgende:
Je moet ook naar mij kijken, grapjas.
Tis een Duitser he?quote:
Ja ik was er albang voorquote:
En ik baal toch omdat we met 2-0 voor stonden.quote:
Vertelde clautje al, das dan jammer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik baal toch omdat we met 2-0 voor stonden.
Gewonnen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef pascalheister het volgende:
goede avond, zo lekker gespeeld
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een mooie CL ronde,winst voor Arsenal,verlies van Chelsea en ajax wat een 2-0 weggeeft,Baco graag
Hoezo had je daar voor getekend.Hallo wij zijn AJAX. Lul niet zo provinciaals.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef golfer het volgende:
Vooraf had ik getekend voor 2-2, nu gezien het scoreverloop toch een beetje de pest er in.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo had je daar voor getekend.Hallo wij zijn AJAX. Lul niet zo provinciaals.
Ik ging uit van en ruime overwinning. Beat me.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op voorhand was elke jood daarbij blij meegweest maar uiteindelijk heeft Inter zich alsnog naar de 2e ronde heeft geschoten.
niet slecht voor een suptopper in nl om gelijk te spelen tegen Interquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo had je daar voor getekend.Hallo wij zijn AJAX. Lul niet zo provinciaals.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeker weten? Alles wordt gebounced
beide natuurlijk, maar ligt er net aan hoeveel mensen er spelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Dubbel je alleen? Of speel je ook singles?
Naief danquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging uit van en ruime overwinning. Beat me.
zullen we eens gaan testen vandaagquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]eilanden apestaartje fok.nl werkt (net nog getest!)
2e rondequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Op voorhand was elke jood daarbij blij meegweest maar uiteindelijk heeft Inter zich alsnog naar de 2e ronde heeft geschoten.
Ligt eraan hoe groot de dubbelpartner van PH isquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Dubbelen op zo'n veldje, dan loop je elkaar alleen maar in de weg man!
Oja,kwartfinale moet het zijn,maar goed,je weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
2e ronde
Volgens mij moet er nog een return worden gespeeld in de 8-ste finale hoor.
als je het goed doet nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Dubbelen op zo'n veldje, dan loop je elkaar alleen maar in de weg man!
Multie ?quote:
Werkstuk over...?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:05 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen nog ff een werkstukje maken voor morgen...
Reflectie, max een half uurtje. Alleen wat vragen invullen en alles ff netjes opvolgorde zetten enzo.quote:
Dat interview van 40 jaar geledenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
Zo, nog even genieten van wat te zware kunstrijdsters in Café Torino.
Nou succes!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Reflectie, max een half uurtje. Alleen wat vragen invullen en alles ff netjes opvolgorde zetten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |